Версия за печат

00530-2015-0015

BG-Велико Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Център №2, ет.1, стая 106, За: Ралица Колева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207, E-mail: r.koleva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: пл. Център №2, ет. 4, ст. 413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2525.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хигиенни продукти: продукти за лични грижи, почистващи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана, Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ТД на НАП В.Търново, гр.В.Търново, пл."Център " №2, административната сграда на Офис Видин, гр. Видин, ул.”Шести септември” № 12, административната сграда на Офис Враца, гр. Враца, ул.”В.Кънчов” № 86, административната сграда на Офис Габрово, гр. Габрово, ул. „ Априловcка” № 7 , административната сграда на Офис Ловеч, гр. Ловеч, ул.”Търговска” № 43, административната сграда на Офис Монтана, гр. Монтана, ул.”Л. Каравелов” № 11, административната сграда на Офис Плевен, гр. Плевен, ул."Дойран" № 43 и административната сграда на Дирекция ОДОП В.Търново, гр.В.Търново, пл."Център " №2
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на хигиенни продукти: продукти за лични грижи, почистващи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана, Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33700000, 19640000, 39830000

Описание:

Продукти за лични грижи
Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Почистващи продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16612.22 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение № 3/09.04.2015 г. на зам. директора на ТД на НАП Велико Търново

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 649545 от 20.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 34 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на хигиенни продукти: продукти за лични грижи, почистващи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, за нуждите на ТД на НАП Велико Търново, офиси Видин, Враца, Габрово, Ловеч, Монтана, Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново”
V.1) Дата на сключване договора
23.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Хигиенно-медицинска индустрия ЕООД, ЕИК 814181757, ул. Никола Габровски 81 А, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 634609, E-mail: head_office@hmi-company.com, Факс: 062 622429

URL: www.hmi-company.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 18000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16612.22 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Транс Ко 04" ЕООД, ЕИК 131230324, София; 2. "Хигиенно-медицинска индустрия" ЕООД, ЕИК 814181757, Велико Търново


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор