00338-2015-0012
Технически редакции | ||
24.06.2015 12:20 ч. : | 24/06/2015 11:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.06.2015 12:20 ч. : | 24/06/2015 11:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Добрин Добрев; инж. Емилия Георгиева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171; 084 618183, E-mail: kmet@razgrad.bg
Място/места за контакт: юрисконсулт - обществени поръчки в Дирекция ПНО; началник отдел Инвестиционни дейностиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150624hGjP889438.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Силвия Янева Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на СМР за ремонт на тротоари в гр. Разград“
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката обхваща изпълнение на строително- монтажни работи за ремонт на бетонови тротоари и тротоари от бетонови тротоарни плочи в гр. Разград: ул. „Добруджа“ от кръстовището на ул. „Странджа“ до кръстовището с ул."Княз Борис" /бетонов тротоар с ширина около 1,5 м. по източната страна/; ул. „Търговищенско шосе“ път от бул."Априлско въстание“ до СЦ „Лудогорец“ /бетонов тротоар с ширина 1,5 м. по източната страна/. ул. „Дъбрава“ от площада /кръстовището/ с ул. „Плиска“ до „Гатко“ /бетонов тротоар двустранно/; ул. „Йордан Чобанов" от ул. „Ив.Вазов“ до бул. „Кн.Борис“ /тротоар с бетонови тротоарни плочи двустранно/; ул. „Антим“ от ул. „Г.С.Раковски“ до бул. „Кн.Борис“ /тротоар с бетонови тротоарни плочи двустранно/ и други. На подходящи места ще се оформят рампи за хора с увреждания и детски колички. По улиците, включени в поръчката, ще се извърши самостоятелен ремонт на тротоари без ремонт на уличната настилка.В хода на изпълнение на поръчката в отделни участъци по преценка на техническите обстоятелства може да се извърши замяна на първоначално предвидения вид настилка с друг.
45233161
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката обхваща изпълнение на строително- монтажни работи за ремонт на бетонови тротоари и тротоари от бетонови тротоарни плочи в гр. Разград: ул. „Добруджа“ от кръстовището на ул. „Странджа“ до кръстовището с ул."Княз Борис" /бетонов тротоар с ширина около 1,5 м. по източната страна/; ул. „Търговищенско шосе“ път от бул."Априлско въстание“ до СЦ „Лудогорец“ /бетонов тротоар с ширина 1,5 м. по източната страна/. ул. „Дъбрава“ от площада /кръстовището/ с ул. „Плиска“ до „Гатко“ /бетонов тротоар двустранно/; ул. „Йордан Чобанов" от ул. „Ив.Вазов“ до бул. „Кн.Борис“ /тротоар с бетонови тротоарни плочи двустранно/; ул. „Антим“ от ул. „Г.С.Раковски“ до бул. „Кн.Борис“ /тротоар с бетонови тротоарни плочи двустранно/ и други. На подходящи места ще се оформят рампи за хора с увреждания и детски колички.
НЕ
10.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участника определен за изпълнител – гаранция за изпълнение на договора.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Размер и условия на гаранцията за участие: Възложителят определя размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, като гаранцията за участие в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка е в размер на 2 000,00 лв. /две хиляди лева/. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за участие, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията. - Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград. - Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите. - Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало. Документ (оригинал или копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, по следната сметката на Възложителя: IBAN: BG63SOMB91303358628200 BIC: SOMBBGSF Име на банка: „ОБЩИНСКА БАНКА” АД – финансов център Разград; Забележка: в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за участие, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Всички разходи по внасяне/откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. Задържане и освобождаване гаранциите за участие – съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл. 62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие в общ. поръчка Размер и условия на гаранцията за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за изпълнение. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG63SOMB91303358628200 BIC: SOMBBGSF Име на банка: „ОБЩИНСКА БАНКА” АД – финансов център Разград; Забележка: в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Финансирането на настоящата обществена поръчка се осъществява с кредитни средства, осигурени от Община Разград. Редът и условията на плащанията по обществената поръчка, са уредени в договора за изпълнение на поръчката, а именно: Авансово плащане в размер на 30% от договорената стойност на поръчката, след сключване на договор. Авансовото плащане се приспада при следващите разплащания на изпълнените работи; Междинни плащания в размер до 70% от договорената стойност на поръчката, въз основа на двустранно подписани протоколи за реално изпълнените и измерени количества работи. Авансовото плащане се приспада при междинните плащания. Окончателно плащане до пълния размер на реално изпълнените СМР в съответствие с договорената стойност на поръчката, дължими след завършване изпълнението на поръчката, обективирано със съставяне на съответен констативен протокол. Съгласно условията в проекта на договор и изискванията на възложителя е предвидено изпълнените СМР да се разплащат по договорените единични цени, при отчитане и удостоверяване на място на действително изпълнените видове и количества работи и при наличие на достатъчни по обем доказателства за качеството на изпълнените СМР и на вложените материали, по банков път, с платежно нареждане, въз основа на двустранно подписани фактури с приложени реквизити към тях, до 30 дни от подписването им. Когато изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда, посочен в договора.
Когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица възложителят не изисква създаването на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата е предоставяне на копие от договора за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предсталвява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато обединение бъде избрано за изпълнител, преди сключване на договора се представя регистрация по БУЛСТАТ и удостоверение за данъчна регистрация. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
1. Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл, 47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредната на чл. 47, ал.3 от ЗОП. 2. В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията на ал.1 и ал.5 на чл.47 от ЗОП, което изключва посочените в обявлението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите. 3. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларация по чл.47, ал.9. 4. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат подизпълнители.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
административната сграда на Община разград, гр. Разград, бул. Бели Лом № 37А, стая 102, етаж 1
При отварянето на офертите може да присъстват лицата, представляващи участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установеният режим за достъп до административната сграда на Община Разград.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки.
Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Интернет адрес/и:
URL: www.razgrad.bg.
24.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ