Версия за печат

00338-2015-0012

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Добрин Добрев; инж. Емилия Георгиева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171; 084 618183, E-mail: kmet@razgrad.bg

Място/места за контакт: юрисконсулт - обществени поръчки в Дирекция ПНО; началник отдел Инвестиционни дейности

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150624hGjP889438.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Силвия Янева Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на СМР за ремонт на тротоари в гр. Разград“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: тротоари по улици в гр. Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща изпълнение на строително- монтажни работи за ремонт на бетонови тротоари и тротоари от бетонови тротоарни плочи в гр. Разград: ул. „Добруджа“ от кръстовището на ул. „Странджа“ до кръстовището с ул."Княз Борис" /бетонов тротоар с ширина около 1,5 м. по източната страна/; ул. „Търговищенско шосе“ път от бул."Априлско въстание“ до СЦ „Лудогорец“ /бетонов тротоар с ширина 1,5 м. по източната страна/. ул. „Дъбрава“ от площада /кръстовището/ с ул. „Плиска“ до „Гатко“ /бетонов тротоар двустранно/; ул. „Йордан Чобанов" от ул. „Ив.Вазов“ до бул. „Кн.Борис“ /тротоар с бетонови тротоарни плочи двустранно/; ул. „Антим“ от ул. „Г.С.Раковски“ до бул. „Кн.Борис“ /тротоар с бетонови тротоарни плочи двустранно/ и други. На подходящи места ще се оформят рампи за хора с увреждания и детски колички. По улиците, включени в поръчката, ще се извърши самостоятелен ремонт на тротоари без ремонт на уличната настилка.В хода на изпълнение на поръчката в отделни участъци по преценка на техническите обстоятелства може да се извърши замяна на първоначално предвидения вид настилка с друг.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233161

Описание:

Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката обхваща изпълнение на строително- монтажни работи за ремонт на бетонови тротоари и тротоари от бетонови тротоарни плочи в гр. Разград: ул. „Добруджа“ от кръстовището на ул. „Странджа“ до кръстовището с ул."Княз Борис" /бетонов тротоар с ширина около 1,5 м. по източната страна/; ул. „Търговищенско шосе“ път от бул."Априлско въстание“ до СЦ „Лудогорец“ /бетонов тротоар с ширина 1,5 м. по източната страна/. ул. „Дъбрава“ от площада /кръстовището/ с ул. „Плиска“ до „Гатко“ /бетонов тротоар двустранно/; ул. „Йордан Чобанов" от ул. „Ив.Вазов“ до бул. „Кн.Борис“ /тротоар с бетонови тротоарни плочи двустранно/; ул. „Антим“ от ул. „Г.С.Раковски“ до бул. „Кн.Борис“ /тротоар с бетонови тротоарни плочи двустранно/ и други. На подходящи места ще се оформят рампи за хора с увреждания и детски колички.

Прогнозна стойност без ДДС
254165 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

10.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участника определен за изпълнител – гаранция за изпълнение на договора.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Размер и условия на гаранцията за участие: Възложителят определя размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, като гаранцията за участие в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка е в размер на 2 000,00 лв. /две хиляди лева/. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за участие, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията. - Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград. - Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите. - Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало. Документ (оригинал или копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, по следната сметката на Възложителя: IBAN: BG63SOMB91303358628200 BIC: SOMBBGSF Име на банка: „ОБЩИНСКА БАНКА” АД – финансов център Разград; Забележка: в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за участие, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Всички разходи по внасяне/откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. Задържане и освобождаване гаранциите за участие – съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл. 62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие в общ. поръчка Размер и условия на гаранцията за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за изпълнение. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG63SOMB91303358628200 BIC: SOMBBGSF Име на банка: „ОБЩИНСКА БАНКА” АД – финансов център Разград; Забележка: в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата обществена поръчка се осъществява с кредитни средства, осигурени от Община Разград. Редът и условията на плащанията по обществената поръчка, са уредени в договора за изпълнение на поръчката, а именно: Авансово плащане в размер на 30% от договорената стойност на поръчката, след сключване на договор. Авансовото плащане се приспада при следващите разплащания на изпълнените работи; Междинни плащания в размер до 70% от договорената стойност на поръчката, въз основа на двустранно подписани протоколи за реално изпълнените и измерени количества работи. Авансовото плащане се приспада при междинните плащания. Окончателно плащане до пълния размер на реално изпълнените СМР в съответствие с договорената стойност на поръчката, дължими след завършване изпълнението на поръчката, обективирано със съставяне на съответен констативен протокол. Съгласно условията в проекта на договор и изискванията на възложителя е предвидено изпълнените СМР да се разплащат по договорените единични цени, при отчитане и удостоверяване на място на действително изпълнените видове и количества работи и при наличие на достатъчни по обем доказателства за качеството на изпълнените СМР и на вложените материали, по банков път, с платежно нареждане, въз основа на двустранно подписани фактури с приложени реквизити към тях, до 30 дни от подписването им. Когато изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда, посочен в договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица възложителят не изисква създаването на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата е предоставяне на копие от договора за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предсталвява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато обединение бъде избрано за изпълнител, преди сключване на договора се представя регистрация по БУЛСТАТ и удостоверение за данъчна регистрация. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл, 47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредната на чл. 47, ал.3 от ЗОП. 2. В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията на ал.1 и ал.5 на чл.47 от ЗОП, което изключва посочените в обявлението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите. 3. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на тези обстоятелства с декларация по чл.47, ал.9. 4. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за възлаг. на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения. Те трябва да отговарят на изискванията на ЗОП и условията, посочени в настоящата документация. Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата съдържа три отделни непрозрачни запечатани и надписани плика, както следва: Плик № 1 "Документи за подбор" съдържа:1.Оферта - обр.1, в оригинал, подписана и подпечатана от участника или от изрично упълномощен негов представител с нот.заверено пълномощно. Когато У-к в процедурата е обединение, офертата се подава от представл.обединението като за неприложимите данни следва да се посочва текст „неприложимо”.2.Представяне на участника- Обр.2, което включва:Посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифиц. информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електр., за кореспонденция при провеждането на процедурата; Доказателства /заверени копия от удостоверения и регистрационни талони и/или др.подходящи/ за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал.1отЗОП, за вписване в Центр. проф. регистър на строителя за групите строежи, съответстващи на включените в поръчката видове работи, които ще изпълнява; Деклар. по чл.47, ал.9 от ЗОП, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 на цитираната разпоредба и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоятелствата по ал.1, подписана от лицата, които представляват участника, изготвена по обр.3.За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5. Подизпълнителите удостов. липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП с декларация. Същите попълват приложения към документацията – обр.3, като не удостов. обстоятелствата по чл.47, ал.2,т.1 и т.5, респективно по т.5 и т.6 отобр.3. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, съгл. чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по ал.1, т.1, б.“а“ и б.“б“ – Обр.2 и Обр.3 се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, вкл. в обединението.3. Списък на документите съдържащи се в офертата - Обр.4. в оригинал.Когато у-к ще използва подизпълнители, представените от тях документи се описват в Обр.4.Когато участник в процедурата е обединение, представените за участниците в обединението документи се описват в Обр.4.4.При Участници обединения - заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Когато участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в офиц. превод, а документите по чл.56, ал.1, т.4, т.5, и т.11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.6.Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин).7.Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участника.8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП-обр.9.9.Декларация за участие на подизпълнителите в поръчката–Обр.10 и Декларация от всеки подизп.за съгласие за участие в поръчката – Обр.11/в приложимите случаи/.10. Декл.по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП -Обр.12.11.Декл. за приемане условията на проекто - договора-Обр.13.12.Изрично нот. заверено пълномощнов случай че офертата не е подписана от законния представител на участника. Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" съдържа: „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ -обр.14. Плик №3 "Предлагана цена" съдържа: „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“ - по обр.15.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, в това число и за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката /по образец № 5/ a за строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, както и дата, подпис на издателя и данни за контакт на издателя или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Декларация за осигурена доставка на бетонови смеси и бетонови тротоарни плочи /по образец № 6/, за изпълнение на обществената поръчка. 3. Списък на ключовия персонал за изпълнение на поръчката /по образец № 7/ с посочване на образованието, квалификацията и професионалния им опит. 4. Декларация /по образец № 8/, за техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите за доказване на техническите възможности и квалификация, които са на чужд език се представят и в превод. При обединения – изискванията се покриват от един или повече от участниците в обединението, а документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има опит в строителството, както и да има да има опит в строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. - Под строителство „сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира ново строителство, реконструкция, рехабилитация или ремонт на тротоари с бетонова настилка или настилка от бетонови тротоарни плочи; и/или други бетонови настилки или настилки от бетонови тротоарни плочи на площади, обществени пространства и др.подобни. 2. Участниците да имат осигуреност на доставките на бетонови смеси и бетонови тротоарни плочи за изпълнение на поръчката. 3. Участникът да разполага с ключов персонал за организация и изпълнение на поръчката, както следва: •Технически ръководител на обекта - образование висше или средно – строителен инженер или строителен техник, специалност пътно /транспортно строителство или строителство на сгради и съоръжения или еквивалентни. Минимум 3 години професионален опит по специалността, от които поне 1 година като технически ръководител на подобен обект/и. •Отговорник (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд – със съответен валиден сертификат съгласно действащата нормативна уредба. •Отговорник за контрола на качеството – висше или средно образование в областта на строителството, минимум 1 година професионален опит. 4. Участникът да има осигуреност с основното техническо оборудване за изпълнение на поръчката, в добро техническо състояние, собствено, на лизинг или наето/предоставено за ползване, минимум както следва: •Самосвал •Багер •Виброплоча •Ръчна трамбовка •Бетоновоз или друго подходящо за превоз на бетонови смеси превозно средство При обединения – изискванията се покриват от един или повече от участниците в обединението, а документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Гаранционен срок за бетонови тротоари ; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок за тротоари от бетонови тротоарни плочи ; тежест: 5
Показател: Финансова оценка ; тежест: 90

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на Община разград, гр. Разград, бул. Бели Лом № 37А, стая 102, етаж 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите може да присъстват лицата, представляващи участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установеният режим за достъп до административната сграда на Община Разград.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ