Версия за печат

00097-2015-0003

BG-Бургас: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури, бул. Княз Александър Батенберг № 1, За: Петър Петров, България 8000, Бургас, Тел.: 056 876069

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iara.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://iara.government.bg/?page_id=5578.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: рибарство и аквакултуриДруго (моля пояснете): рибарство и аквакултури

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на ефективен процес на предоставяне на административни услуги чрез въвеждане на стандарт за система за управление на качеството в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. София бул. Христо Ботев № 17, ет. 4
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА) реализира проект: „Осигуряване на ефективен процес на предоставяне на административни услуги чрез въвеждане на стандарт за система за управление на качесттвото в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", по Приоритетна ос IІI „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет: 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, финансиран по бюджетна линия: BG051PO002/13/3.1-08, по Договор за безвъзмездна помощ №13-31-18/15.04.2014 г. Общата цел на проектното предложение е повишаване на капацитета на Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури а осигуряване на качествени и насочени към потребителя административни услуги чрез въвеждане на сертифицирана система за управление на качеството. Общата цел ще се постигне чрез следните специфични цели: 1. Въвеждане на система за управление на качеството, която да доведе до вътрешно-нормативни и организационни подобрения, позволяващи бързо, ефикасно и ефективно предоставяне на административни услуги от страна на Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури;. 2. Сертифициране на въведената система, което да осигури нейното съответствие с най-съвременните международно признати стандарти за качество при предоставяне на административните услуги; 3. Създаване на организационни и документални предпоставки за постоянно подобряване на системата за управление, чрез което да се гарантира винаги най-добро качество на предоставяните от Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури административни услуги според потребностите на гражданите и бизнеса. Очакваните резултати от изпълнението на проекта са: - Разработена документация от система за управление на качеството; - Въведена система за управление на качеството в администрацията на Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури; - Обучени 10 бр. служители, които ще бъдат ангажирани с последващото поддържане и актуализация на системата за управление на качеството и с поддържане на сертификата за съответствие; - Получен сертификат за съответствие на въведената система съгласно стандарта ISO 9001:2008 или друг международно признат стандарт за качество; Успешната реализация на проекта пряко ще допринесе за удовлетворяване на потребностите, както на Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури като административен орган, така и на крайните получатели на услуги - граждани и представители на бизнеса, по отношени на качеството на услугите. Системата за управление на качеството следва да доведе до подобряване на работните процеси, свързани с предоставянето на услугите. Системата ще създаде съвкупност от организационни правила и работен алгоритъм, който да оптимизира работата на служителите на администрацията в ежедневната работа по предоставяне на услуги на частния и публичния сектор. Сертифицирането на системата ще гарантира съответствието на работните процеси в администрацията с най-съвременните стандарти, чрез което да осигури и максимално съответствие с изискванията на гражданите и бизнеса като потребители на услуги, свързани с ИАРА. В изпълнение на: Дейност №3: „Начален одит за съответствие на процесите, системите и предоставяните услуги на ИАРА с изискванията на стандарт ISO 9001:2008 и с нормативните изисквания“ и Поддейност 4.1 от Дейност №4: „Разработване, въвеждане и сертифициране на система за управление на качеството“, ИАРА ще възложи поръчка по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на закона за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на ефективен процес на предоставяне на административни услуги чрез въвеждане на стандарт за система за управление на качеството в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72300000, 72330000

Описание:

Услуги по предаване и обработка на данни
Услуги по стандартизация и класификация на съдържание и данни

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
147777 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за извършване на начален одит - П1; тежест: 20
Показател: Срок за разработване и внедряване на СУК - П2 ; тежест: 30
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 648957 от 17.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д - 60 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осигуряване на ефективен процес на предоставяне на административни услуги чрез въвеждане на стандарт за система за управление на качеството в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури”
V.1) Дата на сключване договора
16.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ди Джи Консулт ЕООД ЕИК 201337150, ж.к. Люлин № 8, ул. „Гоце Делчев“ № 112, ет. 4, ап. 11, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9800868

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 147777 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се финансира от Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по бюджетна линия: BG051PO002/13/3.1-08, за реализацията на проект: „Осигуряване на ефективен процес на предоставяне на административни услуги чрез въвеждане на стандарт за система за управление на качеството в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури”, по Приоритетна ос ІII „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет: 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „КОНСЕХО“ ЕООД, ЕИК 202012932, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Цариградско шосе” № 139 2. „Еурокс промарк консултинг“ ЕООД, ЕИК 104590802, със седалище и адрес на управление в гр. Лясковец, ул. „Трети март” № 2, 3. „Интер консулт нова“ ЕООД , ЕИК 131524330 със седалище и адрес на управление в гр. София, ж.к. Западен парк, бл. 118, вх. В, ет. 2, ап. 5 4. „Корект консулт 2004“ ЕООД с ЕИК:131305517, със седалище и адрес на управление в гр. София, ж.к. Банишора, ул. „Опълченска” № 92, бл. 44, вх. Г, ет. 3, ап. 31 5. „Фокус системс“ ЕООД, ЕИК 130506225, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Попова шапка” № 42, ет. 1 и 2 6. „Дегри консултинг“ ЕООД, ЕИК 831553680, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Акад. Петър Динеков” № 23 7. „КОИС 2007“ ЕООД, ЕИК 175219710, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Братя Миладинови” № 66, ет.3 8. „Консултантска къща лега рисърч консулт“ ООД, ЕИК 175098785, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Г.С. Раковски” № 161-А, партер 9. „Ди джи консулт“ ЕООД, ЕИК 201337150, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. ж.к. Люлин № 8, ул. „Гоце Делчев“ № 112, ет. 4, ап. 11 10. Обединение „ИСО 9001 ИАРА“, с адрес по регистрация: в гр. София, ул. „Лъчезар Станчев” № 5 11. „Интергрити консултинг“ ООД, ЕИК 131052918, със седалище и адрес на управление в гр. София,р-н Възраждане, ул. „Овче поле” № 122, ет.4 12. „Грийн офис“ ЕООД, ЕИК 131418721, със седалище и адрес на управление в гр. София, ул. „Солун” № 74, ап. 3


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор