00721-2015-0002
Технически редакции | ||
23.06.2015 15:19 ч. : | 23/06/2015 15:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.06.2015 15:19 ч. : | 23/06/2015 15:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.Тополовград, обл.Хасковска: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Тополовград, пл.Освобождение №1, За: Елена Николова - гл.специалист отдел ОСИРУТ, Република България 6560, гр.Тополовград, обл.Хасковска, Тел.: 0470 52296/36/; 0888 722703, E-mail: oba_top.grad@abv.bg, Факс: 0470 54157
Място/места за контакт: Общинска администрация - гр.Тополовград, отдел ОСИРУТИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.topolovgrad.net.
Адрес на профила на купувача: www.topolovgrad.net.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Строителни работи по полагане на пътни настилки в Община Тополовград 2015г"
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка с предмет "Стройтелни работи по полагане на пътни настилки в Община Тополовград" включва изпълнението на двадесет и четири подобекта в т.ч. в т.ч. 1.„Ремонт на Път НКV2194 Радовец-Филипово-Присадец от км.0+000 до км 6+000”; 2.„Ремонт на Път НКV2192 - Разклон с.Доброселец, от км 0+000 до км.4+000”; 3. „Ремонт на Път НКV3191 - Разклон с.Чукарово , от км 0+000 до км. 3+600”; 4.„Основен ремонт на част от улици "Панайот Хитов", "Осъм" и "Г.С.Раковски"; 5. Изграждане на паркинг на ул. "Варна", в кв. 1 по ПУП на град Тополовград"; 6."Благоустрояване ул."Алеко Константинов" и част от ул."Калоян" и ул. "Боровец"; 7. "Благоустрояване на ул."Рила" и "Охрид" в с.Мрамор; 8. „Основен ремонт на части от ул."Климент Охридски", "Христо Смирненски" и "Индже войвода»; 9. „Основен ремонт преасфалтиране на ул."Иван Т.Дамянов" и част от ул."Христо Смирненски»; 10.„Преасфалтиране на част от ул.Мур"; 11.„Благоустрояване на ул."Крали Марко"; 12."Благоустрояване на улици с.Радовец”; 13."Благоустрояване на улици с.Орешник”; 14. "Благоустрояване на улици с.Устрем"; 15."Благоустрояване на улици с.Срем”; 16. "Благоустрояване на улици с.Хлябово"; 17."Благоустрояване на улица Шипка, гр.Тополовград"; 18."Благоустрояване на улици с.Сакарци"; 19. „Благоустрояване алея Гробищен парк /стар/"; 20. "Благоустрояване на улици с.Светлина"; 21. "Благоустрояване на улици с.Българска поляна"; 22. „Ремонт улични настилки - частично преасфалтиране, машинно и ръчни кърпежи в гр.Тополовград”; 23.” „Бетонова настилка на жилищен блок на ул."Климент Охридски "№25 гр.Тополовград” и 24. "Ремонт улични настилки в с.Орлов дол". Видовете дейности и техните количества, по отделни подобекти, са посочени в приложените към документацията за участие количествени сметки.
45233222
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количеството на предвидените видове работи е съгласно приложените към документацията за участие прогнозни количествени сметки, изготвени на база прогнозни единични цени на отделните видове СМР. Ценовото предложение на участниците за изпълнение на обществената поръчка представлява сбора от остойностените прогнозни количествени сметки за отделните подобекти. При сключване на договора същите ще претърпят промяна, на база предложени единични цени на определения за изпълнител участник, в рамките на предвидените средства за всеки отделен подобект, по приетия Бюджет 2015г. на Община Тополовград.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: Внася се като парична сума по IBAN сметка на общината в Банка: ДСК ЕАД, клон Тополовград, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG35STSA9300300704111 или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата и е в размер на 12 000 (дванадесет хиляди) лева. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: «Строителни работи по полагане на пътнинастилки в Община Тополовград 2015г», или регистрационния номер от Регистъра за ОП към АОП. При избор на банкова гаранция за участие, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Община Тополовград като в текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за усвояването й по реда на чл.61, ал.2 от ЗОП, както и наименованието на обществената поръчка, за която се отнася. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл.62 от ЗОП или се задържа в полза на Възложителя по реда на чл.61 от ЗОП. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на Изпълнител на настоящата поръчка и/или сключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 5% от стойността на поръчката без ДДС. При избор на банкова гаранция за изпълнение, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя –Община Тополовград. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да е със срок на валидност не по-късно от датата на подписване на договорa и поне 20 (двадесет) дни след изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава при условията на договора. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата открита процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.
Финансирането и разплащането ще се осъществява от Бюджет 2015г на Община Тополовград, от средствата за капиталови разходи. Начин и схема на плащане: Плащането ще се извърши в български лева по банков път, по сметката на Изпълнителя, както следва: 1.Авансово плащане в размер на 30% от общата предлагана цена за изпълнение на поръчката. Авансовото плащане се осъществява в срок от 30 (тридесет) дни след сключване на договора и представяне на оригинални, отделни за всеки подобект фактури, от страна на Изпълнителя. Авансовото плащане ще бъде приспадано от междинните плащания, по отделни подобекти; 2.Общ размер на междинните плащания - в размер до 80% от общата стойност на поръчката, които се извършват след искане от Изпълнителя на база реално изпълнени и актувани без забележки СМР. Изпълнителят представя искане за междинно плащане на база пописан от него и лицето от страна на Възложителят, упражняващо инвеститорски контрол, ПРОТОКОЛ за извършени натурални видове СМР. Изпълнителят представя оригинални фактури за стойносттите на междинното плащане, по отделни подобекти, след одобряване на ПРОТОКОЛА за извършени натурални видове СМР. Междинното плащане се осъществяват в срок от 30 (тридесет) дни след одобряване от страна на Възложителя на искането за междинно плащане. В случай, че не са представени всички изискани документи, срокът се удължава с времето за представяне на липсващите документи. 3.Окончателно плащане: Окончателното плащане се извършва в срок от 30 (тридесет) дни след подписване и представянето на окончателен ПРОТОКОЛ за извършени натурални видове СМР. Изпълнителят представя оригинална фактура/фактури, по отделни подобекти, за стойността на окончателното плащане. В случаите, когато за договора за обществена поръчка има сключени договори за подизпълнение, Възложителят извършва окончателното плащане, в срок от 30 (тридесет) дни след подписване и представянето на окончателен ПРОТОКОЛ за извършени натурални видове СМР. Изпълнителят представя оригинална фактура за стойността на окончателното плащане, както и доказателства от изпълнителя, че е заплатил на подизпълнителите всички работи, приети по реда на чл.45б ал.1 от ЗОП. В случаите на чл.45б ал.2 от ЗОП, окончателното плащане се извършва по общия ред. Всички видове плащания се извършват след получаване на потвърждение за плащането от НАП и Агенция „Митници”, съгласно Указание №УК-6/30.12.2014г. на МФ, относно прилагане на Решение на Министерски съвет №788/28.11.2014г. за разплащанията на разпоредители с бюджетни средства.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка е обединение на физически и/или юридически лица. Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на изискванията и условията, предвидени в Закона за обществените поръчки, обявлението за обществена поръчка и настоящата документация за участие в откритата процедура. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие в процедурата се намира на разположение и може да бъде изтеглена от Профила на купувача на сайта на Община Тополовград, а именно: http://www.topolovgrad.net При желание документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да се получи на хартиен носител на място от Община Тополовград на адрес: гр.Тополовград, пл.”Освобождение”№1, Община Тополовград, І-ви етаж, Център за административно обслужване, от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. Стойността на документацията на хартиен носител е в размер 10.00 лв.(десет лева), като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Тополовград, находяща се на първи етаж, Център за административно обслужване, в сградата на Община Тополовград, срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по сметка на Общината: BG61STSA93008400942400, вид плащане 44-70-00, Банка ДСК - Тополовград, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.
Български
90
гр.Тополовград, пл."Освобождение"№1, Общинска администраця, |||-ти етаж, заседателната зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след съответното легитимиране с представителен документ.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисията за защита на конкуренцията, относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е както следва: Срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна - в срок от 10 дни; Срещу решението за класиране на участниците - в срок от 10 дни; Сроковете започват да текат от датата на уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на на съответното действие.
23.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ