Версия за печат

00516-2015-0003

BG-София: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. Княз Александър Дондуков №3, За: Цветелина Сарандева, България 1000, София, Тел.: 02 8101737, E-mail: tsarandeva@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Място/места за контакт: Дирекция ОПУС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://gli.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://gli.government.bg/page.php?c=110.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Изпълнителна агенция

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на пощенски услуги за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 4
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осигуряване на пощенски услуги за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” с две обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: „Извършване на универсална пощенска услуга за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда" и Обособена позиция № 2: „Извършване на неуниверсални пощенски (куриерски) услуги” за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда". Място на изпълнение на услугата е територията на Република България, за срок от 24 месеца или до достигане на сумата от 80 000 лв. без ддс по обособена позиция 1, и 20000 без ддс за обособена позиция 2.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64112000, 64113000, 64120000

Описание:

Пощенски услуги, свързани с писма
Пощенски услуги, свързани с колетни пратки
Куриерски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
100000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обособена позиция 1: Предлагана цена (най-ниска) за кореспондентски пратки; тежест: 70
Показател: Обособена позиция 1: Предлагана цена (най-ниска) за услуга "Известие за доставяне"; тежест: 15
Показател: Обособена позиция 1: Предлагана цена (най-ниска) за услугата препоръка; тежест: 15
Показател: Обособена позиция 2: Цена на неуниверсална пощенска услуга "от врата до врата"; тежест: 70
Показател: Обособена позиция 2: Срок на доставка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 647383 от 09.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 650260 от 24.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 104 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Извършване на универсална пощенска услуга за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда"
V.1) Дата на сключване договора
19.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Български Пощи ЕАД, ЕИК:121396123, район р-н Студентски, ж.к. Студентски град, бул. Акад. Стефан Младенов No 1, бл. 31, България 1700, София, Тел.: 02 9493280, E-mail: info@bgpost.bg, Факс: 02 9625329

URL: www.bgpost.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 80000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 80000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 105 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Извършване на неуниверсални пощенски (куриерски) услуги” за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда"
V.1) Дата на сключване договора
22.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Стар Пост ООД, ЕИК 175157550, ул. Околовръстен път 106В, Република България 1000, София, Тел.: 02 9549118, E-mail: veselin.lazarov@starpost.info, Факс: 02 9516569

URL: http://starpost.info/.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Български Пощи ЕАД - ЕИК:121396123, Стар Пост ООД - ЕИК: 175157550, МиБМ Експрес ООД - ЕИК: 131394882.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор