Версия за печат

00426-2015-0007

BG-Кюстендил: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл. Велбъжд №1, За: Диана Джоглева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachi@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Община КюстендилДруго (моля пояснете): Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на учебници и учебни помагала за безвъзмездно ползване от децата/учениците в подготвителни групи и I-VII клас за учебната 2015/2016 учебна година при Община Кюстендил по обособени позиции“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на учебници и учебни помагала за безвъзмездно ползване от децата/учениците в подготвителни групи и I-VII клас за учебната 2015/2016 учебна година при Община Кюстендил по обособени позиции“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22112000

Описание:

Училищни учебници


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
599.53 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-00-448 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Учебници и учебни помагала на Издателство "Архимед 2" ЕООД
V.1) Дата на сключване договора
22.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Архимед 2 ЕООД, ЕИК 202097555, ул. Поручик Хр. Топракчиев № 11, РБ 1000, София, Тел.: 02 9632890

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 599.53 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 599.53 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Издателство „Архимед 2" ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Съгласно §1, ал.3 и ал.4 от Допълнителните разпоредби на Закона за народната просвета, Министърът на образованието и науката одобрява със заповед учебниците и учебните помагала за системата на народната просвета и издателствата след установяване на съответствието им с държавните образователни изисквания по чл.16, т.3, 7 и т.9, но не повече от три учебника по един учебен предмет за всеки клас и за период не по-малък от определения в чл.14 от Закона за степента на образование, образователния минимум и учебния план. Условията и реда за оценяване и одобряване на учебници и учебни помагала за системата за народната просвета са посочени Наредба №5 от 15.05.2003 година за оценяване и одобряване на учебници и учебни помагала. Със Заповед №РД 09-134 от 02.02.2015 година на Министъра на образованието и науката са утвърдени одобрените учебници, които ще се ползват в системата на народната просвета за учебната 2015/2016 година. Със Заповед №РД 09-244 от 05.03.2015год. на Министъра на образованието и науката са утвърдени одобрените учебни помагала, които ще се ползват в системата на народната просвета за учебната 2015/2016 година. Финансовият разчет на необходимите средства за доставка на учебници и учебни помагала за децата/учениците в подготвителни групи и I-VII клас в община Кюстендил за учебната 2015/2016 година, съобразно цените на комплект, посочени в Постановление №104 от 10.05.2003 година на Министерски съвет за приемане на Наредба за учебниците и учебните помагала, възлиза на 114 103,70 лева (сто и четиринадесет хиляди сто и три лева и седемдесет стотинки) без включен ДДС, поради което и следва да бъде избрана процедурата по реда на чл. 90, ал.1, т.3 от Закона за обществените поръчки. Мотивите за избора на процедурата са свързани с факта, че възлагането на обществената поръчка, в частност по съответната обособена позиция на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуалната собственост, както и на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт. В конкретната обществена поръчка за определяне вида процедура са взети предвид приложените към настоящата покана: Заповед № РД 09-134 от 02.02.2015.; Заповед № РД 09-244 от 05.03.2015год. на Министъра на МОН за одобряване на учебници и учебните помагала, които ще се ползват в системата на народната просвета за учебната 2015/2016 година и Заповед №РД 09-134/02.02.2015г. на Министъра на МОН, с която е одобрен графикът на дейностите за осигуряване на учебници и учебни помагала за безвъзмездно ползване от децата/учениците в подготвителни групи и I-VII клас за 2015/2016г., заедно със обобщени списъци, утвърден от Директора на Дирекция „Образование, култура, младежки дейности, спорт и балнеология“ при Община Кюстендил въз основа на подадени заявки на учебниците, които ще се ползват през учебната 2015/2016г. представени от Директорите на училищата на територията на Община Кюстендил. В този смисъл поканените в договарянето кандидати притежават авторски и изключителни права за издаване и разпространение на учебници и учебни помагала, като това право им е признато и утвърдено от МОН, в тази връзка възлагането на други лица би довело до нарушаване на авторските права и на правото на педагозите сами да избират учебниците и учебните помагала, по които ще преподават през съответната учебна година.