Версия за печат

02711-2015-0104

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников - зам. Директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%9625-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества строителни материали за нуждите на ТП „ ДЛС Балчик при „СИДП” ДП гр. Шумен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на доставка – складова база на Възложителя- „ Ремонтна работилница”, находяща се в гр. Балчик, обл. Добрич, ул. „ Черно море” № 81.
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя прогнозни количества строителни материали за нуждите на ТП „ ДЛС Балчик при „СИДП” ДП гр. Шумен през 2014г., по артикул и мярка съгласно техническа спецификация и Приложение № 4 неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. (2) За краткост предмета на настоящия договор ще се нарича " доставка". (3). Обявените количества са прогнозни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава. (4). Изисквания при изпълнение на поръчката за качество на доставката: съгласно договор, който е публичн достъпен на профила на купувача. Чл. 2.(1). Срок за изпълнение на договора: 1. Срок за доставка - 2( два) календарни дни, след заявка на Възложителя. 2. Срок на договора- 12( дванадесет) месеца, считано от дата на сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс от 12000.00лв. без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания. .3. Място на доставка - „Ремонтна работилница” находяща се на ул. « Черно море» № 81, гр. Балчик, обл. Добрич представляваща складова база на Възложителя,. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол или еквивалентния документ ІІІ. ЦЕНИ И ПЛАЩАНИЯ Чл. 3. (1). Пределната обща стойност за обекта на поръчката е в размер на 12000.00лв. ( дванадесет хиляди лева) без вкл. ДДС, франко място на доставката. (2). Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични цени в лева съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя, неразделна част от настоящия договор, които са окончателни и не подлежат на промяна за срока на договора...

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44110000, 14212310, 14211000, 44111200, 44921200, 44920000, 44431000, 44111100, 44232000, 03410000, 44112510, 44191300, 19521200, 44112240, 44334000, 44162000, 44167400, 44167200, 44313000, 44333000, 44192200, 44531510, 24951120, 44810000, 31711140, 14811000

Описание:

Строителни материали
Баластра (трошен камък за баластрово легло на жп линии)
Пясък
Цимент
Вар
Варовик, гипс и креда
Покривни плоскости
Тухли
Дървени покривни греди
Дървен материал
Дървени покривни плоскости
Плоскости от дървесни частици
Плоскости от полистирен
Паркет
Профили
Тръби
Колянови тръби (винкели)
Ремонтни фланци и скоби
Метална мрежа
Метална тел
Гвоздеи
Болтове и винтове
Силиконови греси
Бои
Електроди
Мелнични камъни, шлифовъчни камъни и дискове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2015-0104

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 661545 от 16.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 31 / Обособена позиция №: / Заглавие:За„Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества строителни материали за нуждите на ТП „ ДЛС Балчик при „СИДП” ДП гр. Шумен”
V.1) Дата на сключване договора
19.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД “ ДИ ЕС ХОУМ” с ЕИК 124134610, обл. Добрич, общ. Добрич, гр. Добрич 9300, бул. « Добруджа» № 4, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 668300, E-mail: i.ivelinova@dshome.bg, Факс: 058 668300

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят е провел открита процедура по реда на ЗОП в изпълнение на указанията, обективирани в Заповед № 288/02.12.2014г. на Директора на ДП „ СИДП” гр. Шумен. Стойността на обществената поръчка в рамките на стойностните показатели по чл.14, ал.3 т.2 от ЗОП, поради което процедурата е проведена по опростените правила на ЗОП, като цялата документация по същата е публично достъпна в "Профил на купувача" на обявения интернет адрес посочен в раздел І от настоящата информация.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

В определения срок за участие е регистриран само един кандидат, подел оферта по реда на депозиране на документите за участие, съгласно представения списък на участниците, както следва: 1. ООД “ ДИ ЕС ХОУМ” с ЕИК 124134610 с депозирана оферта вх.№ В-690/15.05.2015г. в 09.50ч седалище и адрес на управление: обл. Добрич, общ. Добрич, гр. Добрич 9300, бул. « Добруджа» № 4, eл. адрес: i.ivelinova@dshome.bg , факс: 058/668300, представлявано от управител Иван Маринов Иванов


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор