Версия за печат

00797-2015-0041

BG-Бургас: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Ивелина Дафова;Людмила Цонева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907289; 056 907453, E-mail: l.tsoneva@burgas.bg, Факс: 056 907254

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/22584.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на СМР по одобрени технически инвестиционни и работни инвестиционни проекти по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Преустройство и промяна на предназначението на съществуваща сграда на ДДЛРГ „Ал. Г. Коджакафалията” и обособяването й за учебен корпус в УПИ I, кв. 139 по плана на ЦГЧ – гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.611.1 по КККР на гр. Бургас.” Обособена позиция 2: „Реконструкция на училищен двор на ОУ „Елин Пелин“ в УПИ II, кв.18 по плана на зона „А“, ж.к. „М.Рудник“, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.46 по КККР на гр. Бургас.“ Обособена позиция 3: „Разширение на ЦДГ „Чайка“ с басейн, УПИ І, кв. 13, ж.к. Меден Рудник, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.53 по КККР на гр.Бургас; Обособена позиция 4: „Реконструкция и модернизация на спортни игрища и двор на СОУ „Св.Св.Кирил и Методий“, УПИ I, кв.106 по плана на ЦГЧ град Бургас, ПИ с идентификатор 07079.612.305 - етап I и етап II.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Територията на гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на строително- монтажни работи на обекти на образователната инфраструктура на територията на гр. Бургас, включващи изграждане на нов корпус на детска градина, реконструкция и преустройство на съществуваща сграда в учебен корпус и обновяване на училищни дворове.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112000, 45112710, 45200000, 45210000, 45212200, 45212212, 45214100, 45214200, 45231100, 45262400, 45223500, 45262330

Описание:

Изкопни и земни работи
Строителни работи по оформяне на зелени площи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на плувни басейни
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на училища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни тръбопроводи
Монтажни работи на метални елементи и конструкции
Стоманобетонни конструкции
Работи по ремонт на бетонни конструкции

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция 1- 1. Реконструкция на двор- 2913кв.м.; 2. Преустройство и реконструкция на съществуваща сграда- РЗП 3889 кв.м. За обособена позиция 2- Обновяване на училищен двор с изграждане на нови спортни площадки и благоустрояване- 16900 кв.м. За обособена позиция 3- 1. Изграждане на нов корпус на детска градина- РЗП 1565 кв.м.; 2. Благоустрояване на двор на детска градина- 3 083 кв.м. За обособена позиция 4- Обновяване на училищен двор с изграждане на нови спортни площадки и благоустрояване - 6882 кв.м.

Прогнозна стойност без ДДС
7375606.22 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

370


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранциите за участие по обособените позиции са в размер, както следва: За ОП 1 – 36 000,00 лв. (тридесет и шест хиляди) лева. За ОП 2 – 13 700,00 лв. (тринадесет хиляди и седемстотин) лева. За ОП 3 – 16 800,00 лв. (шестнадесет хиляди и осемстотин) лева. За ОП 4 – 7 100,00 лв. (седем хиляди и сто) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, по приложения образец или по образец на банката- издател, в който следва да са спазени условията на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, с изрично посочена обособената позиция от настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % от стойността на договора без включен ДДС за съответната обособена позиция, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка на Възложителя: Община Бургас, IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка представя банковата гаранция по приложения образец или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка и представяне на фактура/и от Изпълнителя, Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на Изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 2. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 3. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след издаване на Акт-Образец 15 за обекта и представяне на фактура от Изпълнителя. 4. Възложителят ще заплати и до 5 % (пет на сто) непредвидени разходи за СМР, включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост и направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им. 5. Плащанията се извършват по посочена от Изпълнителя банкова сметка. 6. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на определен в договора за изпълнение. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителят докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата до изтичане на срока за получаването й, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти. 3. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи. 4. Посочената прогнозна стойност за всяка обособена позиция е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага. Участник, чиято ценова оферта, надвишава прогнозна стойност за съответната обособена позиция ще бъде отстранен от участие! 5. Срокът за изпълнение на всички СМР-та е по предложение на участника: За обособена позиция 1: „Преустройство и промяна на предназначението на съществуваща сграда на ДДЛРГ „Ал. Г. Коджакафалията” и обособяването й за учебен корпус в УПИ I, кв. 139 по плана на ЦГЧ – гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.611.1 по КККР на гр. Бургас.”- не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни. За обособена позиция 2: „Реконструкция на училищен двор на ОУ „Елин Пелин“ в УПИ II, кв.18 по плана на зона „А“, ж.к. „М.Рудник“, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.46 по КККР на гр. Бургас.“- не по- дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по- кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни. За обособена позиция 3: „Разширение на ЦДГ „Чайка“ с басейн, УПИ І, кв. 13, ж.к. Меден Рудник, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.53 по КККР на гр.Бургас.“- не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни. За обособена позиция 4: „Реконструкция и модернизация на спортни игрища и двор на СОУ „Св.Св.Кирил и Методий“, УПИ I, кв.106 по плана на ЦГЧ град Бургас, ПИ с идентификатор 07079.612.305 - етап I и етап II.“ - не по- дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по- кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни. Срокът за изпълнение на строително- монтажните работи започва да тече от деня на даване на строителна линия на обекта на обособената позиция и приключва с издаване на Акт образец 15 за същия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата,подписан от представляващия участника, в оригинал; 2.Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търг. регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в дог-ра не е посочено лицето, което представлява участниците в обед-ето - и документ, подписан от лицата в обед-ето, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. б) Декл-я по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предл-е първо), т. 2а (предл-е първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 ЗОП (оригинал). Тези обст-ства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани със строителство, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предл-е първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. в) доказ-во за упражняване на профес. дейност: Участникът трябва да има регистрация в Централния профес. регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, съобразно обособената позиция, за която участва. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката както следва: ОП 1: Обектът е III-та /трета/ категория, съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.3, б. „в“ от ЗУТ. ОП 2- Обектът е IV-та /четвърта/ категория, съгласно чл. 9, ал. 2, т. 2 от Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „д“ от ЗУТ. ОП 3- Обектът е III-та /трета/ категория, съгласно чл. 6, ал. 3, т. 4, б. „в“ от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „в“ от ЗУТ. ОП 4- Обектът е IV-та /четвърта/ катег-я, съгласно чл. 9, ал. 2 от Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „д“ от ЗУТ. Това обстоятелство се доказва с Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - (заверено копие). За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. 3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Декл-иите в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. 4.Декл-я за приемане на условията в проекта на договора.5.Декл-я по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) –Декл-ята се попълва и подписва по приложения образец към настоящата документация. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декл-ята се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. 6.Декл-я по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декл-ята се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.1. Декларация- списък на екипа от технически лица, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка; 2.2. Автобиографии на екипа от технически лица по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит; 2.3. Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на техническите лица– попълва се и се представя от техническите лица, посочени от участника в декларацията-списък, които не са служители на участника. 3. Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие). Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Под строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: - За обособени позиции 1 и 3- изграждане и/или реконструкция на сграда с обществено предназначение, както и благоустрояване, паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства; - За обособени позиции 2 и 4 - изграждане и/или реконструкция на спортна площадка, както и благоустрояване, паркоустрояване и озеленяване на обществени публични пространства. 2. Изисквания към екипа от технически лица за изпълнение на поръчката: За изпълнение на предмета на поръчката, са необходими минимум следните технически лица: 2.1. Ръководител на екипа • образование и квалификация - висше образование, инженер в областта на строителството или еквивалент; • общ професионален опит – минимум 5 години професионален опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството. • специфичен професионален опит – опит на управленска/координираща позиция при строителство и/или реконструкция на минимум 1 строителен обект с предмет, подобен на предмета на съответната обособена позиция на обществената поръчка. 2.2. Технически ръководител • професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна; • общ професионален опит – минимум 3 години в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция. 2.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за завършен курс по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно. 3. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката се доказва от участника в обединението, който ще изпълни строителството. За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в поръчката, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение (работна програма и обяснителна записка); тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

93-ОП-75

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 651957 от 27.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането е съвместно със средства по проект „Подобряване качеството на образованието чрез модернизиране на образователната инфраструктура в град Бургас“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020 и собствени бюджетни средства на Община Бургас.

VI.3) Допълнителна информация

7. Декл-я за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 8. Декл-я за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца, приложен към настоящата документация. 9.Банкова гаранция за участие в обществената поръчка по образец или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискванията и условията на възложителя, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (копие). 10. Декл-я, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. При обединение, което не е ЮЛ декл-ята се представя и за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. "Минимална цена на труд" е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от ЗБДОО за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в строителството са: НАП, МОСВ, АЗ и ГИТ (www.nap.bg, www.moew.government.bg, www.az.government.bg и www.gli.government.bg). 11. Декл-я за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от процедурата. 12. Декл-я по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП. 13. Декл-я за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 14. Декл-я за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012. 15. Декл-я /свободен текст/ за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката. 16. Доказ-ва за техн. възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление. 17. Техническо предложение, вкл-що срок за изпълнение на предвидените в проекта СМР, изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Техн. спецификации, инвестиц. проекти, изискв-ята към офертата и усл-ята за изпълн-е на поръчката, представено в оригинал, към което, ако е приложимо, се прилага декл-я за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Към Технич. предл-е се прилагат също Работна програма и Обяснителна записка, обосноваващи предлож.срок, както и техн. описание на материалите и оборудването, които ще бъдат доставени и монтирани в зависимост от обос. позиция, за която се участва, сертификати, каталози. Техн. предл-е се представя и на електр. носител (диск) в нередакт. формат (например PDF или еквивалент). 18. Ценово предложение, изготвено по образец, представено в оригинал заедно с приложенията му. Цената следва да бъде представена в лева без ДДС с включена стойност на допълнително възникнали и непредвидени видове работи в размер на 5 % от цената на строит. – монтажните работи. Към оригинала следва да се постави електр. носител (диск) в редактируем формат (например Excel или еквивалент), за да бъде направена аритм. проверка на данните, заложени в предл. цена и остойностени колич. сметки. На този диск да се представят всички прилож-я, вкл. анализи за формиране на единичните цени. В конкр. анал. цени да се включват всички операции, необходими за извършване на съотв. вид работа.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Преустройство и промяна на предназначението на съществуваща сграда на ДДЛРГ „Ал. Г. Коджакафалията” и обособяването й за учебен корпус в УПИ I, кв. 139 по плана на ЦГЧ – гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.611.1 по КККР на гр. Бургас.”
1) Кратко описание

Преустройство и промяна предназначението на съществуваща сграда на ДДЛРГ „Ал. Г.Коджакафалията“ и обособяването й за учебен корпус, монтиране на отоплителен водогреен котел на течно гориво и газ - 350kW в съществуващо котелно и пристройка за нова асансьорна уредба в учебната сграда, изграждане на топла връзка на второ ниво между двете учебни сгради и на топлопровод.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112000, 45210000, 45214200, 45231100, 45262400, 45262330

Описание:

Изкопни и земни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на училища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни тръбопроводи
Монтажни работи на метални елементи и конструкции
Работи по ремонт на бетонни конструкции

3) Количество или обем

1. Реконструкция на двор- 2913кв.м. 2. Преустройство и реконструкция на съществуваща сграда- РЗП 3889 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
3602707.42 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 370
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение е по предложение на участника- не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на училищен двор на ОУ „Елин Пелин“ в УПИ II, кв.18 по плана на зона „А“, ж.к. „М.Рудник“, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.46 по КККР на гр. Бургас“
1) Кратко описание

Реконструкция на училищен двор на ОУ „Елин Пелин"- етап I, преустройство на комбинирана спортна площадка в югоизточната част на училищния двор, открита спортна площадка в югозападната част, фитнес на открито, изграждане на площадка за обучение по безопасност на движението и благоустрояване на дворно пространство и вътрешен двор на училището; покриване на спортна площадка за хандбал и минифутбол в югозападната част на училищния двор.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112710, 45212200

Описание:

Строителни работи по оформяне на зелени площи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения

3) Количество или обем

Обновяване на училищен двор с изграждане на нови спортни площадки и благоустрояване- 16900 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
1374919.63 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 210
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение е по предложение на участника- не по- дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по- кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Разширение на ЦДГ „Чайка“ с басейн, УПИ І, кв. 13, ж.к. Меден Рудник, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.53 по КККР на гр.Бургас“
1) Кратко описание

Изграждане на нов корпус на ЦДГ „Чайка“ в ж.р. „Меден рудник“ с монолитна бетонова конструкция на три нива за три градински и една яслена групи, с прилежащите му обслужващи помещения, специализирани кабинети по изобразително изкуство, компютри и езиково обучение и детски басейн, с всички необходими обслужващи го помещения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112710, 45200000, 45212212, 45214100, 45223500

Описание:

Строителни работи по оформяне на зелени площи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на плувни басейни
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини
Стоманобетонни конструкции

3) Количество или обем

1. Изграждане на нов корпус на детска градина- РЗП 1565 кв.м. 2. Благоустрояване на двор на детска градина- 3 083 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
1682547.72 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 370
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение е по предложение на участника- не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция и модернизация на спортни игрища и двор на СОУ „Св.Св.Кирил и Методий“, УПИ I, кв.106 по плана на ЦГЧ град Бургас, ПИ с идентификатор 07079.612.305 - етап I и етап II“
1) Кратко описание

Реконструкция и модернизация на спортни игрища и двор на СОУ „Св. Св.Кирил и Методий“, включваща преустройство на комбинирана спортна площадка в северната част на училищния двор, лекоатлетическа писта, игрище за мини футбол, за народна топка, тенис на маса, дълъг скок, фитнес на открито, изграждане на зона за рекреация в североизточната част, подновяване на съществуващите стълбища и изграждане на рампа за осигуряване на достъпна среда в училищния двор, видеонаблюдение; преустройство на южната част на училищния двор, включващо игрище за народна топка, зона за игра на тенис на маса, детска площадка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения

3) Количество или обем

Обновяване на училищен двор с изграждане на нови спортни площадки и благоустрояване - 6882 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
715431.45 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 210
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение е по предложение на участника- не по- дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по- кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни.