00797-2015-0041
Технически редакции | ||
22.06.2015 14:23 ч. : | 22/06/2015 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.06.2015 14:23 ч. : | 22/06/2015 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Ивелина Дафова;Людмила Цонева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907289; 056 907453, E-mail: l.tsoneva@burgas.bg, Факс: 056 907254
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/22584.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на СМР по одобрени технически инвестиционни и работни инвестиционни проекти по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Преустройство и промяна на предназначението на съществуваща сграда на ДДЛРГ „Ал. Г. Коджакафалията” и обособяването й за учебен корпус в УПИ I, кв. 139 по плана на ЦГЧ – гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.611.1 по КККР на гр. Бургас.” Обособена позиция 2: „Реконструкция на училищен двор на ОУ „Елин Пелин“ в УПИ II, кв.18 по плана на зона „А“, ж.к. „М.Рудник“, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.46 по КККР на гр. Бургас.“ Обособена позиция 3: „Разширение на ЦДГ „Чайка“ с басейн, УПИ І, кв. 13, ж.к. Меден Рудник, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.53 по КККР на гр.Бургас; Обособена позиция 4: „Реконструкция и модернизация на спортни игрища и двор на СОУ „Св.Св.Кирил и Методий“, УПИ I, кв.106 по плана на ЦГЧ град Бургас, ПИ с идентификатор 07079.612.305 - етап I и етап II.“
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнение на строително- монтажни работи на обекти на образователната инфраструктура на територията на гр. Бургас, включващи изграждане на нов корпус на детска градина, реконструкция и преустройство на съществуваща сграда в учебен корпус и обновяване на училищни дворове.
45112000, 45112710, 45200000, 45210000, 45212200, 45212212, 45214100, 45214200, 45231100, 45262400, 45223500, 45262330
Описание:
ДА
НЕ
За обособена позиция 1- 1. Реконструкция на двор- 2913кв.м.; 2. Преустройство и реконструкция на съществуваща сграда- РЗП 3889 кв.м. За обособена позиция 2- Обновяване на училищен двор с изграждане на нови спортни площадки и благоустрояване- 16900 кв.м. За обособена позиция 3- 1. Изграждане на нов корпус на детска градина- РЗП 1565 кв.м.; 2. Благоустрояване на двор на детска градина- 3 083 кв.м. За обособена позиция 4- Обновяване на училищен двор с изграждане на нови спортни площадки и благоустрояване - 6882 кв.м.
НЕ
370
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранциите за участие по обособените позиции са в размер, както следва: За ОП 1 – 36 000,00 лв. (тридесет и шест хиляди) лева. За ОП 2 – 13 700,00 лв. (тринадесет хиляди и седемстотин) лева. За ОП 3 – 16 800,00 лв. (шестнадесет хиляди и осемстотин) лева. За ОП 4 – 7 100,00 лв. (седем хиляди и сто) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, по приложения образец или по образец на банката- издател, в който следва да са спазени условията на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, с изрично посочена обособената позиция от настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 4 % от стойността на договора без включен ДДС за съответната обособена позиция, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка на Възложителя: Община Бургас, IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка представя банковата гаранция по приложения образец или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.
1. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка и представяне на фактура/и от Изпълнителя, Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на Изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 2. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 3. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след издаване на Акт-Образец 15 за обекта и представяне на фактура от Изпълнителя. 4. Възложителят ще заплати и до 5 % (пет на сто) непредвидени разходи за СМР, включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост и направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им. 5. Плащанията се извършват по посочена от Изпълнителя банкова сметка. 6. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на определен в договора за изпълнение. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителят докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.
В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
1. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата до изтичане на срока за получаването й, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти. 3. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи. 4. Посочената прогнозна стойност за всяка обособена позиция е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага. Участник, чиято ценова оферта, надвишава прогнозна стойност за съответната обособена позиция ще бъде отстранен от участие! 5. Срокът за изпълнение на всички СМР-та е по предложение на участника: За обособена позиция 1: „Преустройство и промяна на предназначението на съществуваща сграда на ДДЛРГ „Ал. Г. Коджакафалията” и обособяването й за учебен корпус в УПИ I, кв. 139 по плана на ЦГЧ – гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.611.1 по КККР на гр. Бургас.”- не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни. За обособена позиция 2: „Реконструкция на училищен двор на ОУ „Елин Пелин“ в УПИ II, кв.18 по плана на зона „А“, ж.к. „М.Рудник“, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.46 по КККР на гр. Бургас.“- не по- дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по- кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни. За обособена позиция 3: „Разширение на ЦДГ „Чайка“ с басейн, УПИ І, кв. 13, ж.к. Меден Рудник, гр. Бургас, ПИ с идентификатор 07079.651.53 по КККР на гр.Бургас.“- не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни. За обособена позиция 4: „Реконструкция и модернизация на спортни игрища и двор на СОУ „Св.Св.Кирил и Методий“, УПИ I, кв.106 по плана на ЦГЧ град Бургас, ПИ с идентификатор 07079.612.305 - етап I и етап II.“ - не по- дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по- кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни. Срокът за изпълнение на строително- монтажните работи започва да тече от деня на даване на строителна линия на обекта на обособената позиция и приключва с издаване на Акт образец 15 за същия.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
93-ОП-75
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
180
Сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Финансирането е съвместно със средства по проект „Подобряване качеството на образованието чрез модернизиране на образователната инфраструктура в град Бургас“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020 и собствени бюджетни средства на Община Бургас.
7. Декл-я за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 8. Декл-я за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца, приложен към настоящата документация. 9.Банкова гаранция за участие в обществената поръчка по образец или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискванията и условията на възложителя, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (копие). 10. Декл-я, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. При обединение, което не е ЮЛ декл-ята се представя и за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. "Минимална цена на труд" е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от ЗБДОО за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в строителството са: НАП, МОСВ, АЗ и ГИТ (www.nap.bg, www.moew.government.bg, www.az.government.bg и www.gli.government.bg). 11. Декл-я за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от процедурата. 12. Декл-я по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП. 13. Декл-я за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 14. Декл-я за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012. 15. Декл-я /свободен текст/ за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката. 16. Доказ-ва за техн. възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление. 17. Техническо предложение, вкл-що срок за изпълнение на предвидените в проекта СМР, изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Техн. спецификации, инвестиц. проекти, изискв-ята към офертата и усл-ята за изпълн-е на поръчката, представено в оригинал, към което, ако е приложимо, се прилага декл-я за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Към Технич. предл-е се прилагат също Работна програма и Обяснителна записка, обосноваващи предлож.срок, както и техн. описание на материалите и оборудването, които ще бъдат доставени и монтирани в зависимост от обос. позиция, за която се участва, сертификати, каталози. Техн. предл-е се представя и на електр. носител (диск) в нередакт. формат (например PDF или еквивалент). 18. Ценово предложение, изготвено по образец, представено в оригинал заедно с приложенията му. Цената следва да бъде представена в лева без ДДС с включена стойност на допълнително възникнали и непредвидени видове работи в размер на 5 % от цената на строит. – монтажните работи. Към оригинала следва да се постави електр. носител (диск) в редактируем формат (например Excel или еквивалент), за да бъде направена аритм. проверка на данните, заложени в предл. цена и остойностени колич. сметки. На този диск да се представят всички прилож-я, вкл. анализи за формиране на единичните цени. В конкр. анал. цени да се включват всички операции, необходими за извършване на съотв. вид работа.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
22.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Преустройство и промяна предназначението на съществуваща сграда на ДДЛРГ „Ал. Г.Коджакафалията“ и обособяването й за учебен корпус, монтиране на отоплителен водогреен котел на течно гориво и газ - 350kW в съществуващо котелно и пристройка за нова асансьорна уредба в учебната сграда, изграждане на топла връзка на второ ниво между двете учебни сгради и на топлопровод.
45112000, 45210000, 45214200, 45231100, 45262400, 45262330
Описание:
1. Реконструкция на двор- 2913кв.м. 2. Преустройство и реконструкция на съществуваща сграда- РЗП 3889 кв.м.
Срокът за изпълнение е по предложение на участника- не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни.
Реконструкция на училищен двор на ОУ „Елин Пелин"- етап I, преустройство на комбинирана спортна площадка в югоизточната част на училищния двор, открита спортна площадка в югозападната част, фитнес на открито, изграждане на площадка за обучение по безопасност на движението и благоустрояване на дворно пространство и вътрешен двор на училището; покриване на спортна площадка за хандбал и минифутбол в югозападната част на училищния двор.
45112710, 45212200
Описание:
Обновяване на училищен двор с изграждане на нови спортни площадки и благоустрояване- 16900 кв.м.
Срокът за изпълнение е по предложение на участника- не по- дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по- кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни.
Изграждане на нов корпус на ЦДГ „Чайка“ в ж.р. „Меден рудник“ с монолитна бетонова конструкция на три нива за три градински и една яслена групи, с прилежащите му обслужващи помещения, специализирани кабинети по изобразително изкуство, компютри и езиково обучение и детски басейн, с всички необходими обслужващи го помещения.
45112710, 45200000, 45212212, 45214100, 45223500
Описание:
1. Изграждане на нов корпус на детска градина- РЗП 1565 кв.м. 2. Благоустрояване на двор на детска градина- 3 083 кв.м.
Срокът за изпълнение е по предложение на участника- не по- дълъг от 370 (триста и седемдесет) календарни дни и не по- кратък от 310 (триста и десет) календарни дни.
Реконструкция и модернизация на спортни игрища и двор на СОУ „Св. Св.Кирил и Методий“, включваща преустройство на комбинирана спортна площадка в северната част на училищния двор, лекоатлетическа писта, игрище за мини футбол, за народна топка, тенис на маса, дълъг скок, фитнес на открито, изграждане на зона за рекреация в североизточната част, подновяване на съществуващите стълбища и изграждане на рампа за осигуряване на достъпна среда в училищния двор, видеонаблюдение; преустройство на южната част на училищния двор, включващо игрище за народна топка, зона за игра на тенис на маса, детска площадка.
45212200
Описание:
Обновяване на училищен двор с изграждане на нови спортни площадки и благоустрояване - 6882 кв.м.
Срокът за изпълнение е по предложение на участника- не по- дълъг от 210 (двеста и десет) календарни дни и не по- кратък от 150 (сто и петдесет) календарни дни.