Версия за печат

02711-2015-0091

BG-Попово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение ДЛС Черни Лом гл.Попово към СИДП ДП гр.Шумен, бул. Михаил Маджаров № 68, За: инж.Стела Атанасова или Ралица Тодорова, Република България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105

Място/места за контакт: ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlschernilom.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlschernilom.dpshumen.bg/?р=238.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско и ловно стопанствоДруго (моля пояснете): горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 2 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“гр.Попово - запазена за участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г и сл. от ЗОП“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово.
Код NUTS: BG334
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 2 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“гр.Попово - запазена за участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г и сл. от ЗОП“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197220, 22851000, 22852100

Описание:

Кламери
Класьори
Папки за досиета


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
300 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 2 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“гр.Попово - запазена за участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г и сл. от ЗОП“

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 658034 от 30.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 48 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 2 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“гр.Попово - запазена за участие за специализирани предприятия или кооперац
V.1) Дата на сключване договора
18.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД ; ЕИК:200664302, ул.Райчо Даскалов № 16, Република България 7800, Попово, Тел.: 0608 40040, E-mail: zaprianovivanov@gmail.com, Факс: 0608 40040

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 300 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и сл. от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"ПАНДА ЕКСПЕРТ "ООД гр.Шумен -подали оферта с вх.№ 1075 на 11.05.2015г. в 11:17ч. с ЕИК:131298528, представлявано от М. Ч. Д. - управител; "ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ" ЕООД гр.Попово- подали оферта с вх.№ 1079 на 11.05.2015г. в 13:20 ч. с ЕИК:200664302, представлявано от И.Гр.З.-управител.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор