Версия за печат

00087-2015-0003

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270652

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, Република България 1000, София, Тел.: 0886 261111, E-mail: d.tzekova@inspectorat-so.org, Факс: 02 9377221

Място/места за контакт: администрацията на Столичен инспекторат

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=20887&companyId=20779.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Организиране и провеждане на обучения за служителите на Столичен инспекторат в изпълнение на проект „Развиване на ключови компетенции и подобряване на компютърните умения на служителите на Столичен инспекторат към Столична община”, договор № М13-22-12/ 18.08.2014 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Обучение по ключова компетентност –„ефективно лидерство“ – тридневно обучение за петдесет служителя на ръководни позиции в Столичен инспекторат. 2. Обучение по ключова компетентност –„мотивация за ефективни резултати“-тридневно обучение за триста служители на Столичен инспекторат, разделени на три групи от по сто човека.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80510000, 80570000, 55120000

Описание:

Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
122500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обща предлагана цена; тежест: 30
Критерий: Мерки за управление на идентифицираните от възложителя рискове за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Критерий: Техническо предложение (в съответствие с изискванията, заложени в Техническата спецификация); тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 013 - 019272 от 20.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-56СИ-58 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.05.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Рив Консулт 2013“ ЕООД, ЕИК 202525970, гр. София, ж.к. „Красна поляна“, бл. 32, ап. 39, Република България 1000, София, Тел.: 0879 279180

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 122500 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Развиване на ключови компетенции и подобряване на компютърните умения на служителите на Столичен инспекторат към Столична община”, договор № М13-22-12/ 18.08.2014 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ИЮ Консулт” ООД, ЕИК: 175316764, „Рив Консулт 2013” ЕООД, ЕИК: 202525970, „Европейски образователен център” ЕООД, ЕИК: 202591187, „Национална асоциация на общинските служители в България”, ЕИК: 175125691, „Гетони Партнърс” ЕООД, ЕИК: 201197620, „Нов бългаски университет”, Идентификационен код: 000677803, „Рейвън Консултинг Груп” ООД, ЕИК: 175440930, „Евро Тотал Консулт” ООД, ЕИК: 200623266, „Атлас Травелс” ЕООД, ЕИК: 130026450, „БенчМарк Груп” АД, ЕИК: 131112183