Версия за печат

01260-2015-0004

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район Красно село, бул. Цар Борис ІІІ № 124, За: Любомир Миладинов, Николай Каменов, Република България 1612, София, Тел.: 02 8951156 ; 02 8951139, E-mail: l.miladinov@krasnoselo.net, Факс: 02 8951172

Място/места за контакт: Любомир Миладинов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: krasnoselo.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.krasnoselo.net/content.php?cntid=126.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община - район Красно село, бул. Цар Борис ІІІ № 124, За: Деловодство, Република България 1612, София, Тел.: 02 8951100

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: районна администарция

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Неотложни конструктивно-укрепителни и съпътстващи ремонтно-възстановителни дейности на обект: Общински културен институт "Красно село" в УПИ І - за културен дом и парк, квартал 15, местност "Хиподрума" по плана на гр. София, с административен адрес гр. София, район "Красно село", бул. "Цар Борис III" № 41

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Общински културен институт, бул. "Цар Борис III" № 41
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Неотложни конструктивно-укрепителни и съпътстващи ремонтно-възстановителни дейности на обект: Общински културен институт "Красно село" в УПИ І - за културен дом и парк, квартал 15, местност "Хиподрума" по плана на гр. София, с административен адрес гр. София, район "Красно село", бул. "Цар Борис III" № 41

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно инвестиционния проект, публикуван на адреса на профила на http://www.krasnoselo.net/content.php?cntid=126

Прогнозна стойност без ДДС
3300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на – 33 000 /тридесет и три хиляди/ лв. без ДДС. Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата Цена по договора без ДДС и се представя от участника, определен за изпълнител. Гаранцията за изпълнение се освобождава от Възложителя в срок от 30 (тридесет) календарни дни след издаване на документ за въвеждане на строежа в експлоатация. При въвеждане на етап от строежа в експлоатация Възложителят освобождава съответната част от гаранцията в срок от 30 (тридесет) календарни дни. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: 1. Депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG15SOMB91303324913901, BIC: SOMBBGSF, „Общинска банка“ АД, клон „Денкоглу“. 2. Банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ изискуемата информация съответно от Приложения № № 8 и 9 от документацията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на договора ще стартира след осигуряване на финансиране.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за който е налице поне едно от следните обстоятелства: а) осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: o престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; o подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; o участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; o престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; o престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен е в несъстоятелност; в) намира се в производство по ликвидация или в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; г) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или участникът е преустановил дейността си; д) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; е) който е виновен за неизпълнение на задължение по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; ж) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; з) осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Изискванията на т. 1 буква „а”, „ж“ и „з“ се прилагат, както следва: а) при събирателно дружество – за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; б) при командитно дружество – за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; в) при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; г) при акционерно дружество – за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; д) при командитно дружество с акции – за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; е) при едноличен търговец – за физическото лице-търговец; ж) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; з) в изброените по-горе случаи – и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, изискването се отнася само за прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 3.Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка участници: а) при които лицата по т. 2 са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или по чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; в) за които са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 – т. 5, т. 8, т. 11 – т. 14 от ЗОП и Раздел V и Раздел VІ от документацията за участие; 2. Плик № 2 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, като в него поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката; 3. Плик № 3 се представя в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“, като в него поставят документите, свързани с предлаганата цена за изпълнението на поръчката; 4. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от трета категория, в която попада обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка и/или 2. Годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 3. В случай че участникът избере да използва документите по т. 2, Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. 4. В случай че участник избере да използва документите по т. 1, той трябва да докаже наличието на бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв (например пари в брой, кредитна линия или подобни банкови кредитни инструменти). Участникът може да докаже съответствието си с изискването за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер не по-малък от от 1 650 000 /един милион и шестстотин и петдесет хиляди/ лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителстото, изпълнено през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на заявления с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всяко строителство; качество, в което е изпълнявано строителството (главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител); извършен дял от общия обем работи; кратко описание на дейностите, включени в строителството; списък с подкрепящи документи и др.. - заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка по т.1, а именно: информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи издали тези актове, стойността, датата на приключване изпълнението място и вид на строителството; или заверени от участника копия на документи, издадени от трети лица – различни от участника, доказващи изпълнението на строителствата, включени в списъка по т.1, а именно: удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка, придружена със съответните документи, доказващи, че участникът разполага с необходимото оборудване - копие от извлечение от инвентарната книга или друг документ. 3. Списък с лицата (с екипа), с които Участникът, следва да разполага за изпълнение на строителството. - с посочване на имена; образование и квалификация; специфичен опит; позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка; информация за вида на правоотношението на лицето с участника (трудово, гражданско, друго). 4. Заверени от участника копия на издадените валидни сертификати или на еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, опазването на околната среда и за управление на здравето и безопасността. В случай че участникът е обединение, изискването по т. 4 се прилага и съответно доказва за всички участници в обединението, при спазване на изискванията на чл. 56 от ЗОП. 5. Удостоверение/я за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара в РБългария или съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. 6. Застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съответстваща на предмета на поръчката, (заверено копие); - Декларация, че при изтичане срока на застраховката същата ще бъде подновена ( свободен текст) - (в оригинал); 7. Застраховка „трудова злополука” съгласно Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска “трудова злополука” (заверено копие); - Декларация (свободен текст), че при изпълнение на договора всички работници и служители, изпълняващи дейности на обекта, ще бъдат покрити от задължителната застраховка „трудова злополука“ (в оригинал); - Декларация, че при изтичане срока на застраховката същата ще бъде подновена (свободен текст) - (в оригинал);
Минимални изисквания: 1. През последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, самостоятелно или като участник в обединение, участникът да е завършил най-малко 4 /четири/ обекта от строителство с предмет подобен на предмета на поръчката. * под завършен обект за строителство, следва да се разбира завършен обект с издаден документ за въвеждане в експлоатация (разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация). * под предмет подобен на предмета на поръчката да се разбира: строителство на нови жилищни или обществени сгради или конструктивно укрепване на съществуващи жилищни или обществени сгради. Когато Участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/ консорциума като цяло. 2. Участникът, следва да има възможност да осигури машини и техническо оборудване, необходими за изпълнение на обществената поръчка. 3. Участникът, следва да разполага с екип за изпълнение на строителството: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включващ специалисти с позиции, квалификация и професионален опит. 4. Участникът, следва да има внедрени: система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен), система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен), както и по стандарт OHSAS 18001 (или еквивалентен). Сертификатите трябва да бъдат с обхват, аналогичен на предмета на поръчката. 5. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от трета категория, в която попада обекта на поръчката или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 6. Участникат трябва да има застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съответстваща на предмета на поръчката, със срок - срокът на поръчката. Като за целта попълва Декларация, че при изтичане срока на застраховката същата ще бъде подновена (свободен текст); 7.Участникат трябва да има действаща застраховка трудова злополука на работниците и служителите, съгласно Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска “трудова злополука”, както и Декларация (свободен текст), че при изпълнение на договора всички работници и служители, изпълняващи дейности на обекта, ще бъдат покрити от задължителната застраховка „трудова злополука“ при условията на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска “трудова злополука”.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансов показател /предлагана цена/; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: Неустойка при забавяне в%; тежест: 10
Показател: Строителна програма, техническо предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

КСУОКИ/2015

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

район Красно село, зала № 209, бул. "Цар Борис ІІІ" № 124

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването и или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ