Версия за печат

00007-2015-0001

BG-гр. Мездра: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Мездра, ул. Христо Ботев №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, гр. Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523

Място/места за контакт: Община Мездра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за изпълнение на услуги по провеждане на инициативи за социално включване и взаимно опознаване.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 26
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: община Мездра
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предвижда се изпълнението на следните услуги: 1. Осигуряване на посещение на куклен театър – 1 520 билета.Изпълнителят, трябва да организира 4 посещения на куклен театър, включващи закупуване на билети, транспорт и застраховка за участниците. 2. Организиране на два похода във Врачански Балкан под надслов „Алея на приказките“. За всеки един поход Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 44 души (40 деца и 4 възрастни); застраховки за всички участници; закуска, обяд и напитки за всички участници; организиране на еднодневна програма за всички участници (провеждане на спортни и ролеви игри); провеждане на опознавателна беседа за историята на Врачански Балкан; осигуряване на медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание; 3. Организиране на две посещения на Детска зоологическа градина (Зоопарк) – град София. За всяко едно посещение Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 44 души (40 деца и 4 възрастни); застраховки за всички участници; закуска, обяд и напитки за всички участници; провеждане на опознавателна беседа свързана с дейността на Зоопарк - София; осигуряване на медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание; 4. Организиране на два пикника и велотура с участие на родители и деца в местност, намираща се в близост до град Мездра. За всеки един пикник и велотур Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 50 души (30 деца и 20 възрастни); водещ на събитието; кетъринг за 50 души (кафе, чай, студен сандвич, безалкохолни напитки, вода); изработване на информационни материали свързани с провеждане на събитието – постери и банер; 5. Организиране на три Зелено училище. За всяко едно зелено училище Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 34 души (30 деца и 4 възрастни); застраховки за всички участници; хотелско настаняване за всички участници (по 2 нощувки); осигуряване на изхранване за всички участници (по 2 закуски, 2 обяда, 2 вечери и 4 кафе-паузи, безалкохолни напитки, вода); осигуряване; осигуряване на зала за провеждане на занимателните събития; медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание; 6. Организиране на две участие на традиционни фестивали на ромското изкуство, провеждани на територията на България. За всяко едно участие Изпълнителя следва да осигури: организиран транспорт за всички участници - 17 души (15 деца и 2 възрастни); застраховки за всички участници; хотелско настаняване за всички участници (по 2 нощувки); осигуряване на изхранване за всички участници (по 2 закуски, 2 обяда, 2 вечери и 4 кафе-паузи, безалкохолни напитки, вода); медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание; 7. Организиране на пет мултикултурни школи за деца и родители в целевите детски градини. За всяка една мултикултурна школа Изпълнителя следва да осигури: модератор/лектор за събитието; техническо обезпечаване на събитието (зала и съответното аудио-визуално оборудване); изработване на информационни материали свързани с провеждане на събитието (постери ,банер и презентация); брандиеране на зала ; изработване на покани – 30 броя; материали за участниците (тефтер, химикал и папка) за 30 души; кетъринг (кафе, чай, студен сандвич, безалкохолни напитки, вода) за 30 души; медийно отразяване на събитието, чрез прес-съобщение в електронно или печатно издание;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 80110000, 80500000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги на предучилищното образование
Услуги по обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
78895 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 649823 от 23.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 114-14 / Обособена позиция №: / Заглавие:Услуги по провеждане на инициативи за социално включване и взаимно опознаване.
V.1) Дата на сключване договора
19.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Фондация Общество на познанието, ЕИК 131180266, ул. Гордьо войвода - бивша детска градина, Република България 4800, Девин, Тел.: 0887 137033

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 78895 BGN без ДДС
В Брой месеци 10
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Компонент 2 на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009 – 2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Фондация Общество на познанието, ЕИК 131180266 гр. Девин, ул. Гордьо войвода Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД, ЕИК 201557566 гр. София, ЖК Люлин, бл.303, вх.А, ап.4


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор