Версия за печат

00464-2015-0002

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Родопи, ул. Софроний Врачански 1а, За: Здравка Найденова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032604 102, E-mail: minicipality_rodopi@abv.bg, Факс: 032638 289

Място/места за контакт: Отдел Правен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rodopi-bg.org..

Адрес на профила на купувача: http://server/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=db28bdcb-15dc-4bd5-babe-c4fbc9626fe1..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на предвиденото компютърно оборудване и обзавеждане, конферентни/театрални столове и климатици по проект “Ремонтни дейности на читалище „Просвета“ по договор № 52/3/3210314 от 26.11.2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Народно читалище "Просвета" -с.Белащица, Община Родопи, Облас Пловдив
Код NUTS: BG42
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предвижда се извършване на доставка за народно читалище "Просвета - 1929 г." в с. Белащица, община Родопи, която включва доставка и монтаж на 2 бр. климатици, 100 бр. конферентни столове, 3 конпютърни конфигурации, 3 бр. лицензирана операционна система Windows 7, 1 бр. Лицензиран офис пакет Microsoft Office 2010, 3 бр. 18.5" LCD монитор, 1 бр. Киоск за монтаж на открито, 4 бр. Бюро с изтеглящ плот за клавиатура и място за компютър, 1 бр. Секция за консумативи и документи и 6 бр. Конферентен тапициран стол

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39717200, 30000000, 48000000, 33195100, 30211400, 39153000

Описание:

Климатици
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Софтуерни пакети и информационни системи
Монитори
Компютърни конфигурации
Мебелировка за конферентни зали


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
29977 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за изпълнение (предложена от участника цена в лева без ДДС); тежест: 40
Показател: Качествени и функционални характеристики на предложените продукти; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката, при минимален срок за изпълнение 10 дни; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Номер на обществената поръчка в РОП 00464-2015-0002

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 646948 от 05.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 19 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
26.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

.“Школснаб 2001“ ЕООД с ЕИК 175448634, ул.“105-та“ № 3, Република България 1111, гр.София, Тел.: 02872 3316, E-mail: shkolsnab2001@gmail.com, Факс: 02872 3316

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 29977 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., схема за отпускане на финансова помощ по Мярка 4.1. «Прилагане на стратегии за местно развитие», подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 52/3/3210314 от 26.11.2013 г

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участник № 1 –„Дартек“ ООД, гр. Русе; Участник № 2 – „Тринити софт” ООД, гр. София ; Участник № 3 – „Панов” ЕООД, гр. Варна; Участник № 4 – „Ведиком” ЕООД, гр. София ; Участник № 5 – „Школснаб 2001” ЕООД, гр. София; Участник № 6 – „Вестман” ЕООД, гр. Пловдив.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор