Версия за печат

00115-2015-0016

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Спасимир Димитров - Директор на дирекция Обществен ред и сигурност, Камен Христов - гл.експерт в отдел Обществени поръчки, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 881622; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на механизация по обособени позиции: позиция 1 - Трактор с преден силоотводен вал /втора употреба/; позиция 2 – Трактор с прикачен инвентар ремарке и гребло за сняг /втора употреба/; позиция 3 – Камион /втора употреба/; позиция 4 – Шредер /нов/.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на механизация по обособени позиции: позиция 1 - Трактор с преден силоотводен вал /втора употреба/; позиция 2 – Трактор с прикачен инвентар ремарке и гребло за сняг /втора употреба/; позиция 3 – Камион /втора употреба/; позиция 4 – Шредер /нов/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16100000

Описание:

Машини, използвани в селското и горското стопанство за подготовка или култивиране на земи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

позиция 1 - Трактор с преден силоотводен вал /втора употреба/ - 1 брой; позиция 2 – Трактор с прикачен инвентар ремарке и гребло за сняг /втора употреба/ - 1 брой; позиция 3 – Камион /втора употреба/ - 1 брой; позиция 4 – Шредер /нов/- 1 брой. Оферираните цени не бива да надвишават бюджетните кредити за всяка една от позициите, а именно: Обособена позиция 1 - Трактор с преден силоотводен вал /втора употреба/ - до 55000 лв. с ДДС. Обособена позиция 2 - Трактор с прикачен инвентар ремарке и гребло за сняг /втора употреба/ - до 55000 лв. с ДДС. Обособена позиция 3 - Камион /втора употреба/ - до 20000 лв. с ДДС. Обособена позиция 4 - Шредер /нов/ - до 8500 лв. с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
115416.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

35


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие е в размер на: обособена позиция 1 - 458, 00 лв./четиристотин петдесет и осем лева/; обособена позиция 2 - 458, 00 лв./четиристотин петдесет и осем лева/; обособена позиция 3 - 166, 00 лв./сто шестдесет и шест лева/; обособена позиция 4 - 70, 00 лв./седемдесет лева/; Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката/позицията без ДДС. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената се извършва авансово до 50% от стойността на договора, което се превежда в срок до 7 работни дни от представяне на фактура за авансово плащане, с платежно нареждане по банкова сметка на изпълнителя и окончателно след доставка и подписване на приемо-предавателен протокол за доставената механизация и предоставена оригинална фактура на Община Русе.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик № 1 „Документи за подбор”.В Плик № 1 се поставят следните документи и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 6, 8, 11 – 14 от ЗОП. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец). 2. Представяне на участника - по образец; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец (оригинал); 6. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по Образец (оригинал).7. Декларация по чл.6, ал. 2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП). 8. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника. 9. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (оригинал) (Образец). Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащо: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – трябва да бъде изготвена съобразно образеца. Прилага се и декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ако е приложимо. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена”. В третия запечатан, непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по Образец към настоящата документация; Плик №2 и Плик №3 и съответното им съдържание се представя в съответстващо на позициите за които се участва количество. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2, т.3 и т.4 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6.ако попадат в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи доказващи финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата.
Минимални изисквания: Не е приложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника доставки през последните 3 (три) години, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2.Описание и фотографски снимки на механизацията, която ще се доставя, техническо досие.
Минимални изисквания: Участникът да притежава опит при изпълнение на доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Участникът да е изпълнил през последните три години най-малко една доставка, сходна с предмета на настоящата поръчка, считано от датата на подаване на офертата. Под "доставка, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка" следва да се разбира: Доставка на трактор и/или камион, и/или шредер. 2. Приложения описание и актуални снимки, от които да се установи съответствието на оферираната техника с изискванията на възложителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя www.ruse-bg-eu. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” №6, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.07.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Трактор с преден силоотводен вал /втора употреба/
1) Кратко описание

Изисквания: - Тракторът да е с дизелов двигател с мощност не по - малка от 90 к.с.; - ВОМ с обороти над 500; - теглич - отклоняващ с твърда кука; - носа с предни тежести; - допълнителни изводи на хидравликата – 2 бр; - регулируема вертикална щанга на навесния механизъм; - задна чистачка; - предни калобрани; - климатик; - изправна акумулаторна батерия; - работни светлини в кабината; - тракторът да е произведен след 2007 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16720000

Описание:

Трактори втора употреба

3) Количество или обем

1 брой

Прогнозна стойност, без ДДС
45833.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Забележка: Ценови предложения надхвърлящи посочения бюджетен кредит няма да бъдат разглеждани и класирани и ще бъдат предложени за отстраняване. Оферти предлагащи механизация с технически данни неотговарящи на техн. изисквания на Възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване. Техниката следва да отговаря на изискванията за целогодишна експлоатация при всякакви климатични условия, да има добри експлоатационни характеристики (външен вид, вътрешен интериор и др.) и да притежава всички необходими документи за регистрация в КАТ или КТИ. Срок за изпълнение максимум 35 работни дни. Минимум 6 (шест) месеца гаранционен срок.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Трактор с прикачен инвентар ремарке и гребло за сняг /втора употреба/
1) Кратко описание

Изисквания: - Тракторът да е дизелов двигател с мощност не по- малка от 90 к.с.; - носач с предни тежести; - механична трансмисия; - изправна акумулаторна батерия; - товароподемност над 3500 кг; - ремаркето да е едноосно, ново, с пълна маса 5000 кг., собствено тегло до 1000 кг., - механична спирачна система; - гребло за сняг - ново.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16720000

Описание:

Трактори втора употреба

3) Количество или обем

1 брой

Прогнозна стойност, без ДДС
45833.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Забележка: Ценови предложения надхвърлящи посочения бюджетен кредит няма да бъдат разглеждани и класирани и ще бъдат предложени за отстраняване. Оферти предлагащи механизация с технически данни неотговарящи на техн. изисквания на Възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване. Техниката следва да отговаря на изискванията за целогодишна експлоатация при всякакви климатични условия, да има добри експлоатационни характеристики (външен вид, вътрешен интериор и др.) и да притежава всички необходими документи за регистрация в КАТ или КТИ. Срок за изпълнение максимум 35 работни дни. Минимум 6 (шест) месеца гаранционен срок.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Камион /втора употреба/
1) Кратко описание

Изисквания: - Товарен автомобил, бордови; - с двойни гуми на задния мост; - двойна кабина; - с обща товароносимост до 3,5 т.; - произведен не по- рано от 2004 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34140000

Описание:

Тежкотоварни камиони

3) Количество или обем

1 брой

Прогнозна стойност, без ДДС
16666.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Забележка: Ценови предложения надхвърлящи посочения бюджетен кредит няма да бъдат разглеждани и класирани и ще бъдат предложени за отстраняване. Оферти предлагащи механизация с технически данни неотговарящи на техн. изисквания на Възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване. Техниката следва да отговаря на изискванията за целогодишна експлоатация при всякакви климатични условия, да има добри експлоатационни характеристики (външен вид, вътрешен интериор и др.) и да притежава всички необходими документи за регистрация в КАТ или КТИ. Срок за изпълнение максимум 35 работни дни. Минимум 6 (шест) месеца гаранционен срок.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Шредер /нов/
1) Кратко описание

Изисквания: - Шредер за страничен монтаж спрямо трактор, за раздробяване на клони и треви със среден размер до 2 см.; - работна ширина не по- малка от 150 см; - странично изместване над 50 см; - опция за вертикална работа; - двойна стоманена конструкция; - електронно балансиран ротор с диаметър над 350 мм ; - обороти на ротора над 200 об/мин; - работни органи чукове или ножове ; - изолирани лагерни тела; - ремъчна трансмисия с предпазител.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

43414000

Описание:

Машини за раздробяване и смилане

3) Количество или обем

1 брой

Прогнозна стойност, без ДДС
7083.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Забележка: Ценови предложения надхвърлящи посочения бюджетен кредит няма да бъдат разглеждани и класирани и ще бъдат предложени за отстраняване. Оферти предлагащи механизация с технически данни неотговарящи на техн. изисквания на Възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване. Техниката следва да отговаря на изискванията за целогодишна експлоатация при всякакви климатични условия, да има добри експлоатационни характеристики (външен вид, вътрешен интериор и др.) и да притежава всички необходими документи за регистрация в КАТ или КТИ. Срок за изпълнение максимум 35 работни дни. Минимум 6 (шест) месеца гаранционен срок.