Версия за печат

00080-2015-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопзавнето, площад Св. Неделя № 5, За: Иво Янчев, България 1000, София, Тел.: 02 9301466, E-mail: iyanchev@mh.government.bg

Място/места за контакт: Дирекция НРОПЗ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/multimodalen-lineen-uskoritel-18-02-2015/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на мултимодален линеен ускорител с многолистен колиматор и съпътстваща апаратура за нуждите на УМБАЛ „Д-р Георги Странски” ЕАД”, в изпълнение на проект BG161РО001.1.1-08/2010/002 “Ремонт, оборудване и модернизиране на УМБАЛ Д-р Георги Странски ЕАД”, Плевен, част от Средносрочна рамкова инвестиционна програма (СРИП), финансирана по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Плевен
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на мултимодален линеен ускорител с многолистен колиматор и съпътстваща апаратура за нуждите на УМБАЛ „Д-р Георги Странски” ЕАД”, допълнителни устройства към наличиня 16-срезов компютър-томограф за целите на лечебното планиране, дозиметрична апаратура, устройства за имобилизация на пациента. - Монтаж, инсталация и пускане в действие на доставеното медицинско оборудване; - Обучение за работа с доставеното медицинско оборудване - Доставчикът трябва да извърши обучение на персонала по следната схема: Етап „Техническо обучение” – на място, 4 /четири/ седмици при пускането на уредбата и 1/една/ седмица след едномесечна самостоятелна работа. Изпълнението се удостоверява с двустранно подписан документ за извършено обучение. Етап „Клинично обучение” – доставчикът трябва да осигури обучение на персонала на лечебното заведение в референтен клиничен център с опит с предлагания апарат, извън България, в държава-членка на Европейския Съюз, както следва: 3 седмици за лекар, 3 седмици за мед. физик и 3 седмици за инженер.По подпозиция № 2 – на място, с продължителност 3 работни дни; По подпозиция № 3 – на място, с продължителност 3 работни дни; По подпозиция № 4 – на място, с продължителност 1 работен ден; - Гаранционно обслужване на доставеното медицинско оборудване

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 51410000, 38547000, 79632000

Описание:

Медицинско оборудване
Услуги по инсталиране на медицинско оборудване
Дозиметрична система
Услуги, свързани с обучение на персонала

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4012998 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: К 1 „Цена”; тежест: 40
Критерий: K 2 „Гаранционен срок”; тежест: 10
Критерий: К 3 „Технически характеристики”; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление в профила на купувача
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 037 - 062691 от 21.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-11-281 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.05.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Вега Медикъл ЕООД, бул. Симеоновско шосе № 93Б, вх. Б, ет.3, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9714008, Факс: 02 9712085

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4012998 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА История

Дял: 10 История%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

Монтаж, инсталация, настройка, пробно изпитване, контрол на качеството, пускане в действие, обучение за работа и гаранционно обслужване на доставеното оборудване История


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на договор № BG161РО001.1.1-08/2010/002-04 с предмет „Ремонт, оборудване и модернизиране на УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД“, Плевен, подписан между Министерството на здравеопазването и Министерството на регионалното развитие и благоустройството.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Вега Медикъл" ЕООД