РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на хранителни продукти за нуждите на ОДЗ № 59 " Елхица"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
ОДЗ № 59 " Елхица"
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Доставка на хранителни продукти за нуждите на ОДЗ № 59 " Елхица"
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15893000
Описание:
Хранителни продукти, сухи
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно спецификацията на хранителните продукти
Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранции : размер и условия на плащане :
гаранцията за участие в процедурата : гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 % от стойността на цялата поръчка - 900 / деветстотин /лева . Гаранцията за участие в процедурата се внася по сметка на ОДЗ № 59 “Елхица“ , в Общинска банка – Централно управление IBAN : BG79 SOMB 91303343661200, BIC:SOMBBGSF или в касата на детското заведение . Ако участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция , тогава тя да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност най-малко 90 / деветдесет / дни от датата на представяне на офертите .Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода , през който средствата законно са престояли при него.
Гаранция за изпълнение на договора : Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от сключения договор, внесена по сметка на ОДЗ № 59 „ Елхица“ или под формата на банкова гаранция – безусловна, неотменима, в полза на Възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора се задържа и освобождава по реда и в срока ,определени в договора за възлагане на обществена поръчка .
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписани от законния представител на кандидата или от упълномощено от него лице и подпечатано с печата на кандидата. Списъкът се поставя на първо място и всички документи следва да бъдат подредени по изброеният в списъка ред.
2. Представяне на участника, което включва:
а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;
б) декларация по чл. 47, ал. 9- попълва се образец
3.Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие ;
4.Нотариално заверено пълномощно на лицето , упълномощено да представлявв участника в процедурата .
5. Декларация по чл. 55, ал.5 от ЗОП (за подизпълнители) – по образец
6.Декларация за приемане на в проекта на договора – по образец
7.Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата – по образец
8.Декларация по чл. 6, ал.2 от ЗМИП – по образец
9.Катка анотация на досегашната дейност на участника по предмета на поръчката;
10.Списък на основните договори , изпълнени през последните три години със сходен предмет на дейност , включително стойностите на договорите , датите и възложителите ;
11.Описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на поръчката,транспорт ,който да отговаря на изскванията за транспорт на хранителни продукти
12.Удостоверение за регистрация по Закона за храните
13.Документи , удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата , отговарящи за изпълнение на поръчката или на ръководните служители на кандидата, участниците да разполагат с персонал нает по трудово правоотношение .
Когато не е посочено изрично в каква форма се представя съответния документ, той може да се представи в оригинал, нотариално заверено копие или копие заверено от кандидата.
Всички Декларации се представят в оригинал.
Когато изискван документ не бъде представен или същият е представен, но не в изискваната форма и съдържание се приема,че офертата е непълна или не отговаря на предварително обявените условия.
ПЛИК № 2 с надпис «ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА» трябва да съдържа : документите свързани с изпълнениета на поръчката ,съобразно критериите.Образец на оферта.
ПЛИК № 3 с надпис «ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА» трябва да съдържа :
Ценовото предложение/по образец/ подписано от закония представител и подпечатано от участника.Извън плика с надпис « Предлагана цена не трябва да е посочена никаква информация относно цената.
Трите плика се поставят в друг непрозрачен плик, върху който се отбелязва името и адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, предмета на обществената поръчка за която се участва и името и адреса , телефон , факс и е-mail на оферента.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие ;
Минимални изисквания: Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие ;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Кратка анотация на досегашната дейност на участника по предмета на поръчката;
2.Списък на основните договори , изпълнени през последните три години със сходен предмет на дейност , включително стойностите на договорите , датите и възложителите ;
3.Описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на поръчката,транспорт ,който да отговаря на изскванията за транспорт на хранителни продукти
4.Удостоверение за регистрация по Закона за храните
5.Документи , удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата , отговарящи за изпълнение на поръчката или на ръководните служители на кандидата, участниците да разполагат с персонал нает по трудово правоотношение .
Минимални изисквания: 1.Удостоверение за регистрация по Закона за храните ,
2.Документи , удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата , отговарящи за изпълнение на поръчката или на ръководните служители на кандидата, участниците да разполагат с персонал нает по трудово правоотношение .
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: най-ниската цена ; тежест: 70
Показател: срок на доставка ; тежест: 20
Показател: срок на рекламация; тежест: 10
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.08.2015 г. Час: 15:00
Условия и начин на плащане
На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на ОДЗ № 59 « Елхица» - odz59.com -Профил на купувача .
При искане отправено писмено, Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената се определя в размер на 10.00 /десет/ лева с включен ДДС. Заплащането става на касата на детското заведение.Документацията се предоставя при представяне на платежния документ за внесената такса..
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.08.2015 г. Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.08.2015 г. Час: 11:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Съгласно нормативните изисквания .
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно разпоредбите на ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ