00067-2015-0010
Технически редакции | ||
17.06.2015 16:10 ч. : | 17/06/2015 15:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.06.2015 16:10 ч. : | 17/06/2015 15:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Многопрофилна болница за активно лечение Национална кардиологична болница ЕАД, ул. Коньовица 65, За: М. Кацарски, България 1309, София, Тел.: 02 9211202, E-mail: mkatsarski@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145
Място/места за контакт: ул. Коньовица 65Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.hearthospital.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150617DXGl285792.
Електронен достъп до информация: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150617DXGl285792.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
доставка на медицински изделия (консумативи за сърдечно-съдова хирургия, клапно, съдово протезиране и ЕКК) за нуждите на МБАЛ „НКБ” ЕАД
Обявлението обхваща обществена поръчка
доставка на медицински изделия (консумативи за сърдечно-съдова хирургия, клапно, съдово протезиране и ЕКК) за нуждите на МБАЛ „НКБ” ЕАД
33141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
доставка на медицински изделия (консумативи за сърдечно-съдова хирургия, клапно, съдово протезиране и ЕКК) за нуждите на МБАЛ „НКБ” ЕАД по 506 броя номенклатурни единици
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1000 лева и следва да е с валидност 90 календарни дни, считано от датата, посочена като краен срок за получаване на оферти. Гаранцията за изпълнение е 3% от общата прогнозна стойност на договора за изпълнение на поръчката без вкл. ДДС и служи за удлетворяване при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение.
Плащанията се извършват в срок до 60 календарни дни, считано от датата на доставката, но не преди представяне на следните документи: фактура – оригинал (като за всеки доставен имплантант се издава отделна фактура, в която се посочва: търговско наименование, производител, каталожен №, сериен №, срок на годност, № на договора), приемо-предавателен протокол по направената конкретна заявка.
ДА
1. Предвид предмета на процедурата и на основание чл. 25, ал. 3, т. 3 от ЗОП се допуска участниците да предлагат частично изпълнение на поръчката - да оферират доставка на част от номенклатурните единици, обект на поръчката. 2. Посочените в спецификацията количества на медицинските изделия по отделните номенклатурни единици са прогнозни и не следва да се тълкуват като задължение на Възложителят нито за минимално, нито за максимално общо количество (в рамките на действие на договора) на заявени за доставка медицински изделия; 3. Условията за изпълнение на поръчката са описани в одобрената от Възложителя документация за провеждане на процедурата.
Участникът следва да представи: 1. Представяне на участника, изготвено по приложен в документацията за участие образец, което включва: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.2. Оригинална декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, а именно: декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, по чл. 47, ал. 2, т. 1 и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена по приложен в документацията за участие образец, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията следва де се включи и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя; 1.3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП, а именно: заверено от участника копие от разрешение от ИАЛ за търговия на едро с медицински изделия. 2. При участници обединения – заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Оригинална декларация, изготвена по приложен в документацията за участие образец, за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 5. Оригинална декларация за участие/неучастие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец. В случай, че се предвижда участие на подизпълнители в декларацията следва се посочат видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. В този случай следва да се представи също декларация за съгласие от подизпълнителя, изготвена съобразно приложен към документацията за участие образец със съответни приложения. 6. Оригинална декларация за приемане на условията в проекта на договор, представляващ част от документацията за провеждане на процедурата, изготвена по приложен към документацията за участие образец.
няма
няма
1. заверено от участника копие от оторизационно писмо от производителя на предлаганите продукти, удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на цялата страна, придружено със заверен превод на български език, когато е приложимо; 2. заверени от участника копия от CE сертификат и декларация за съответствие с приложимата Директива на ЕС от производителя; 3. оригинална декларация, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец, че участникът (в качеството му на търговец) отговаря на нормативните изискванията по ЗМИ и че предлаганите от него продукти отговарят на нормативните изискванията за употреба в България съгласно ЗМИ.
Да се представят: 1. заверено от участника копие от оторизационно писмо от производителя на предлаганите продукти, удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на цялата страна, придружено със заверен превод на български език, когато е приложимо; 2. заверени от участника копия от CE сертификат и декларация за съответствие с приложимата Директива на ЕС от производителя; 3. оригинална декларация, изготвена съобразно приложен в документацията за участие образец, че участникът (в качеството му на търговец) отговаря на нормативните изискванията по ЗМИ и че предлаганите от него продукти отговарят на нормативните изискванията за употреба в България съгласно ЗМИ.
Открита
НЕ
20150617DXGl285792
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на посочената по-горе цена, представляваща разхода за нейното отпечатване и размножаване.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
сградата на МБАЛ “НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
ДА
м. юни 2016г.
НЕ
Документацията за провеждане на процедурата може да се заплати, а гаранциите за участие или за изпълнение могат да се внесат по банкова сметка на възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.
17.06.2015 г.