Версия за печат

04324-2015-0003

BG-гр.София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831635354

Национална спортна база ЕАД, бул. Евлоги Георгиев № 38, За: E. Гюрова, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 9300767, E-mail: nsb_ead@abv.bg

Място/места за контакт: Национална спортна база ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nsb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nsb.bg/buyersprofile/bg..

Електронен достъп до информация: http://www.nsb.bg/buyersprofile/bg..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: спортна дейност и културни мероприятия

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хранителни продукти и напитки на едро за нуждите на „Национална спортна база” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, База 1 Високопланински спортен комплекс „Белмекен“, гр. Велинград, общ. Якоруда; База 2 Национална спорта база „Спартак”- гр. Созопол, ул. «Одеса» № 2; База 3 Национална спортна база „Спортпалас”, гр. Варна, район Приморски, к.к. „Чайка”
Код NUTS: BG423, BG341, BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на хранителни продукти и напитки на едро за нуждите на „Национална спортна база” ЕАД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ГРИС, ЗАХАР по 1 кг, ЗАХАР ПУДРА, ЗАХАР ПАКЕТЧЕ по 0.002 кг, КАФЯВА ЗАХАР ПАКЕТЧЕ по 0.004 кг, ОЦЕТ , БРАШНО БЯЛО, ЛЕЩА, СОЛ, ОРИЗ, ОЛИО, БОБ ЗРЯЛ, КАРТОФЕНО ПЮРЕ, СПАГЕТИ, ЮФКА, ФИДЕ, МАКАРОНИ,ПАСТЕТ , ЗЕХТИН, МАСЛИНИ, СОЕВ СОС, ПАЛМОВО МАСЛО, КОРНФЛЕКС,ОВЕСЕНИ ЯДКИ, МЮСЛИ, ГОРЧИЦА, ЗАХАРНИ И СЛАДКАРСКИ ИЗДЕЛИЯ, СОЛЕТИ ОБИКНОВЕНИ, СТИКЛЕТИ,ДЪВКИ,ШОКОЛАД 0,100 кг, ШОКОЛАД 0.038 кг,ШОКОЛАДОВ ДЕСЕРТ , ДЕСЕРТ С МЮСЛИ, ШОКОЛАД ТЕЧЕН,ШОКОЛАДОВА ВАФЛАс фъстъци, ШОКОЛАДОВА ВАФЛА, КРОАСАН, ДРЕБНИ СЛАДКИ,КЕКС, БИСКВИТИ ЗАКУСКА ,БИСКВИТИ ЧАЕНИ, БАКЛАВА,ЧИПС,ПУКАНКИ, ТОРТА, ПАСТА,ФАРСИТУРА, КРЕМ БРЮЛЕ , ПЕЛМЕНИ,ШОКОЛАДОВ КУВЕРТЮР, ТОПИНГ, САНДВИЧ,КАРТОФИ, ЗЕЛЕ ПРЯСНО, МОРКОВИ, КРОМИД ЛУК, КРОМИД ЛУК ПРЕСЕН, ЧЕСНОВ ЛУК, ЧЕСЪН ПРЕСЕН ,КРАСТАВИЦИ ПРЕСНИ, ДОМАТИ, ПИПЕР ПРЕСЕН, ТИКВИЧКИ, ПАТЛАДЖАН, ГЪБИ ПРЕСНИ, ЛЮТИ ЧУШКИ, ТИКВА, ЦВЕКЛО, МАРУЛА, РЕПИЧКИ, КОПЪР, МАГДАНОЗ, ЦЕЛИНА ГЛАВИ, ЗЕЛЕНЧУКОВ МИКС, ПЕЧЕН ПИПЕР ЗАМРАЗЕН, КАРТОФИ БЛАНШИРАНИ, ГРАХ ЗАМРАЗЕН, СПАНАК ЗАМРАЗЕН, ЦАРЕВИЦА ЗАМРАЗЕНА, БРОКОЛИ ЗАМРАЗЕНИ,СЛИВИ, ЛИМОНИ, МАНДАРИНИ, ЧЕРЕШИ, ЯГОДИ,КАЙСИИ, ПРАСКОВИ, ПЪПЕШ, ДИНЯ,КИВИ,ГРЕЙПФУРТ, ГРОЗДЕ, КРУШИ,БАНАНИ, ЯБЪЛКИ, МАНГО, АВОКАДО, СВИНСКО КОНТРА ФИЛЕ,СВИНСКИ ВРАТ,СВИНСКА ПЛЕШКА, СВИНСКО БОН ФИЛЕ, СВИНСКИ КОТЛЕТ, СВИНСКО БУТ,СВИНСКИ ЧЕРЕН ДРОБ, АГНЕШКО МЕСО, АГНЕШКИ КОМПЛЕКТ,ТЕЛЕШКО МЕСО,ТЕЛЕШКО КОНТРА ФИЛЕ, ТЕЛЕШКИ ШОЛ, ТЕЛ.ДЖОЛАН, ЕЗИК ТЕЛЕШКИ,ТЕЛЕШКИ БУРГЕР, ПИЛЕ,ПИЛЕШКО ФИЛЕ, ПИЛЕШКИ БУТ, ПИЛЕ ФИЛЕ/ПЪРЖОЛА/,ПИЛЕШКИ БУТ ПЪРЖОЛА, ПИЛЕШКИ ШНИЦЕЛ ПАНЕ, ПИЛЕШКИ ХАПКИ ПАНЕ, ПУЕШКО ФИЛЕ, ШКЕМБЕ, КАЙМА СМЕС, КАЙМА ЗА СКАРА, КЕБАПЧЕ/КЮФТЕ, НАДЕНИЦА, КРЕНВИРШИ, КОЛБАС ШПЕКОВ, ЛУКАНКА,СУДЖУК, ШУНКА ПУЕШКА,СВИНСКА ШУНКА, ПУШЕНО ПИЛЕШКО ФИЛЕ,ПУШЕНО ПУЕШКО ФИЛЕ, СВИНСКО ПУШЕНО ФИЛЕ, ФИЛЕ ЕЛЕНА, БЕКОН, КАЙЗЕР ПАСТЪРМА,ЯЙЦА,КИСЕЛО МЛЯКО кофичка от 0.400 кг, КИСЕЛО МЛЯКО кофичка от 0.280 кг ПРЯСНО МЛЯКО, ЦЕДЕНО КИСЕЛО МЛЯКО, СИРЕНЕ КРАВЕ, СИНЬО СИРЕНЕ, ТОПЕНО СИРЕНЕ, КАШКАВАЛ,МАСЛО КРАВЕ, ИЗВАРА,МАСЛО КРАВЕ PVC, МАЙОНЕЗА, СУХО МЛЯКО ,ТЕЧЕН МАРГАРИН, СМЕТАНКА ЗА КАФЕ, СМЕТАНА ТЕЧНА СЛАДКА, СМЕТАНА СПРЕЙ , СМЕТАНА ГОТВАРСКА, СЛАДОЛЕД Опаковки по 70 мл, СЛАДОЛЕД Чашки по 150 мл, СЛАДОЛЕД Чашки по 200 мл, ДОМАТЕНО ПЮРЕ КОНСЕРВИРАНО, ГЮВЕЧ КОНСЕРВИРАН, ГРАХ КОНСЕРВИРАН, КИСЕЛИ КРАСТАВИЧКИ КОНСЕРВИРАНИ, ЗЕЛЕН ФАСУЛ КОНСЕРВА КОНСЕРВИРАН, ГЪБИ КОНСЕРВА КОНСЕРВИРАНИ, ЧУШКИ ПЕЧЕНИ КОНСЕРВИРАНИ, ЛЮТЕНИЦА КОНСЕРВИРАНА, ЗЕЛЕВИ ЛИСТА КОНСЕРВИРАНИ, КИСЕЛО ЗЕЛЕ КОНСЕРВИРАНО, ТУРШИЯ КОНСЕРВИРАНА, ЛЮТИ ЧУШКИ КОНСЕРВИРАНИ,КОКТЕЙЛНИ ЧЕРЕШИ/МАСЛИНИ, КОНФИТЮР , КОНФИТЮР ДОЗА, МАРМАЛАД, КОМПОТ,МЕД ПЧЕЛЕН, МЕД РАЗФАСОВКА, ЧЕР ПИПЕР, ЧЕРВЕН ПИПЕР СЛАДЪК, ЧЕРВЕН ПИПЕР- лютив, ЧУБРИЦА, ДАФИНОВ ЛИСТ,БАКПУЛВЕР, ДЖОДЖЕН, КИМИОН, ВАНИЛИЯ, КАНЕЛА, БАХАР, МАЯ СУХА, КЪРИ,ВЕГЕТА, УНИВЕРСАЛНА ПОДПРАВКА, КАКАО, КОКОСОВИ СТЪРГОТИНИ, НИШЕСТЕ, БУЛЬОНИ ПИЛЕШКИ/ТЕЛЕШКИ, ФИЛЕ ОТ БЯЛА РИБА,ХЕК, СКУМРИЯ, ПЪСТЪРВА, РИБА ТОН КОНСЕРВА,СКАРИДИ, СЬОМГА, ЛАВРАК,ХЛЯБ " ДОБРУДЖА , ХЛЯБ ТОСТЕР БЯЛ , ЗЕМЕЛКИ, ПИТКИ, БАНИЧКИ СЪС СИРЕНЕ, БЛАТ ЗА ТОРТА, КОЗУНАК, КОРИ ЛАЗАНЯ, БУТЕР ТЕСТО, КОРИ ЗА БАНИЦА, ГАЗИРАНА НАПИТКА международна марка , бутилка 0.500, ГАЗИРАНА НАПИТКА международна марка , бутилка 0.250, ГАЗИРАНА ВОДА бутилка 0.500, МИНЕРАЛНА, ТРАПЕЗНА И ИЗВОРНА ВОДА бутилка 0.500, МИНЕРАЛНА, ТРАПЕЗНА И ИЗВОРНА ВОДА бутилка 1.500, МИНЕРАЛНА, ТРАПЕЗНА И ИЗВОРНА ВОДА галон, НАТУРАЛЕН СОК кутия 1 л, НАТУРАЛЕН СОК кутия 0.250 л, СТУДЕН ЧАЙ,ЕНЕРГИЙНА НАПИТКА,БИРА БЪЛГАРСКА бутилка 0.500 л,БИРА ВНОС бутилка 0.500 л, БИРА БЪЛГАРСКА кен по 0.500 л, БИРА ВНОС кен по 0.500 л, БИРА-НАЛИВНА КЕГ 30л, БЯЛО ВИНО ПРОИЗХОД БЪЛГАРИЯ, ЧЕРВЕНО ВИНО ПРОИЗХОД БЪЛГАРИЯ, ПЕНЛИВО ГАЗИРАНО ВИНО, ВИНО ЗА ГОТВЕНЕ, ВОДКА БЪЛГАРСКА, ВОДКА ВНОС,РАКИЯ СРЕДЕН КЛАС, РАКИЯ ОБИКНОВЕНА, МАСТИКА ПРОИЗХОД БЪЛГАРИЯ, МЕНТА ПРОИЗХОД БЪЛГАРИЯ, РОМ ПРОИЗХОД БЪЛГАРИЯ, БРЕНДИ ПРОИЗХОД БЪЛГАРИЯ, ВЕРМУТ ВНОС, ЛИКЬОР ВНОС, ДЖИН ВНОС, ДЖИН ПРОИЗХОД БЪЛГАРИЯ, УЗО ПРОИЗХОД ГЪРЦИЯ, УИСКИ СРЕДЕН КЛАС ВНОС КАФЕ КАПСУЛА, КАФЕ НА ЗЪРНА, РАЗТВОРИМО КАФЕ, КАФЕ 3 В 1, виж поле VI.3

Стойност, без да се включва ДДС
1840000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер на 18 400лв. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция, която се прилага в оригинал, или парична сума (представя се копие от банковия документ за внасяне на сумата), преведена по следната банкова сметка на "Национална спортна база" ЕАД: Банка: ЦКБ АД IBAN: BG 10 CECB 9790 1004 2799 00 В1С: CECBBGSF При представяне на банкова гаранция за участие, тя следва да е с валидност не по-малко от 10 дни след изтичане срока за валидност на офертата. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС под формата на банкова гаранция или парична сума. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекта на договор, част от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща доставените хранителни продукти по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и търговски документ за доставката. Оферираната доставна цена за всеки артикул ще се актуализира на всяко тридесето число от съответния месец на хранителните продукти и на всяко петнадесето число от съответния месец за плодове и зеленчуци след влизане в сила на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят изисква да се създаде юридическо лице, когато участникът, обявен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата на обединението. Участник в процедурата поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 4, 5 и ал. 5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56, ал. 1 от ЗОП. От участие в процедурата се отстранява участник, който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на условията, посочени в документацията за участие, както и участник, който не участва за всички артикули от предмета на поръчката . Участниците имат право да представят само една оферта за всички артикули. При липса на подадено технически спесификации за един или повече артикули с изключение на артикулите от групата : Безалкохолни напитки и бутилирани натурални, минерални, изворни и трапезни води, пиво, вина, високоалкохолни и топли напитки , амбалаж или несъответствие с техническото задание на възложителя участникът се отстранява от участие. При липса на представени протоколи от изпитване (и/или сертификати за контрол на съответствието за пресни плодове и зеленчуци) или на други доказателства за сътоветствие, които удовлетворяват възложителя, за един или повече артикули с изключение на артикулите от групата : Безалкохолни напитки и бутилирани натурални, минерални, изворни и трапезни води, пиво, вина, високоалкохолни и топли напитки , амбалаж участникът се отстранява от участие. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците следва да представят в Плик № 1 "Документи за подбор": 1. Документ по образец с посочен срок на валидност на офертата; 2. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие), в случай че офертата или друг документ от нея не е подписан от участника или законния му представител. 3. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9, изготвена по образец; в) удостоверение за регистраця за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход, включващо списък на групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/05.08.2011 г. на Изп. директор на БАБХ) по предмета на обществената поръчка, издадено след 25.01.2011 г. от съответната ОДБХ по чл. 12 и сл. от ЗХ. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице, същото следва да представи еквивалентен документ/документи, издаден/и в държавата, в която е установен и се намира обекта за търговия на едро с храни. При участник обединение, което не е юридическо лице документите по по т. 3 б. а) и б) по-горе се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да представи удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни, с обхват обхващащ групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 4. При участник обединение, същият следва да представи копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника, посочени в раздел III.2.3 от настоящото обявление; 7. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т.2 ЗОП - по образец; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 ЗОП за работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП по образец; 10. списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. Участниците следва да представят в Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката": 1. Техническо предложение по образец с приложения съгласно документацията за участие; Участниците следва да представят в плик № 3 "Предлагана цена": Ценово предложение по образец.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверение от банка; 2. годишния финансов отчет за 2014 г. , когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Финансов ресурс, с който участниците разполагат, в размер на 276 000 лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. Към списъка се прилагат удостоверения, издадени от получателите или от компетентен орган, доказващи извършените доставки и/или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за доставките. 2.Списък - описание на транспортните средства - Образец № 8, с който участникът разполага, в който се посочва вид, марка, модел на транспортното средство, регистрационен номер , собствеността, категорията и технически допустима максимална маса на специализираните превозни средства, както и се описват номерата на удостоверения за регистрация, издадени от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД на името на участника или собственика 3. Удостоверение за регистрация за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход, включващо списък на групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/05.08.2011 г. на Изп. директор на БАБХ) по предмета на обществената поръчка, издадено след 25.01.2011 г. от сътоветната ОДБХ по чл. 12 и сл. от ЗХ, заверено "Валидно, вярно с оригинала" от ОДБХ. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице, същото следва да представи еквивалентен документ/документи, издаден/и в държавата, в която е установен и се намира обекта за търговия на едро с храни. При участник обединение, което не е юридическо лице, всяко физическо/ юридическо лице включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да представи удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни, с обхват обхващащо групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 4. Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството (СУК), съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалент и сертификат за въведена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните (СУБХ), съгласно ISO 22000:2005 или еквивалент с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката и вписани географското местоположение на площадката/ите на които се извършва дейността. Представят се заверени от участника копия на сертификатите или доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 5. Списък на технически лица, в който следва да са посочени данни за минимум 6 шофьора, включващи: име, номер на свидетелство за управление на МПС, дата на издаване, орган, издал свидетелството, категория, номер на карта за квалификация на водача и дата на издаване, ако е приложимо, номер и дата на издаване на карта за дигитален тахограф - карта на водача, ако е приложимо, номер и вид на договора за наемане на шофьора от участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да имат успешно изпълнена минимум 1 /една/ доставка, еднаква или сходна с предмета на поръчката през последните 3 (три) години (считано до датата за представяне на оферти) 2. Участниците да разполагат с минимум 6 специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставка. Минималния брой изискуеми транспортни средства трябва да са регистрирани от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД за превоз на продукти от животински произход. 3. Участниците следва да разполагат с обект за търговия на едро с всички хранителни продукти, обект на поръчката, регистриран по реда на чл. 12 от ЗХ. 4. Участниците следва да разполагат с внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват, съответстващ на предмета на поръчката и внедрена и сертифицирана система за управление безопасност на храните съгласно стандарат ISO 22000:2005 или еквивалент с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, като посочените системи или еквивалентни следва да са въведни и сертифицирани в обекта, от който ще се извършват доставките. 5. Всеки участник следва да разполага с технически персонал за изпълнение на поръчката, който да включва най-малко 6 шофьора, притежаващи свидетелства за управление на МПС, даващи им право да управляват декларираните транспортни средства. Броят МПС от дадена категория трябва да съответства на броя на шофьорите, разполагащи с правоспособност да ги управляват. В случай че в списъка - описание на транспортните средства са посочени транспортни средства от категории N2 или N3 по чл. 149 ЗдвП (с технически допустима максимална маса над 3,5 т.), съответният брой водачи следва да разполагат със свидетелство за управление на МПС категория С, както и с карта за квалификация на водача по чл. 7б ЗАвтП. В случай, че транспортните средства с допустима максимална маса над 3.5 тона са оборудвани с дигитални тахографи, съответният брой водачи следва да разполагат с Карти за дигитални тахографи - Карта на водач на ППС.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Мерки за управление на идентифицираните от възложителя рискове и тяхната оптимизация ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят публикува документацията за участие в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на изпращането на настоящото обявление в АОП. При искане от страна на участник да получи документацията на хартиен носител , същият трябва да заплати нейната цена по следната банкова сметка на " Национална спортна база": Банка: ЦКБ АД IBAN: BG 10 CECB 9790 1004 2799 00 В1С: CECBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. Евлоги Георгиев № 38

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

РАЗТВОРИМО КАФЕ, ИНСТАНТЕН ШОКОЛАД,ГОРЕЩ ШОКОЛАД, КАКАО ГРАНУЛИ, ЧАЙ ВНОС, ЧАЙ БИЛКОВ, САЛФЕТКИ, ПЛАСТМАСОВИ ЧИНИИ, СЛАМКИ, ПЛАСТМАСОВИ ЧАШИ, БЪРКАЛКИ количествата са описани в документацията за участие

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ