Версия за печат

00325-2015-0011

BG-Пловдив: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м. ; г-н Тенчо Василев; г-н Митко Узунов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150611RMSc2657495.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг (проектиране и строителство) за обособяване на сектор за стереотактична радиохирургия

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, База 1, бул. „Васил Априлов” №15А, сграда "Бивша Прехрана"
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Инженеринг (проектиране и строителство) за обособяване на сектор за стереотактична радиохирургия при УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, бул. „Васил Априлов” №15а, гр. Пловдив, База 1, сграда "Бивша Прехрана".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71220000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Архитектурно проектиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническото задание от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
1250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

110


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определени-ят изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съг-ласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: 5000,00 лв. ( пет хиляди лева ), която Въз-ложителя може да задържи по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпъл-нение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възла-гане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се възстановява по реда, описан в проекта на договор. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Раз-ходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гaранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на поръчката се осъществява в следните етапи: - Етап 1 - изработка на проектите съгласно обекта на обществената поръчка, в това число количествено-стойностна сметка и предаването им за одобрение от Възложителя. - Етап 2 - извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционните проекти с компетентните органи и участници в строителството, за получаване на всички необходими разрешения за започване на строителството съгласно ЗУТ и подзаконовите актове по прилагането му. - Етап 3 - изпълнение на строителството, изготвяне на съпътстващата документация и и всички необходими дейности до окончателното приемането на обекта на строителството от Възложителя по реда и при условията на Наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и въвеждането в експлоатация на обекта. Заплащането на цената за изпълнението на Етап 1 се извършва в срок до 60 календарни дни от одобрението на изработените проекти от Възложителя. Заплащането на цената за изпълнението на Етап 2 се извършва в срок до 60 дни от издаването на необходимите разрешения за започване на строителството (разрешение за строеж). Заплащането на цената на Етап 3 се извършва в срок до 30 дни след подписването на Акт № 19. Повече информация за условията на плащане се съдържа в документацията за участие, публикувана в профила на купувача на възложителя, в електрононото досие на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Административна справка за кандидата, съдържаша на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, данни за представляващите участника, телефон и факс за връзка. При участници обединения следва да се представи също копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 2. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие/; 3. Документ за представена гаранция за участие – Вносна бележка (или Платежно на-реждане) за внесена в касата (или по сметка) парична сума – във формата на фотокопие, за-верено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или оригинал на банкова гаранция, направена съгласно условията на закона и възложителя; 4. Удостоверение/я за регистрация в Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя за I-ва категория строежи, вид на строежа - строежи или части от тях, криещи опасност от значително вредно въздействие върху здравето на населението и околната среда при разпространение на йонизиращи (електрически, магнитни, електромагнитни, рентгенови и др.) и нейонизиращи (ултравиолетови, инфрачервени, радиовълни и др.) лъчения, съгласно чл. 2, ал.4, т.2 от Наредба №1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; 5. Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника по чл.50 от ЗОП, описани подробно по-долу. 6. Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на участника по чл.51 от ЗОП, описани подробно по-долу. 7. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Органите, от които кандидатите или участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, се посочват, както следва: Национална агенция по приходите, съответната община (общински данъчни служби), Инспекция по труда, РЗИ и РИОСВ. 8. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва, съгласно приложения към документацията образец. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата. Декларацията се подписва от лицата, които представляват кандидата или участника. 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образци. 10. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при из-пълнение на обществената поръчка по образеца приложен към документацията. 11. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива както и дела на участие. 12. Декларация от представляващият и управляващ подизпълнителя, попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца приложен към документацията. 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 14. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законния представител на участника /в оригинал/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка, издадено до два месеца преди подаването на офертата, за наличие на свободен финансов ресурс, с посочване на конкретната сума, с която разполага участника – във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. или 2. Счетоводен баланс като съставна част от ГФО, съставен към дата от месеца, в който е подадена офертата, подписан от законния представител и счетоводителя на участника. ( В представената информация следва да са посочени свободните (собствени) парични средства. ). Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Участниците следва да разполагат със свободен собствен финансов ресурс, възлизащ не по-малко от 500 000,00 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1 Списък на изпълнените строителни договори с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване офертата, като за договорите, включващи строителство: а) в списъка следва допълнително да се посочват публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт – в оригинал или нотариално заверена форма, минимум 1 брой или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности, минимум 1 брой - нотариално заверена форма; Списъкът се представя в оригинал – попдисан и подпечатан от участника. 1.2. Когато участникът желае да установи спазването на изискването за минимален брой изпълнени обекти и с договори за проектиране, участниците следва да представят списък на изпълнените договори за проектиране, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните три години, считано от датата на подаване на на офертата, заедно с доказателство за успешното изпълнение – удостоверение (референция) или други доказателства в оригинал или нотариално заверена форма – минимум 1 брой. Списъкът се представя в оригинал – подписан и подпечатан от участника. 2. Декларация за средния годишен брой на ангажираните със строителството работници и служители и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години, считано от внасянето на офертата, освен когато кандидатът или участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице - в оригинал, попдисана и подпечатана от участника. 3. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата от проектансткия екип на участника, който ще бъде ангажиран за изпълнението на поръчката. 4. Писмено описание на техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнението на поръчката - в оригинал, попдисан и подпечатан от участника. 5. Сертификат за внедрена Система за управление на качеството при участника с по стандарт ISO 9001 или еквивалентен с обхват проектиране на лъчезащита на медицински помещения за изпълнение на дейности, свързани с йонизиращи лъчения - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 6. Сертификат за внедрена Система за управление на качеството при участника с обхват строителство по стандарт ISO 9001 или еквивалентен - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 7. Сертификат за внедрена Система при участника по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен с обхват строителство - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 8. Сертификат за внедрена Система при участника по стандарт ISO 14001 или еквивалента, приложим за предмета на поръчката - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.
Минимални изисквания: Да разполагат с технически и квалификационни възможности за изпълнение на поръчката, а именно: 1. Да са изпълнили успешно три договора, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбират проектиране (с и без издаване на разрешение за строеж) и строителство на обекти за експлоатация на лъчетерапевтична апаратура. Участниците могат да докажат спазването на изискването с представянето на отделни договори за строителство и за проектиране, като поне един от трите договора следва да бъде строителен. По отношение на договорите, които включват само проектиране, същите следва да са изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. По отношение на договорите, които включват строителство или строителство и проектиране, същите следва да са изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Да разполагат с проектантски екип за изпълнението на поръчката, от който поне един от членовете да е с висше инженерно образование в областта на машинната автоматизация, с минимум 5 години професионален стаж и поне един да е с висше образование в областта на инженерната физика (инженер-физик), с минимум 5 години професионален стаж 3. Да прилагат Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалента, с обхват проектиране на лъчезащита на медицински помещения за изпълнение на дейности, свързани с йонизиращи лъчения. 4. Да имат средногодишен брой от минимум 15 работника, ангажирани с изпълнение на строителни дейности. 5. Да разполагат с подходящо техническо оборудване за изпълнение на поръчката. 6. Да прилагат Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001 или еквивалента, с обхват строителни дейности, 7. Да прилагат Система по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентна, с обхват строителни дейности 8. Да прилагат Система по стандарт ISO 14001 или еквивалента, с обхват строителни дейности.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката (К1) ; тежест: 86
Показател: Мерки за обезпечаване на предложените срокове за изпълнение на проектирането и одобрението от компетентните органи – Етап 1 и Етап 2 (К2) ; тежест: 7
Показател: Организация и изпълнение на строителните работи (К3); тежест: 7

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.07.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.07.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.07.2015 г.  Час: 08:00
Място

Административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Достъп до настоящата документация е предоставен и на профила на купувача на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, в електронното досие на поръчката, с интернет адрес http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150611RMSc2657495, ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е налична и участниците могат да се снабдят с нея безплатно от профила на купувача на въз-ложителя, от електронното досие на поръчката. При желание лицата могат да се снабдят с документацията от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещер-ско шосе” №66, като заплатят цената на документацията за участие на стойност е 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пе-щерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ