Версия за печат

00207-2015-0020

BG-Кюстендил: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

РАЙОННА ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА, ул. Демокрация №44, вх.Б, За: д-р Сашо Христов Котев, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 559700, E-mail: kiustendil@nhif.bg, Факс: 078 559733

Място/места за контакт: гр. Кюстендил, ул. Демокрация №44, вх.Б

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/500.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„СЛЕДГАРАНЦИОННО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ НА КОМПЮТЪРНА И ПЕРИФЕРНА ТЕХНИКА В РЗОК – КЮСТЕНДИЛ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осъществяването на следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК – Кюстендил, включително доставка и монтаж на резервни части. Следгаранционното техническо обслужване на компютърната и периферна техника включва: 1. Извършване на конфигуриране, преконфигурриране и мониторинг на компютърната техника, описана в документацита за участие по заявка на Възложителя. 2. Изготвяне на експертни оценки на компютърна и периферна техника, която е функционално негодна или неотговаряща на съвременните технически изисквания. 3. Извършване на диагностика и отстраняване на технически неизправности, подмяна на дефектирали компоненти. 4. Изготвяне на препоръки и насоки за оптимизиране работата на компютърните устройства на Възложителя въз основа на извършените анализи и проведени тестове. 5. Извършване на годишна профилактика на компютърните конфигурации, включваща: 5.1. отваряне на компютъра; 5.2. изваждане на охлажданията и радиаторите; 5.3. почистване на прашните вентилатори и радиатори; 5.4. преглед за видими проблеми по вентилатори и другите елементи на компютъра; 5.5. смазване на вентилаторите и подмяна на термопаста между процесора и радиатора; 5.6. почистване на останалия прах в кутията; 5.7. сглобяване на компютъра и тестване. 6. Профилактика на принтери и скенери, включваща пълно почистване на устройствата, както и иизвършване на всички необходими дейности в зависимост от спецификата на техниката и предписанията на производителя 7. Извършване на други услуги, свързани с осигуряването на технически изправна компютърна и периферна техника. След отстраняване на техническата неизправност се изготвя, чрез представителя на Изпълнителя, констативен протокол, в който се вписва обективното състояние и всички предприети действия по отстраняване на техническата неизправност. Протоколът се изготвя в присъствието на упълномощено лице на РЗОК - Кюстендил и се подписва от представителите на двете страни по договора. Ако за отстраняването на технически неизправности се налага замяна на резервни части, Изпълнителят е длъжен да посочи писмено (в констативен протокол) установената повреда и необходимите за ремонта оригинални резервни части от производителя на техниката с гаранция за качество, срока и цените, на които може да ги осигури. В случай на нужда от закупуване на резервни части за техниката на Възложителя, в констативния протокол относно повредата, Изпълнителят следва да обоснове техническата невъзможност на ремонта без тези части, като изготви становище за целесъобразност от извършването на ремонта или предложение за бракуване. Възложителят има право на преценка относно цените и осигуряването на специфицираните части. Влагането на резервни части без одобрение от упълномощено лице на Възложителя и без писмена гаранция за качество е за сметка на Изпълнителя. При заплащане на резервни части, подменените такива се предават на определения за взаимодействие служител на РЗОК гр. Кюстендил. Ако при ремонта е необходима смяна на твърдия диск, Изпълнителят се задължава побитово да прехвърли информацията от стария диск върху новия.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50322000

Описание:

Услуги по поддържане на персонални компютри

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 658144 от 30.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-14-7 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
12.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕЛКОМ СЕРВИЗ ООД ЕИК 109039742, ул. Елисавета Багряна №2, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550600; 078 553170, E-mail: office@elcomis.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД ЕИК 121814067 с адрес гр.София, ул. „Бесарабия“ №24, представлявано от Кирил Желязков ЕЛКОМ СЕРВИЗ ООД, ЕИК 109039742 с адрес гр. Кюстендил, ул. „Елисавета Багряна“ №2, представлявано от Иван Стоянов


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор