Версия за печат

02711-2015-0091

BG-Попово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение ДЛС Черни Лом гр.Попово към СИДП ДП гр.Шумен, бул. Михаил Маджаров № 68, За: инж.Стела Атанасова, Ребулика България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105

Място/места за контакт: ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlschernilom.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlschernilom.dpshumen.bg/?р=238.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско и ловно стопанствоДруго (моля пояснете): горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 1 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“ гр.Попово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП ДЛС Черни Лом гр.Попово.
Код NUTS: BG334
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 1 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“ гр.Попово

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197640, 30124400, 30192350, 30192160, 30197620, 30192132, 30197200, 30197220, 30125100, 30125110, 30125120, 30192121, 30197000, 30197300, 30141000, 30199110, 22000000, 22600000, 22851000, 24910000, 30190000

Описание:

Принадлежности за офиса
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Кутии с телчета за телбод
Ленти за касови апарати с фискална памет
Коректори
Хартия за писане
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Папки с пръстени за захващане на страниците и кламери
Кламери
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини
Химикалки
Дребно офис оборудване
Приспособления за отваряне на писма, телбод машинки и перфоратори
Калкулатори
Индиго
Печатни материали и свързани с тях продукти
Мастило
Класьори
Лепила
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 1 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“ гр.Попово

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 658034 от 30.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 45 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“ гр.Попово
V.1) Дата на сключване договора
12.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ПАНДА ЕКСПЕРТ ООД гр.София; ЕИК : 131298528, жк. Банишора, ул.Враня № 57-59, бл.1, вх.1, ет.1, ап.1, Република България 1233, София, Тел.: 0898 696559, E-mail: e_stancheva@prestige-consult.biz

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2200 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и сл. от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Втоша №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"ПАНДА ЕКСПЕРТ" ООД гр.София, ЕИК:131298528 с адрес: гр.София, 1233, р-н Сердика; ж.к. Банишора, ул."Враня" № 57-59, бл.1, вх.1, ет.1, ап.1. Управител Марио Ч. Димитров, подал оферта с вх. 1075 от 11.05.2015г. -11:17 часа.;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор