Версия за печат

00606-2015-0018

BG-Варна: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 103002253

ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ - ВАРНА ООД, ул.Прилеп №33, За: За технически въпроси - Николай Костадинов - ръководител отдел ВВК; За въпроси по процедурата - Павлина Петкова - специалист ОП (тел: 052/974270), България 9010, Варна, Тел.: 052 974278, E-mail: vikvarna@abv.bg, Факс: 052 740031

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://94.190.184.42/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=142.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Възстановяване на нарушени елементи на техническата инфраструктура, разрушени в следствие на аварийни, текущи и основни ремонти, рехабилитация, реконструкция, благоустрояване и строителство на ВиК проводи, мрежи, съоръжения и устройства

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителите 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на Варненска област, обслужвана от "В и К - Варна" ООД
Код NUTS: BG331
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва: Възстановяване на нарушени елементи на техническата инфраструктура чрез отстраняване на отделни повреди по пътното платно; възстановяване на разрушени тротоари, бордюри, отводнителни съоръжения в отделни участъци; ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др; ремонт и запълване на фуги и други на пътни съоръжения.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45112500, 45233252, 45233253, 45221230, 45262211

Описание:

Земни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пешеходни улици
Шахти
Специализирани строителни и монтажни работи по укрепване чрез пилоти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите от предмета на поръчката ще се възлагат в зависимост от нуждите на възложителя за срока на изпълнение на договора. Изпълнението им ще започва след получаване на възлагателно писмо, в което ще бъдат определени видовете СМР, които трябва да се извършат и конкретен обект.

Стойност, без да се включва ДДС
6000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума ; банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Сметката, по която участниците могат да внасят гаранциите за участие и изпълнение е IBAN BG83BUIN95611000160971; SWIFT: BUINBGSF; "Алианц Банк България" АД - клон Бизнес център "Владислав" - Варна; 1. Гаранция за участие в процедурата – 0,5% от прогнозната стойност на поръчката: 30 000 лева; 2. Гаранция за изпълнение на договора: 0,5% от прогнозната стойност на поръчката; В случай, че участникът представя банкова гаранция за участие или изпълнение на договора, трябва да представи оригинала на издадената банкова гаранция. Всяка, представена от участник, банковата гаранция следва да бъде безусловна и неотменима, издадена от банка в полза на възложителя, с посочен срок на валидност и с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. В случай, че гаранцията за участие е банкова, срокът й на валидност трябва да бъде не по-малък от срока на валидност на офертата /180 дни/ и изрично предвидена възможност за задържането и усвояването й по реда и условията на чл. 61 от ЗОП. Условията за задържане и сроковете за освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в Проекта на договор към настоящата документация. При представяне на банкова гаранция за изпълнение срокът на нейната валидност следва да бъде минимум 37 месеца /срока на договора за изпълнение + един месец, включващ срока за сключване на договор/. Същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части и да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Приемането на действително извършените СМР въз основа на възлагателното писмо ще се извършва с двустранно подписан Протокол (Акт образец – Акт 19), в който се описват извършените СМР по видове, количества и единични цени. Начин на плащане - в лева, по банков път, в срок до 30 дни след датата на подписване на Протокол за приемане на действително извършените СМР (Акт образец – Акт 19) и представена фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта - представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец (Приложение №9 от документацията за участие), с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, придружен от попълнен и подписан образец на Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение №10). 3. Заверено копие на договора за обединение, ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в който се посочва представляващият. Ако в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, то следва да се приложи и документ, подписан от лицата в обединението, в който да се посочва представляващият 4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал с нотариална заверка на подписа на упълномощителя) – представя се когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител в случаите, когато това е допустимо. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата – упълномощител и упълномощен, както изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата; 5. Изискуеми документи във връзка с чл. 49, ал.1 от ЗОП: Заверено от участника копие на валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя за посочените групи и категории строежи. Ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ, следва да представи доказателства за регистрацията си в професионални и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. Минимално изискване: Участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: „Втора група : строежи от транспортната инфраструктура” - строежи от „Първа категория”; “Четвърта група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда” - строежи от “Първа категория”; 6. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - попълнен и подписан образец (Приложение №13) 7. Документ за гаранция за участие в процедурата; 8. Информация по чл.56, ал.1, т.8 (по образец, Приложение №11); 9. Декларация във връзка с чл. 55, ал. 7 от ЗОП (по образец, Приложение №12); 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец, Приложение №14); 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (в случай че участника предлага подизпълнител, по образец, Приложение №15 от документацията за участие); 12. Декларация относно предоставяне копие от застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ (по образец) 13. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП /по образец/

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на строителството /по образец/, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, включващ строителство, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата поръчка. За строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката следва да се представят доказателства, съответстстващи на изискванията на чл. 51 ал. 1, т. 2, букви а), б) и в) от ЗОП. Представените доказателства следва да съдъжат информация, идентична със съдържащата се в списъка, така че да може да бъде направена категорична кореспонденция между тях. Минимално изискване: Участниците да имат опит в изпълнението на строителство, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата поръчка, като докажат изпълнението през последните 5 (пет) години (считано от датата на подаване на офертата) на дейности по поддържане и/или текущ ремонт и/или строителство и/или благоустрояване и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа и/или пътни съоръжения на обща стойност не по-малка от 2 000 000 лева без ДДС. 2. Заверено копие на валиден сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001-2008 (или еквивалент) с обхват относим към предмета на поръчката. Минимално изискване: Участникът да има въведена система за управление на качеството ISO 9001-2008 (или еквивалент) с обхват,относим към предмета на поръчката. 3. Заверено копие на валиден сертификат на участника за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалент) с обхват относим към предмета на поръчката. Минимално изискване: Участникът да има въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалент) с обхват относим към предмета на поръчката 4. Заверено копие на валиден сертификат на участника за въведена система за управление на безопасността на движението по пътищата ISO 39001:2012 (или еквивалент). Минимално изискване: Участникът да има въведена система за управление на безопасността на движението по пътищата ISO 39001:2012 (или еквивалент). Мотиви: Дейностите от предмета на поръчката ще се извършват на различни по сложност обекти, предимно в населени места, при условията на променлива интензивност на движението или затруднен достъп за строителната техника. Това изисква от изпълнителя прилагането на индивидуален подход при въвеждане на временната организация на движението вътре и около строителната площадка за всеки обект, като целта е възложените СМР да се извършат без да се налага спиране на движението и едновременно с това да се осигури безопасността на останалите участници в него. 5. Документи (нотариален акт и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или други еквивалентни документи), доказващи наличие на собствена акредитирана Строителна и Пътна лаборатория или сключен договор за ползване на акредитирана такава и придружени от документа за акредитация на строителната и пътна лаборатория - копия заверени от участника. Минимално изискване: Участникът да разполага с акредитирана Строителна и Пътна лаборатория. 6. Документи (нотариален акт и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или други еквивалентни документи), доказващи наличие на собствена или наета асфалтова база или с договор за доставка на асфалтови смеси с фирма собственик на такава - копия заверени от участника. Минимално изискване: Участника да разполага с асфалтова база 7. Копие на Валиден сертификат за система за производствен контрол на асфалтовата смес или еквивалент. Минимално изискване: Участникът да представи сертификат за система за производствен контрол на асфалтовата смес.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок на възстановяване на настилките (за магистрали и булеварди и улици с категория на движение “Средно”); тежест: 10
Показател: Срок на възстановяване на настилките (за второстепенни улици с категория на движението “Леко”/алеи); тежест: 10
Показател: Гаранционен срок на извършените дейности; тежест: 10
Показател: Твърдо договорени единични цени на видовете СМР; тежест: 60
Показател: Твърдо договорени стойности на показатели за ценообразуване; тежест: 5
Показател: Твърдо договорени цени за видове механизация; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Решение №РШ-40 от 12.06.2015г. на управителя на "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД за откриване на процедурата

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.07.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 18 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е публикувана и достъпна от деня на публикуване на обявлението в РОП, на интернет страницата на "В и К - Варна" ООД, рубрика „Профил на купувача‘‘. Желаещите да я получат е достатъчно да я изтеглят свободно и безплатно от профила на купувача на Възложителя. Закупуването на документация за участие не е задължително условие за участие в настоящата процедура. Ако лицата желаят да получат документацията и на хартиен носител, същата е платима в размер 18.00 лв. с включен ДДС. Плащането се извършва на касата на "В и К - Варна" ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер или по банков път по сметка на възложителя IBAN BG83BUIN95611000160971; SWIFT: BUINBGSF; "Алианц Банк България" АД - клон Бизнес център "Владислав" - Варна. Документацията се получава от деловодството на "В и К - Варна" ООД, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер, срещу представен платежен документ. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Изпращането в последния случай става чрез куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено искане с посочени данни за издаване на фактура, телефон, адрес за кореспонденция и приложено копие на платежен документ за преведена сума за документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
27.07.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.07.2015 г.  Час: 14:00
Място

Административна сграда на “В и К – Варна” ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ, Зала 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Посочените в раздел IV.2.1. тежести за ценовите показатели са общи, като всеки подпоказател в съответния показател има собствена тежест. Поради големия брой подпоказатели не е възможно включването им в настоящото обявление. *** Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 1 и ал. 3 от ЗОП. Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 (с изключение на т.2, т.2а, и т.6) от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ