Версия за печат

01263-2015-0005

BG-гр.София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270652

Столична община - район Люлин, бул. Захари Стоянов №15, За: Елена Здравкова, РБългария 1336, гр.София, Тел.: 02 9237274, E-mail: www.lyulin@sofia.bg, Факс: 02 9250085

Място/места за контакт: Столична община - район Люлин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.lyulin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html.

Електронен достъп до информация: http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Люлин”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Изпълнителят на настоящата поръчка следва да доставя хранителни продукти до детски заведения, намиращи се на територията на СО – район „Люлин”: 1) ОДЗ № 101 - гр. София, жк “Люлин”, ул. "Фортов път" № 2; 2) ЦДГ № 57 - гр. София, жк “Люлин”, 5 м.р, ул. “501”; 3) ЦДГ № 97 - гр. София, Филиповци, ул. “Поручик Хранов” № 5; 4) ОДЗ № 20 - гр. София, ул."Ванче Михайлов" № 3; 5) ОДЗ № 22 - гр. София, ул. “210” № 27, 2 м.р.; 6) ОДЗ № 31 - гр. София, ул. “208” № 17, 2 м.р.; 7) ОДЗ № 32 - гр. София, ул." Петър Бонев" № 3; 8) ОДЗ № 35 - гр. София, ул."Георги Икономов" № 6; 9) ОДЗ № 47 - гр. София, ул."Полк.Никола Попов"№3; 10) ОДЗ № 55 - гр. София, ул."Хр. Караминков" № 8; 11) ОДЗ № 64 - гр. София, ул."Полк.Стоян Топузов"№7; 12) ОДЗ № 68 - гр. София, 7 м.р., ул."Иван и Стиляна Параскевови" 13) ОДЗ № 73 - гр. София, ул."Годеч" № 1; 14) ОДЗ № 86 - гр. София, 10 м.р., ул."Тома Давидов" № 44; 15) ОДЗ № 95 - гр. София, 10 м.р.,ул.”Тома Давидов" № 3; 16) ОДЗ № 100 - гр. София, 10 м.р., ул. "Димитър Талев" № 2; 17) ОДЗ №139 - гр. София, ул."Ген.А.Николов"№12; 18) ОДЗ №139 (филиал) - гр. София, ул. “Луи Пастьор” № 2; 19) ОДЗ без № (предтоящо откриване 2016 г.) - гр. София, 3 м.р.,ул. “308”.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Люлин” се открива на основание чл.16, ал.8, във връзка с чл.14, ал.1, т.2 от ЗОП - открита процедура. Предметът нa обществената поръчка обхваща извършване на доставки на хранителни продукти за нуждите на детските заведения на територията на СО – район „Люлин". Отделните продукти са изчерпателно изброени и подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на доставките на хранителни продукти ще бъде в зависимост от нуждите на Възложителя през периода на изпълнение на договора като посочените в документацията за участие количества са само прогнозни. Възложителят не поема задължение да заявява хранителни продукти, в случай, че такава нужда не е конкретно възникнала и може да не възложи същите в цитираните в документацията за участие количества. Предмет на настоящата обществена поръчка са продукти: Кисело мляко 3.6 % масленост, Кисело мляко 2 % масленост, Прясно мляко 2% масленост , Прясно мляко над 3 % масленост, Кисело мляко плодово, Сирене краве тенекия 16 кг, Сирене вакуум , Сирене крема, Топено сирене , Извара, Кашкавал, Майонеза 0.200 кг, Масло краве 0.125 кг, Кайма смес , Месо мляно , Агнешка плешка, Свински бут, Заешко месо, Телешки шол , Шунка, Кренвирши , Малотраен салам , Сух колбас, Пилешки бутчета , Пилешко филе, Пилешка пържола, Пуешко филе, Пуешко месо, Яйца кокоши кутия по 6 броя, размер M,Яйца кокоши кашон по 180 броя, размер М, Филе Бяла Риба , Филе скумрия, Филе Тилапия, Хляб Добруджа, Хляб Пълнозърнест , Козунак , Реване, Кифла, Питки,Тутманик, Сиренка, Рогче, Олио, Захар, Пудра захар, Боб, Боб лющен , Леща, Лющена леща , Брашно по утвърден стандарт,Брашно пълнозърнесто, Ориз, Грис, Нахут, Жито, Елда, Сол ситна, Качамак, Оцет винен,ябълков, Кус кус, Юфка, Домашна юфка, Макарони, Фиде ,Спагети , Мюсли, Корнфлейкс, Шоколадов корнфлекс, Картофено пюре, Пастет, Пастет детски,Халва,Бисквити чаени, Бисквити закуска, Бисквити обикновени, Вафли обикновени , Суха паста, Кроасани , Меденка, Шоколад , Яйца шоколадови,Какао , Бишкоти , Соленки, Боза, Ябълки, Ягоди, Банани, Кайсии, Пъпеши, Череши, Праскови, Круши , Дини, Мандарини, Грейпфрут, Сини сливи, Грозде, Киви, Нектарини, Тиква, Портокали,Лимони, Домати , Краставици, Зеле,Лук кромид зрял , Праз лук,Пресен лук , Чесън сух , Моркови, Чушки, Тиквички, Гъби , Червено цвекло, Спанак, Ряпа , Марули , Магданоз, Копър, Картофи, Кори, Бутер тесто, Замразена царевица, Замразен гювеч, Замразени броколи, Замразен карфиол, Замразен спанак, Замразен зелен фасул,Замразена грах, Замразени зеленчуци микс, Доматено пюре консервирано, Паприкаш консервиран,Гювеч консервиран,Зелен фасул консервиран, Грах консервиран, Корнишони консервирани, Кисело зеле консервиран, Лютеница консервирана, Компот кайсия и праскова, Нектар кайсия и праскова,Натурален плодов сок ананас 100 %, Натурален плодов сок портокал 100 %, Натурален плодов сок ябълка 100 %, Натурален плодов сок кутия 0.250 л, Сироп Арония, Мармалад, Конфитюр , Мед , Маслини , Сода бикарбонат,Суха целина, Чер пипер млян, Червен пипер , Дафинов лист , Чубрица ронена , Шарена сол , Канела, Чесън на прах , Мая суха, Нишесте , Сух джоджен, Ванилия, Бакпулвер, Чай плодов , Чай билков

Стойност, без да се включва ДДС
3170000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер на 31700 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция, която се прилага в оригинал, или парична сума (представя се копие от банковия документ за внасяне на сумата), преведена по следната банкова сметка на СО Район"Люлин" : БАНКА: Общинска банка, клон "Люлин", BIC: SOMBBGSF, IBAN: BG89SOMB91303319107701. При представяне на банкова гаранция за участие, тя следва да е с валидност не по-малко от 10 дни след изтичане срока за валидност на офертата. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС под формата на банкова гаранция или парична сума. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекта на договор, част от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури от бюджета на Столична община за 2015 г., 2016 г., 2017 г. и 2018 г. Възложителят заплаща доставените хранителни продукти по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и търговски документ за доставката. Оферираната доставна цена за всеки артикул ще се актуализира на всяко тридесето число от съответния месец на хранителните продукти и на всяко петнадесето число от съответния месец за плодове и зеленчуци след влизане в сила на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят изисква да се създаде юридическо лице, когато участникът, обявен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата на обединението. Участник в процедурата поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 4, 5 и ал. 5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56, ал. 1 от ЗОП. От участие в процедурата се отстранява участник, който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на условията, посочени в документацията за участие, както и участник, който не участва за всички артикули от предмета на поръчката . Участниците имат право да представят само една оферта за всички артикули. При липса на подадено технически спесификации за един или повече артикули или несъответствие с техническото задание на възложителя участникът се отстранява от участие. При липса на представени протоколи от изпитване (и/или сертификати за контрол на съответствието за пресни плодове и зеленчуци) или на други доказателства за сътоветствие, които удовлетворяват възложителя, за един или повече артикули участникът се отстранява от участие. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците следва да представят в Плик № 1 "Документи за подбор": 1. Документ по образец с посочен срок на валидност на офертата; 2. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие), в случай че офертата или друг документ от нея не е подписан от участника или законния му представител. 3. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9, изготвена по образец; в) удостоверение за регистраця за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход, включващо списък на групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/05.08.2011 г. на Изп. директор на БАБХ) по предмета на обществената поръчка, издадено след 25.01.2011 г. от съответната ОДБХ по чл. 12 и сл. от ЗХ. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице, същото следва да представи еквивалентен документ/документи, издаден/и в държавата, в която е установен и се намира обекта за търговия на едро с храни. При участник обединение, което не е юридическо лице документите по по т. 3 б. а) и б) по-горе се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да представи удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни, с обхват обхващащ групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 4. При участник обединение, същият следва да представи копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6. Доказателства за икономическо и финансово състояние и за техническите възможности и квалификация на участника, посочени в раздели III.2.2 и III.2.3 от настоящото обявление; 7. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т.2 ЗОП - по образец; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 ЗОП за работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП по образец; 10. списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. Участниците следва да представят в Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката": 1. Техническо предложение по образец с приложения съгласно документацията за участие; Участниците следва да представят в плик № 3 "Предлагана цена": Ценово предложение по образец.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверение от банка; 2. годишния финансов отчет за 2014 г. , когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Финансов ресурс, с който участниците разполагат, в размер на 634 000 лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. Към списъка се прилагат удостоверения, издадени от получателите или от компетентен орган, доказващи извършените доставки и/или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за доставките. 2.Списък - описание на транспортните средства - Образец № 8, с който участникът разполага, в който се посочва вид, марка, модел на транспортното средство, регистрационен номер , собствеността, категорията и технически допустима максимална маса на специализираните превозни средства, както и се описват номерата на удостоверения за регистрация, издадени от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД на името на участника или собственика 3. Удостоверение за регистрация за търговия на едро с храни от животински и от неживотински произход, включващо списък на групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/05.08.2011 г. на Изп. директор на БАБХ) по предмета на обществената поръчка, издадено след 25.01.2011 г. от сътоветната ОДБХ по чл. 12 и сл. от ЗХ, заверено "Валидно, вярно с оригинала" от ОДБХ. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице, същото следва да представи еквивалентен документ/документи, издаден/и в държавата, в която е установен и се намира обекта за търговия на едро с храни. При участник обединение, което не е юридическо лице, всяко физическо/ юридическо лице включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да представи удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за търговия на едро с храни, с обхват обхващащо групите храни (Приложение № 1 към Заповед № РД 11-919/ 05.08.2011 г. на Изп. Директор на БАБХ), съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 4. Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството (СУК), съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалент и сертификат за въведена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните (СУБХ), съгласно ISO 22000:2005 или еквивалент с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката и вписани географското местоположение на площадката/ите на които се извършва дейността. Представят се заверени от участника копия на сертификатите или доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 5. Списък на технически лица, в който следва да са посочени данни за минимум 9 шофьора, включващи: име, номер на свидетелство за управление на МПС, дата на издаване, орган, издал свидетелството, категория, номер на карта за квалификация на водача и дата на издаване, ако е приложимо, номер и дата на издаване на карта за дигитален тахограф - карта на водача, ако е приложимо, номер и вид на договора за наемане на шофьора от участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да имат успешно изпълнена минимум 1 /една/ доставка, еднаква или сходна с предмета на поръчката през последните 3 (три) години (считано до датата за представяне на оферти) 2. Участниците да разполагат с минимум 9 специализирани транспортни средства за превоз на хранителните продукти, обект на доставка. Минималния брой изискуеми транспортни средства трябва да са регистрирани от ОДБХ по реда на чл. 246 ЗВМД за превоз на продукти от животински произход. 3. Участниците следва да разполагат с обект за търговия на едро с всички хранителни продукти, обект на поръчката, регистриран по реда на чл. 12 от ЗХ. 4. Участниците следва да разполагат с внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват, съответстващ на предмета на поръчката и внедрена и сертифицирана система за управление безопасност на храните съгласно стандарат ISO 22000:2005 или еквивалент с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, като посочените системи или еквивалентни следва да са въведни и сертифицирани в обекта, от който ще се извършват доставките. 5. Всеки участник следва да разполага с технически персонал за изпълнение на поръчката, който да включва най-малко 9 шофьора, притежаващи свидетелства за управление на МПС, даващи им право да управляват декларираните транспортни средства. Броят МПС от дадена категория трябва да съответства на броя на шофьорите, разполагащи с правоспособност да ги управляват. В случай че в списъка - описание на транспортните средства са посочени транспортни средства от категории N2 или N3 по чл. 149 ЗдвП (с технически допустима максимална маса над 3,5 т.), съответният брой водачи следва да разполагат със свидетелство за управление на МПС категория С, както и с карта за квалификация на водача по чл. 7б ЗАвтП. В случай, че транспортните средства с допустима максимална маса над 3.5 тона са оборудвани с дигитални тахографи, съответният брой водачи следва да разполагат с Карти за дигитални тахографи - Карта на водач на ППС.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Мерки за управление на идентифицираните от възложителя рискове и тяхната оптимизация ; тежест: 40
Показател: Предложена цена; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.07.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.07.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.07.2015 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на Столична община – район „Люлин”, находяща се на адрес: гр. София, бул. „Захари Стоянов” № 15, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ