Версия за печат

00030-2015-0009

BG-Силистра: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Силистра, ул. Симеон Велики №33, За: В. Недев -юрисконсулт, а по отношение на Техническото задание - инж. Т. Петрова, Р. България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: дирекция Правна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонтни дейности на участъци по пътища в Община Силистра“ по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Ремонт на участъци от улична настилка по улици в населените места на Община Силистра“ Обособена позиция №2: „Изграждане повдигнати пешеходни пътеки в гр. Силистра“ Обособена позиция №3: „Аварийни ремонти на повреди по настилката на улици и тротоари“ Обособена позиция №4: „Изграждане и ремонт на довеждаща пътна инфраструктура до складова база в Промишлена зона „Запад“ – гр. Силистра“ Обособена позиция №5: „Ремонтни дейности на участъци по пътища от общинската пътна мрежа“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обособена позиция № 1: „Ремонт на участъци от улична настилка по улици в населени места на Община Силистра”-извършване на ремонт на настилката по улици в населени места на община Силистра.- гр. Силистра, с. Калипетрово, с. Айдемир, с. Българка, с. Срацимир, с. Професор Иширково,с. Бабук, с. Ветрен, с. Казимир и с. Сребърна; Обособена позиция № 2 ”Изграждане повдигнати пешеходни пътеки в гр. Силистра”- изпълнение на седем броя повдигнати пешеходни пътеки; Обособена позиция № 3: „Аварийни ремонти на повреди по настилката на улици и тротоари”-извършване на аварийни ремонти на инцидентно възникнали повреди по настилката по улиците и тротоарите; обособена позиция №4: "Изграждане и ремонт на довеждаща пътна инфрастуктура до складова база Промишлена зона "Запад- гр. Силистра" по първи участък ще се извършва строителство на нова улица, а по втория участък ще се извършва ремонт; обособена позиция №5: "Ремонтни дейности на участъци по пътища от общинската пътна мрежа"; Строителните работи включват дейности по: фрезоване на асфалтова настилка, почистване преди асфалтиране, полагане на битумен разлив за връзка, профилиране, полагане на плътна асфалтова смес с дебелина мин-пет см, повдигане или сваляне на улични отводнителни оттоци, решетки и шахти, извозване на строителните отпадъци;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1: „Ремонт на участъци от улична настилка по улици в населени места на Община Силистра”-извършване на ремонт на настилката по улици в населени места на община Силистра.- гр. Силистра, с. Калипетрово, с. Айдемир, с. Българка, с. Срацимир, с. Професор Иширково,с. Бабук, с. Ветрен, с. Казимир и с. Сребърна; Обособена позиция № 2 ”Изграждане повдигнати пешеходни пътеки в гр. Силистра”- изпълнение на седем броя повдигнати пешеходни пътеки; Обособена позиция № 3: „Аварийни ремонти на повреди по настилката на улици и тротоари”-извършване на аварийни ремонти на инцидентно възникнали повреди по настилката по улиците и тротоарите; Обособена позиция №4: "Изграждане и ремонт на довеждаща пътна инфрастуктура до складова база Промишлена зона "Запад- гр. Силистра" по първи участък ще се извършва строителство на нова улица, а по втория участък ще се извършва ремонт; Обособена позиция №5- Обект 1/Път SLS 1114 /23504/ - „/III-216 граница община Ситово-Ястребна/ - Йорданово- път III -218/“- изсичане и профилиране на пътни банкети, почистване отводнителни окопи, водостоци и ремонт на пътната настилка. Обект 2/Път SLS 1082 /21034 (3) + 23506(3)/ - „/III-218 Силистра-Иширково-Дулово/ - Смилец – Сърпово - /SLS 1114/”- изсичане и профилиране на пътни банкети, почистване отводнителни окопи, водостоци и ремонт на пътната настилка от р-н за с. Смилец по път ІІІ-218 „Силистра – Иширково – Дулово” до край на с. Смилец. Обект 3/Път SLS 2083 / 21036(1)/ - / SLS 1085 „/Богорово – п.к. III – 7001/ - Поп Кралево“ ремонт на пътната настилка от р-н за с. Поп Кралево по път SLS 1085 до център с. Поп Кралево. Обект 4/Път SLS2087 /70002/ - „/І-7 "Силистра-Шумен"/-Майор Ценович - Бабук /SLS1081/”- почистване отводнителни окопи и ремонт на пътната настилка от с. Майор Ченович до кръстовище с път SLS1081 в с. Бабук. Обект 5/Път SLS1081 - „/ІІ-71 "Силистра-Добрич"/-Срацимир-Бабук-Казимир-Професор Иширково-/ІІІ-218/” - изсичане и профилиране на пътни банкети, почистване отводнителни окопи, водостоци и ремонт на пътната настилка от с. Казимир до път ІІІ -218 с. Иширково.

Прогнозна стойност без ДДС
1839314.37 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие: По Обособена позиция №1: „Ремонт на участъци от улична настилка по улици в населените места на Община Силистра“ е в размер на 12 500 лв./дванадесет хиляди и петстотин/. По Обособена позиция №2: „Изграждане повдигнати пешеходни пътеки в гр. Силистра“ е в размер на 166 лв./сто шестдесет и шест/. По Обособена позиция №3: „Аварийни ремонти на повреди по настилката на улици и тротоари“ е в размер на 291 лв. /двеста деветдесет и един/. По Обособена позиция №4: „Изграждане и ремонт на довеждаща пътна инфраструктура до складова база в Промишлена зона „Запад“ – гр. Силистра“ е в размер на 3 060 лв. /три хиляди и шестдесет/. По Обособена позиция №5: „Ремонтни дейности на участъци по пътища от общинската пътна мрежа“ е в размер на 2 374 лв. /две хиляди триста седемдесет и четири лева/. * Гаранцията за участие се прилага отделно за всяка обособена позиция по която ще участва участника Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата определена за краен срок за подаване на оферти.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра BIC: STSABGSF IBAN: BG76 STSA93003300801149 При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или за учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Силистра, че е със срок на валидност 180 дни от датата, определена за краен срок за представяне на оферти, и че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора по обществената поръчка. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

схема на плащане: Аванс – 20% от стойността на договора в 20 /двадесет/ работни дни от сключване на договора и представяне на фактура за стойността на аванса. Авансът се приспада от окончателното плащане. Окончателно плащане – в 30 /тридесет/ дневен срок, след представяне на протокол за приемане на извършени СРР и СМР и фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, при подаване на офертата в случай, че участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка следва да отговаря на следните административни изисквания, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП): •Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; •Участникът да не е обявен в несъстоятелност; •Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; •Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. •който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; •който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; •който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; •който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; при които лицата по ал. 4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; •които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Когато участниците са юридически лица, посочените по-горе обстоятелства се декларират, както следва: 1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; 8. в случаите по т. 1 - 7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата следва да съдържа: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец №1;Представяне на участника - подава се от участника, всеки член в обединението и подизпълнителя – Образец №2;Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец №2а;Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), с нотариална заверка на подписите, в което задължително се посочва представляващият;Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;Документ за внесена гаранция за участие – оригинал или заверено копие на вносната бележка (платежно нареждане) или оригинал на банковата гаранция за участие;Декларация по чл.47, ал. 9 от ЗОП – попълва се Образец №3; Подизпълнителите попълват само Декларация по чл. 47, ал. 9 само за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП Образец №3а; Декларация, придружена с удостоверение (заверено копие), че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строителство на обекти от трета категория строежи, втора група или по – високаОбразец №4.;Декларация – списък на строителството, със сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнено от участника през последните 5 (пет) години, т. е. до датата определена като краен срок за подаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение, и възложители, заедно с доказателства за добро изпълнение под формата на Удостоверение за добро изпълнение, издадено от получателя - Образец №5; Декларация - списък на инженерно-техническия и изпълнителен състав за изпълнение на поръчката- Образец №6;Документ за собственост и/или извлечение от инвентарна книга или копие от договор за наем, лизинг, концесия или доставка, като доказателство, че Участникът отговаря на изискванията за наличие (разположение) на асфалтова база;Декларация - списък на механизацията, с която разполага Участникът за изпълнение на поръчката, при условие, че има наето оборудване – копия от договори за наем, лизингови договори и др.(описва се само техниката необходима за изпълнение на настоящата поръчка, а не цялата налична механизация на участника) Образец №7;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец №8 – подава се от участника и подизпълнителя (информация за изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, може да се получи от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и нейните териториални поделения).Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №9;Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Образец №10, включващо срок за изпълнение на настоящата обществена поръчка и гаранционен срок на извършените строително-ремонтни и строително-монтажни работи;Декларация - списък на материалите, които ще се влагат в обекта - Образец №11;Ценова оферта - Образец №12;Остойностена КС (единичните цени да са с точност до втори знак след десетичната запетая) на хартиен носител подписан и подпечатан с мокър печат на всяка страница и на магнитен носител (CD). При установено несъответствие между хартиен и магнитен носител, се зачита КСС на хартиен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: Възложителя не поставя изисквания по отношение на икономическите и финансови възможности на участниците
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.декларация или удостоверение, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строителство на обекти от втора група, трета категория – Образец №4; 2.декларация - списък на строителството, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на публичните регистри в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация и/или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойностите, датите и получателите, и/или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности (съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП) – Образец №5; 3.декларация - списък на инженерно-технически и изпълнителен състав – Образец №6, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата; Участникът следва да представи към списъка, Декларация за ангажираност на съответния служител/експерт, подписана от съответното лице /в свободен формат/; 4.декларация за разположение на асфалтова база 5.декларация - списък на механизацията и оборудването, с което разполага участника - Образец №7; горепосочените изискуеми документи и информация се отнасят за всички обособени позиции
Минимални изисквания: 1.Участниците, следва да бъдат вписани в ЦПРС на строителя за строителство на обекти от втора група, трета категория строежи, съгласно Правилника за реда да вписване и водене на ЦПРС или за по- висока категория строежи; 2. Участниците, следва да имат успешно изпълнен в рамките на последните 5 /пет/ години до датата определена за краен срок за подаване на оферти минимум 1 /един/ договор с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка * Под "еднакво или сходно" следва да се разбира ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на пътища от републиканска пътна мрежа и/или общинската пътна мрежа, и/или пътища с еквивалентни характеристики. * В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с посочения критерий за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. 3. Всеки участник трябва да разполага със следния инженерно- технически състав за изпълнение на поръчката, минимум: Ръководител на екипа за изпълнение (технически ръководител) - 1 бр.изискването важи при участие за обособени позиции №1,№2,№3,№4,№5 - висше образование, степен „магистър”, специалност - „Транспортно строителство“ или еквивалент, професионална квалификация - инженер; Експерт - координатор по безопасност и здраве - 2 бр.за обособена позиция №1, по един брой за обособена позиция от №2 до №5 - експерт Координатор по безопасност и здраве, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ, а за чуждестранните участници – еквивалентни документи, съгласно националното им законодателство. Контрольор по качеството на изпълнение на СМР - 2 бр.за обособена позиция №1, по един брой за обособена позиция от №2 до №5 - висше или средно строително образование, притежаващ удостоверение за контрол по качеството; Техници – 4 бр., за първа обособена позиция, 2 бр. за №2,4,5 и за обособена позиция №3- 1бр.; - висше или средно - специално /строително/ образование; Забележка: Длъжностите не могат да се съвместяват от едно и също лице, с изключение на длъжността контрольора по качеството на изпълнение на СМР. 4. Участниците, следва да разполагат с минимум една асфалтова база - собствена, наета, лизингова, на концесия или да има договор за доставка с такава. 5. Участниците, следва да разполагат със следната техника: Асфалтополагач – 2 бр.за ОП №1, 1бр. за останалите обособени позиции; Автогудронатор – 2 бр.за ОП№1, за ОП№2 и ОП №3 не се изисква, за ОП №4и ОП №5 - 1бр; Валяци за уплътняване на покритието – 5 бр.за ОП №1, 1бр. за ОП №2, 3бр. за ОП №3 и ОП №5 и 2бр. за ОП №4; Пътна фреза - 3 бр.за ОП №1 за всички останали позиции- 1бр.; Фугорез – 3 бр. за ОП №1 за всички останали позиции - 1бр.; Храсторез – 2 бр.за ОП №1, за обособени позиции №4 и №5- 1бр; Автогрейдер – 3 бр.за ОП№1; за ОП №4 и ОП №5 - 1бр; Багер - 3 бр.за ОП №1; за ОП №3 и ОП №5- 1бр, за ОП №4 - 2 бр; Товарни автомобили /самосвали/ – 5 бр.за ОП №1; за ОП №2- 2бр; за ОП№3- 3бр; за ОП №4- 3бр.и ОП№5-3 бр; Водоноска – 3 бр за ОП №1; за от ОП№2 до ОП №5 - 1бр; * При условие че участника използва ресурсите на трети лица, съгласно чл. 51а, ал. 1, то следва да се представят доказателства, че при изпълнението на поръчката тези ресурси ще са осигурени.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 30
Показател: Линеен график и обяснителна записка ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията по настоящата процедура се предоставя БЕЗПЛАТНО на желаещите чрез публикуването й в профила на купувача на Община Силистра. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува и/или получава на място. В случай, че лицата желаят да получат на хартиен носител документацията, Възложителят ще я предостави като я изпрати за негова сметка след получаване на писмено искане с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума.Искането се изпраща е-mail: op_silistra@abv.bg или на факс:086 823343, като сумата може да бъде заплатена на касата на Община Силистра или внесена по банков път на следната сметка на Община Силистра - Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра; BIC: STSABGSF; IBAN: BG50 STSA 9300 8402 6756 00; Вид плащане: 447000, с платежно нареждане, с посочен предмет на поръчката.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.07.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Силистра

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване и други лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Определяне на комплексната оценка „КО” по Обособени позиции №1, №2, №4 и №5. 11.2.4.1 Показателите, които формират комплексната оценка, са:КО = СИП + ЛГО + Ц, където • КО - комплексна оценка; максималната стойност на КО е 100 точки. • СИП – Срок за изпълнение на поръчката; максималната стойност на СИП е 30 точки. • ЛГО – Линеен график и обяснителна записка; максималната стойност на ЛГО е 20 точки. • Ц – Предложена цена; максималната стойност на Ц е 50 точки. Показатели за оценка по Обособена позиция №3: - Срок за изпълнение на поръчката (СИП) - Предложена цена (Ц) Определяне на комплексната оценка „КО” по Обособена позиция №3. Показателите, които формират комплексната оценка, са: КО = СИП + Ц, където • КО - комплексна оценка; максималната стойност на КО е 100 точки. • СИП – Срок за изпълнение на поръчката; максималната стойност на СИП е 40 точки. • Ц – Предложена цена; максималната стойност на Ц е 60 точки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт на участъци от улична настилка по улици в населените места на Община Силистра“
1) Кратко описание

извършване на ремонт на настилката по улици в населени места на община Силистра.- гр. Силистра, с. Калипетрово, с. Айдемир, с. Българка, с. Срацимир, с. Професор Иширково, с. Бабук, с. Ветрен, с. Казимир и с. Сребърна.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

съгласно приложената количествена сметка по улици от населени места на община Силистра ще се изпълнят следните видове строително ремонтни работи: - Фрезоване на асфалтова настилка - Почистване преди асфалтиране; - Полагане битумен разлив за връзка; - Профилиране, осигуряване надлъжен и напречен наклон; - Полагане на плътна асфалтова смес с дебелина min 5 см; - Повдигане или сваляне на улични отводнителни оттоци, решетки и шахти; - Извозване на строителните отпадъци;

Прогнозна стойност, без ДДС
1250000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 40

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ”Изграждане повдигнати пешеходни пътеки в гр. Силистра”
1) Кратко описание

изпълнение на 7 броя повдигнати пешеходни пътеки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

изпълнение на 7 броя повдигнати пешеходни пътеки, строителните дейности включват- Фрезоване на асфалтова настилка - Почистване преди асфалтиране; Полагане битумен разлив за връзка; Осигуряване надлъжен и напречен профил, чрез полагане на под основен пласт от битумизиран трошен камък, неплътна асфалтова смес;Полагане на плътна асфалтова смес за износващ пласт; Полагане хоризонтална и вертикална маркировка; Извозване на строителните отпадъци;

Прогнозна стойност, без ДДС
16666.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Аварийни ремонти на повреди по настилката на улици и тротоари
1) Кратко описание

аварийни ремонти на инцидентно възникнали повреди по настилката по улиците и тротоарите

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

аварийни ремонти на инцидентно възникнали повреди по настилката по улиците и тротоарите

Прогнозна стойност, без ДДС
29166.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Изграждане и ремонт на довеждаща пътна инфраструктура до складова база в Промишлена зона „Запад“ – гр. Силистра“
1) Кратко описание

„Изграждане и ремонт на довеждаща пътна инфраструктура до складова база в Промишлена зона „Запад“ – гр. Силистра“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

съгласно техническо задание, количествени сметки и проектна документация

Прогнозна стойност, без ДДС
306023.25 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Ремонтни дейности на участъци по пътища от общинската пътна мрежа
1) Кратко описание

Съгласно техническо задание Профилиране на пътни банкети;Почистване и оформяне на пътни окопи; Почистване наноси под предпазни стоманени огради;Фрезоване на асфалтова настилкаПочистване преди асфалтиране; полагане битумен разлив за връзка; Профилиране, осигуряване надлъжен и напречен наклон;Полагане на плътна асфалтова смес с дебелина min 5 см;Извозване на строителните отпадъци;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

1. Път SLS 1114 /23504/ - „/III-216 граница община Ситово-Ястребна/ - Йорданово- път III -218/“ 2. Път SLS 1082 /21034 (3) + 23506(3)/ - „/III-218 Силистра-Иширково-Дулово/ - Смилец – Сърпово - /SLS 1114/” 3. Път SLS 2083 / 21036(1)/ - / SLS 1085 „/Богорово – п.к. III – 7001/ - Поп Кралево“ 4. Път SLS2087 /70002/ - „/І-7 "Силистра-Шумен"/-Майор Ценович - Бабук /SLS1081/” 5. Път SLS1081 - „/ІІ-71 "Силистра-Добрич"/-Срацимир-Бабук-Казимир-Професор Иширково-/ІІІ-218/”

Прогнозна стойност, без ДДС
237457.8 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение