Версия за печат

00370-2015-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000689015

Първа МБАЛ-София ЕАД, гр. София, бул. Патриарх Евтимий №37, За: Добринка Иванова, Р България 1142, София, Тел.: 02 8059263, E-mail: mball_op@abv.bg, Факс: 02 8059263

Място/места за контакт: административен блок, стая 6, отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.1mbal.com.

Адрес на профила на купувача: www.1mbal.com.

Електронен достъп до информация: www.1mbal.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка на скъпо струващи медицински изделия” за нуждете на „Първа МБАЛ - София” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
аптеката на Първа МБАЛ - София ЕАД
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Доставка на скъпо струващи медицински изделия” за нуждете на „Първа МБАЛ - София” ЕАД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33190000

Описание:

Различни медицински уреди и изделия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

около 277 броя медицински изделия

Стойност, без да се включва ДДС
5202600 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - всеки участник представя гаранция за участие в процедурата. Размера на гаранцията е за всяко медицинско изделие от Техническата спецификация е определен в приложена таблица към документациятал 2. Гаранцията за участие в процедурата се представя заедно с предложението и се придужава със списък на артикулите, за които е внесена гаранцията. 3. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата е срокът на валидност на офертите. 4. Гаранция за изпълнение - при сключване на договор изпълнителят трябва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора. 5. Гаранциите се представят в една от следните форми: - оригинал на безусловна банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на “ПЪРВА МБАЛ - СОФИЯ” EАД; - парична сума, преведена по банкова сметка - Банка- ОБЩИНСКА БАНКА, ФЦ МАРИЯ ЛУИЗА IBAN: BG22SOMB91301027529303 ВIС: SOMBBGSF; платежно нареждане оригинал или заверено копие в полза на “ПЪРВА МБАЛ - СОФИЯ” EАД

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

от бюджета на Първа МБАЛ - София ЕАД

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Всеки участник трябва да представи: 1. Документ, удостоверяващ правото на участника да извършва търговия на едро с медицински изделия, издаден по реда на Закона за медицинските изделия - заверено от участника копие. 2. Декларация за съответствие на медицинското изделие по смисъла на чл. 14, ал. 2 от ЗМИ с приложенията към нея, съставена от производителят или от неговият упълномощен представител - копие на оригиналния документ, придружено с превод на български език /свободен текст/; 3. Документ за писменото упълномощаване на представител, по смисъла на чл.10, ал. 2 от ЗМИ, когато производителят на медицинските изделия не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство - копие на оригиналния документ, придружено с превод на български език. При представени ЕС сертификати, в които производителя и упълномощения представител са вписани, не е необходимо да се представя документа за упълномощаване; 4. Сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката на МИ е участвал нотифициран орган – копие на оригиналния документ, придружено с превод на български език. 5. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 13485:2012 или еквивалентно) на производителя на медицинските изделия за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език; 6. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалент) на участника за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език. 7. Декларация от участника, че предлаганите от него цени на медицинските изделия в процедурата са окончателни и ценообразуването е съобразено с изискванията на „Списък с медицински изделия, които НЗОК заплаща в условията на болничната медицинска помощ”, утвърден с Решение РД-НС-04-61/10.06.2014г. на Надзорния съвет на НЗОК, в сила от 01 юли 2014г./свободен текст/ 8. Каталог на производителя за предлаганите медицински изделия, от който да са видни характеристиките на всяко изделие, каталожния номер и техническите характеристики. Каталозите могат да бъдат представени и на диск. В каталога не следва да има посочени цени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: • посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. и електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; • при участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; • копие на документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, в случай, че участникът е регистриран по ДДС, което трябва да бъде подписано от участника, заверено с гриф ”Вярно с оригинала” и свеж печат на участника; Декларации: 1. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители /ако предвижда такива/, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка /оригинал, по приложен образец/. 2. Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв /оригинал, по приложен образец/. 3. Декларация за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 180 /Сто и осемдесет/ календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите /свободен текст/. 4. Декларация /оригинал/ за приемане условията на проекта на договора. При подписване на договора участникът, спечелил поръчката следва да представи документите по чл.47, ал.10 от ЗОП в оригинал или заверени копия, издадени не по-късно от два месеца преди датата на Решението на възложителя за избор на изпълнител. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП 6.Декларация за срок на изпълнение на доставка по всяка заявка ________________ дни (до 24 часа /двадесет и четири часа/ от деня, следващ датата на заявката, а при спешност до 1 /един/ час) в срока на изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от датата на подписване на договор от двете страни за възлагане на обществена поръчка /свободен текст/. 7. Декларация от участника, че ще подържа на склад средномесечни количества от спечелените скъпи медицински изделия спрямо годишните количества, обявени от възложителя /свободен текст/. 8. Декларация за приемане срока на отложено плащане – 60 /шестдесет/ календарни дни /свободен текст/. 9. Декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП за конфиденциалност. 10. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците следва да предоставят доказателства за наличието на финансов ресурс който да не е повече от 1/5 от прогнозната стойност на обществената поръчката. Доказателства за наличието на такъв ресурс се приема един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa 2. годишния финансов отчет 3. декларация за съответствие с изискванията по т. 6.1. /свободен текст/, че годишния финансов отчет е публикуван в публичен регистър в Република България. В декларацията се посочва пълна и точна информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

финансов ресур в размер на 1/5 от прогнозната стойност на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък /оригинал, по приложен образец/ на доставките /медицински изделия/, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на обявяване на поръчката, включително стойности, дати (или срок на договора) и получатели, придружен от доказателства за изпълнение на доставките- /чл.51,ал.1,т.1/. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е изпълнил минимум три договора /доставки/, придружени с доказателства за изпълнението им /удостоверения

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: единична цена; тежест: 60
Показател: технически изисквания /хактеристики; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 031 - 051678 от 13.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.07.2015 г.  Час: 12:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.07.2015 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Първа МБАЛ - София ЕАД, заседателна зала, етаж шест;

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ