Версия за печат

00904-2015-0005

BG-Драгоман: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул.Захари Стоянов № 26, За: Елена Ангелова - гл.спец.Програми, проекти и инвестиции, РБългария 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: Община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.obshtinadragoman.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1604:2015-03-23-12-51-40&catid=74:2015-01-28-08-06-21&Itemid=100.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

” Избор на изпълнител на строително-монтажните работи за „Реконструкция на съществуваща подпорна стена, осветление и видеонаблюдение, площад Раковски, гр.Драгоман, общ.Драгоман” при изпълнение на Договор 63/3/322/0356”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

”Избор на изпълнител на строително-монтажните работи за „Реконструкция на съществуваща подпорна стена, осветление и видеонаблюдение, площад Раковски, гр.Драгоман, общ.Драгоман” при изпълнение на Договор 63/3/322/0356”, финансиран по мярка 322 "Обновяване и развитие на населени места" от "Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.", подкрепена от ЕЗФРСР", съгласно договор № 63/3/322/0356 от 24.09.2013 г. в съответствие с приети: съгласно работните проекти, количествата и видовете СМР по подобекти и всички дейности, отразени в Техническото задание - количествени сметки, обяснителни записки и проектна документация по всички части на обекта. Общата стойност на договора е в размер на 54 798,77 /петдесет и четири хиляди седемстотин деветдесет и осем лева и седемдесет и седем ст./ лева без ДДС, съответно 65 758,52 / шестдесет и пет хиляди и седемстотин петдесет и осем лева и петдесет и две ст./ лева с ДДС. Стойността е формирана на база на количествата СМР и дейности за изпълнение на договора и единичните цени (включващи труд, механизация, материали, допълнителни разходи, печалба, разходи за временно строителство и всички други разходи, необходими за изпълнение) на видовете работи и Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ . Окончателната стойност на поръчката се определя на база Количествено-стойностни сметки за действително извършени СМР, подписани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, но не може да надвиши стойността по договор. • Авансово плащане – до 50% ( петдесет процента) при представена оригинална фактура в срок от 20 (двадесет) календарни дни от датата на подписване на настоящия договор. • Окончателно плащане – до 50% (петдесет процента) или останалата сума до 100 % (сто процента) от стойността на договора при представена оригинална фактура и подписан АКТ №16, в срок от 20 (двадесет) календарни дни окончателно одобрени средства от финансиращия орган.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
54798.77 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 50
Показател: Ценово предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00904-2015-0005

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 656193 от 23.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-15-067 История / Обособена позиция №: / Заглавие:” Избор на изпълнител на строително-монтажните работи за „Реконструкция на съществуваща подпорна стена, осветление и видеонаблюдение, площад Раковски, гр.Драгоман, общ.Драгоман” при изпълнение на Договор 63/3/322/0356”
V.1) Дата на сключване договора
10.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Люник ЕООД, ЕИК 175251156, ул. Синчец №6, РБългария 2210, Драгоман, Тел.: 0888 718400, E-mail: lyunik_eood@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 54947.78 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 54798.77 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обекта се финансиран по мярка 322 "Обновяване и развитие на населени места" от "Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.", подкрепена от ЕЗФРСР", съгласно договор № 63/3/322/0356 от 24.09.2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Люник ЕООД, гр.Драгоман, ул.Синчец № 6


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор