Версия за печат

00384-2014-0018

BG-Бяла Слатина: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бяла Слатина, ул.Климент Охридски 68, За: Цветелина Бориславова Страшимирова, Република България 3200, Бяла Слатина, Тел.: 0915 882118, E-mail: bslatina@mail.bg, Факс: 0915 82914

Място/места за контакт: Цветелина Бориславова Страшимирова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.byala-slatina.com.

Адрес на профила на купувача: http://byala-slatina.com/subsection-508-obschina_byala_slatina.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги, свързани с управление, мониторинг и подаване на заявки за плащане по проект: „Рехабилитация на водоснабдителна мрежа в селата Търнак, Габаре, Галиче, Попица Община Бяла Слатина, Област Враца”, по Договор № 06/321/01261 от 27.11.2012 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Бяла Слатина
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши услуги с предмет: Предоставяне на консултантски услуги, свързани с управление, мониторинг и подаване на заявки за плащане по проект: „Рехабилитация на водоснабдителна мрежа в селата Търнак, Габаре, Галиче, Попица Община Бяла Слатина, Област Враца”, по Договор № 06/321/01261 от 27.11.2012 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г. Консултантската услуга най-общо включва следните дейности: прозрачно управление и изпълнение на договорите, включително мониторинг и докладване, верификация и разплащания, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности; осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проектите – Възложител, ДФЗ, изпълнители на договори; консултиране и подпомагане при изготвяне на необходимите документи по време на провеждане на обществените поръчки по ЗОП до сключване на договорите с изпълнителите; управление и изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и изпълнението на проектите; изготвяне на справки, доклади за напредък и други документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта; подготовка на своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по договорите; подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФЗ по време на изпълнение на проектите; участие на място при мониторинг от страна на ДФ „Земеделие” по изпълнение на договорите; участие при осъществяване на проверки по време на строителството; Подпомагане Възложителя при изготвяне на междинни финансови справки и отчети, както и окончателен финансов отчет на договорите, осъществяване на текущ контрол върху извършените разходи, съобразно договорения бюджет, извършване на верификацията разходите, извършване разплащания по проекта, съхраняване на първичните счетоводни документи; Подпомагане Възложителя при изготвяне, размножаване, сканиране и окомплектоване на документи (фактури, анализирани графици и бюджети и др.), заявки за окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към ДФ „Земеделие“, в съответствие с изискванията на Наредба № 25 от 29 юли 2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., касаещи отчитането на изпълнението на проектите; отчитане на дейностите от извършване на цялата инвестиция по съответния проект до получаване на окончателното плащане на стойността му по финансовата помощ от ДФЗ; оказване на съдействие на общинската администрация при реализацията на договорите: осигуряване на необходимата професионална организация и координация по време на изпълнението на договорите с изпълнителите по време на строителството;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
96000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение ; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 625354 от 25.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПРСР-26 / Обособена позиция №: / Заглавие:Предоставяне на консултантски услуги, свързани с управление, мониторинг и подаване на заявки за плащане по проект: „Рехабилитация на водоснабдителна мрежа в селата Търнак, Габаре, Галиче, Попица Община Бяла Слатина, Област Враца”, по Договор № 06/321/01261 от 27.11.2012 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за п
V.1) Дата на сключване договора
09.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.01.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Завър ЕООД Булстат № 103851797, р-н Изгрев, ул.Д-р Любен Русев 6, вх.Б1, ет.2, ап.18, Република България 1000, София, Тел.: 0899 910549

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 96000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 96000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект: „Рехабилитация на водоснабдителна мрежа в селата Търнак, Габаре, Галиче, Попица Община Бяла Слатина, Област Враца”, на основание Договор № 06/321/01261 /27.11.2012 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "КИС Пропърти консулт" ООД - гр. София, жк.Хаджи Димитър, бл.185, вх.А, тел.0879379023 2."Протико Ил" ЕООД - гр. София, ул."Захари Зограф" №57, ет.2, ап.12, тел. 02/4411919 3. "Евиданс Инженеринг" ЕООД - гр. София, ул.Лавеле №8, ет.4, ап.6, тел.0887562020 4."Завър" ЕООД - гр. София, р-н "Изгрев", ул."Д-р Любен Русев" №6, вх.Б1, ет.2, ап.18, тел.0899910549 5."Ес Пи Консулт БГ" ООД - гр. Шумен, ул.Васил Левски №29, вх.Г, тел.054/801791 6."Обединение Фин Консулт - гр. София, бул. Драган Цанков 31 Б, офис 12, тел. 02/8781587 7.Мегамикс Консултинг ДЗЗД - ул. Атнон Чехов №58 А, ет.15, ап.80; Обединение от: Суперконсулт ООД с ЕИК: 202511159, Захариев и Ко ООД с ЕИК: 130919494 и Светослав Маринов Новков 8.ВИП Адвайзерс ДЗЗД - гр. София, ул.Леге №15, ет.3 тел.02/9805055; Обединение от: ВИП Капитал ООД с ЕИК: 200306401 и Глобал Адвайзерс АД с ЕИК: 200289553 9."Конкредо" ЕООД - гр. София, ул. Позитано 9А, бл.2, тел.02/9871029 10.Проконсулт и управление ЕООД - гр. София, бул.Христо Ботев №48, ет.5, офис 505, тел.02/9463965 11.КВП Консулт ЕООД - гр. София, бул. Александър Стамболийски №134, тел.0892233603


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор