Версия за печат

00118-2014-0031

BG-Сливен: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. Цар Освободител № 1, За: Нели Демирева, РБългария 8800, Сливен, Тел.: 044 611100, E-mail: plan.sliven@gmail.com, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: гр.Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2014-001.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за провеждане на „Обучение по специализирани компютърни теми и обучение по ключови компетентности по проект „Компетентно и ефективно обслужване на гражданите и бизнеса от служителите на Общинска администрация Сливен”, по две обособени позиции, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-55 от 25.08.2014 Г, по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013., съфинансирана от Европейския съюз чрез европейския социален фонд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Сливен, Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Избор на изпълнител за провеждане на „Обучение по специализирани компютърни теми и обучение по ключови компетентности по проект „Компетентно и ефективно обслужване на гражданите и бизнеса от служителите на Общинска администрация Сливен”, по две обособени позиции, финансиран по договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-55 от 25.08.2014 Г, по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013., съфинансирана от Европейския съюз чрез европейския социален фонд” Настоящата обществена поръчка се отнася за дейности, планирани в рамките на проект: „Компетентно и ефективно обслужване на гражданите и бизнеса от служителите на Общинска администрация Сливен”, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № М13-22-55 от 25.08.2014 г. финансиран от ЕС, чрез от Европейски социален фонд и правителството на Р. България, чрез Оперативна програма „Административен капацитет 2007 – 2013”, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14. Изпълнението на възложените дейности следва да се осъществява съгласно изискванията на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г.”, законовата уредба и подзаконовите нормативни актове. Целевата група на предвидените обучения са служители в общинска администрация на Община Сливен.Избраният за изпълнител участник по обособената позиция 1: „Организация и провеждане на обучения по ключови компетентности” следва да извърши три обучения по ключови компетентности по теми, както следва: Поддейност № 1: Обучение на тема „Обучения по ефективно управление на хората и ефективно лидерство”. Прогнозна стойност :15 750,00 лв. без ДДС / 18 900,00 лв с ДДС/ Поддейност № 2: Обучение на тема „Обучения за управление на промяната”. Прогнозна стойност : 15 750,00 лв. без ДДС /18 900,00 лв с ДДС/ Поддейност № 3: Обучение на тема „Етични норми и правила на поведение на служителите в общинската администрация”. Прогнозна стойност: 37 916,60 лв. без ДДС /45 499,92лв с ДДС/ Прогнозна стойност на Обособена позиция 1: „Организация и провеждане на обучения по ключови компетентности” - 69 416,60 лв. без ДДС или 83 299, 92лв. с ДДС. В изпълнение на дейност по Обособена позиция 2: „Организация и обучение по специализирани компютърни теми” избраният за изпълнител участник следва да извърши едно обучение по тема: „Специализирано обучение по компютърна грамотност – ССNA и поддръжка и създаване на база данни и уеб ресурси”. Обучението е разделено на няколко модула: CCNA1, CCNA 2, CCNA 3 и CCNA 4. Прогнозна стойност на Обособена позиция 2: „Организация и обучение по специализирани компютърни теми” - 46 583 лв. (без ДДС) или 55 899,60лв. (с ДДС). Прогнозна стойност на поръчката е 115 999,60 лв. без ДДСили 139 199,52лв. с ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80533100, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по компютърно обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
114690 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Методология за провеждане, организация на обученията и изпълнение на поръчката П1; тежест: 40
Показател: Срок за подготовка и организиране на всяко отделно обучение, в календарни дни, считан от момента на уведомлението за възлагане на даденото обучение П2; тежест: 10
Показател: Срок за реакция при отстраняване на пропуски, нередности и неясноти по обучителните материали, доклади, протоколи и документацията по предмета на поръчката П3; тежест: 10
Показател: Предложена от участника цена, в лева, без ДДС; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 638116 от 15.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Избор на изпълнител за провеждане на „Обучение по специализирани компютърни теми и обучение по ключови компетентности по проект „Компетентно и ефективно обслужване на гражданите и бизнеса от служителите на Общинска администрация Сливен”, по две обособени позиции, финансиран по ДБФП № М13-22-55 от 25.08.2014 Г, по ОПАК ...", ОП1 „Организация и провеждане на обучения по ключови компетентности”
V.1) Дата на сключване договора
28.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дружество по ЗЗД Аболеон - Алфа, ЕИК 202520610, жк. Дървеница, бл. 16, вх. В, ап. 74, РБългария 1000, София, Тел.: 0896 613999, Факс: 0896 613999

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 68290 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Избор на изпълнител за провеждане на „Обучение по специализирани компютърни теми и обучение по ключови компетентности по проект „Компетентно и ефективно обслужване на гражданите и бизнеса от служителите на Общинска администрация Сливен”, по две обособени позиции, финансиран по ДБФП № М13-22-55 от 25.08.2014 Г, по ОПАК ...", ОП2 2: „Организация и обучение по специализирани компютърни теми”
V.1) Дата на сключване договора
28.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дружество по ЗЗД Аболеон Алфа, ЕИК 202520610, жк.Дървеница, бл. 16, вх. В, ап. 74, РБългария 1000, София, Тел.: 0896 613999, Факс: 0896 613999

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 46400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка е по проект „Компетентно и ефективно обслужване на гражданите и бизнеса от служителите на Общинска администрация Сливен”, финансиран по ДБФП № М13-22-55 от 25.08.2014 г., сключен между УО по ОПАК и Община Сливен, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решение № РД 15 - 980 от 16.04.2015 г., за определяне на изпълнител, е получено от участниците, както следва: Обединение „Ресурс консултинг – Дедал”, гр. Айтос на 20.04.2015 г., Дружество по ЗЗД „Аболеон – Алфа”, гр. София - на 23.04.2015 г., а от всички останали на 17.04.2015 г. Крайният срок за обжалване е 04.05.2015 г. - включително.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„Мармакс Солюшънс” ЕООД, гр. София, бул. „Александър Стамболийски” 239, вх. Б, ет. 2, офис 5, ЕИК 131159539 – за обособена позиция № 1; 2.”РААБЕ България” ООД, гр. София, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 112, ЕИК 121250175 – за обособена позиция 1 3.”Езикова школа Астони” ЕООД, гр. София, бул. „Александър Стамболийски” № 22, вх. Б, ет. 2, ЕИК 201378663 – за обособена позизия № 1; 4.”БенчМарк Груп” АД, гр. София, ул. „Вискяр планина” 19, ет. 2, ЕИК 131112183 - за обособена позиция , 5.Обединение „Компетентна администрация - Сливен”, гр. София, ул. „Г. Бенковски” № 10, ет. 1 ("Адванс бизнес консултинг" ООД, ЕИК 175047634; "Смарт Адвайзърс", ЕИК 202722028) – за обособена позиция № 1 6.”Прайм консултинг” ООД, гр. София, бул. „Евлоги и Христо Георгиеви” № 167А, ет. 1, ап. 1, ЕИК 130981777 – за обособена позиция 1 7.Обединение „Ресурс консултинг – Дедал”, гр. Айтос, ул. „Орлово” 2, вх. Г("Ресурс консултинг" ЕООД, ЕИК 200209571; "Дедал" ЕООД, ЕИК 102612748) – за обособена позиция 1 8.”Теза” ЕООД, гр. София, „Младост” 1, бл. 54 А, вх. 1, ЕИК 030272497 – за обособена позиция 2 9.Консорциум „Обединени експерти” ДЗЗД, гр. София, бул. „Шипченски проход” 18, офис център „Галакси”, офис 106, ("Експерт партнершип" ООД, ЕИК 131374285; "Евроконсултантс България С. А." АД, ЕИК 175114503) – за обособена позиция № 1 10.Гражданско дружество „Ефективно обучение - Сливен”, гр. София, ул. „Българска морава” № 54, ет. 7, ("Идеин" ЕООД, ЕИК 117630912; Фондация "Право и Интернет", ЕИК130511877) – за обособена позиция № 1 11.”Евро – Алианс” ООД, гр. Пловдив, ул. „Самара” 13, ЕИК 115302753 – за обособена позиция № 1 12.Дружество по ЗЗД „Аболеон – Алфа”, гр. София, ул. Фредерик Жолио Кюри” № 2А, ЕИК 202520610 ( „Аболеон” ЕООД, ЕИК 202520610; ЕТ „Алфа – Христо Стефанов”, ЕИК 123660212) – за обособена позиция 1 и 2


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор