Версия за печат

00233-2015-0032

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Снежа Величкова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323322, E-mail: s_velitchkova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

Електронен достъп до информация: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки/2015/06/09/2015-оп-071-„рехабилитация-външно-осветление-жп-гари-с-енергоспестяващи-/led/-осветители“/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Велин Вълчев, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323027, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Поделение Сигнализация и телекомуникация

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: служба Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Рехабилитация външно осветление жп гари с енергоспестяващи /диодни LED/ осветители.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Железопътни гари - Синдел, Драгичево, Радомир, Дупница, Казанлък, Калояново, Горна Баня, Владая, Тъжа, Ботев.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Рехабилитация външно осветление жп гари с енергоспестяващи /диодни LED/ осветители. Обществената поръчка включва разработване на работен проект, демонтаж на стари амортизирани, повредени или унищожени елементи от външното осветление в железопътните гари в следствие на продължителна експлоатация и посегателства от трети лица, монтаж на нови енергоспестяващи осветители/диодни LED/ в следните жп гари: Синдел, Драгичево, Радомир, Дупница, Казанлък, Калояново, Горна Баня, Владая, Тъжа, Ботев, измерване на осветеност от независима, лицензирана за тази дейност лаборатория.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50232100, 34928500, 45316110, 50232110

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление
Оборудване за обществено осветление
Монтажни работи на оборудване за осветление на пътища, летища и други
Експлоатация на съоръжения за обществено осветление

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рехабилитация външно осветление жп гари с енергоспестяващи /диодни LED/ осветители. Обществената поръчка включва разработване на работен проект, демонтаж на стари амортизирани, повредени или унищожени елементи от външното осветление в железопътните гари в следствие на продължителна експлоатация и посегателства от трети лица, монтаж на нови енергоспестяващи осветители/диодни LED/ в следните жп гари: Синдел, Драгичево, Радомир, Дупница, Казанлък, Калояново, Горна Баня, Владая, Тъжа, Ботев, измерване на осветеност от независима, лицензирана за тази дейност лаборатория.

Стойност, без да се включва ДДС
398000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 3 900 лв.(три хиляди и деветстотин лева). Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума по сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13TTBB94001526738636, BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверено с платежно нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Рехабилитация външно осветление жп гари с енергоспестяващи /диодни LED/ осветители”. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 1 (един) месец или постъпила парична сума, внесена по разплащателната сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13TTBB94001526738636,BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверено с платежното нареждане. В документа задължително следва да бъде записано: „Рехабилитация външно осветление жп гари с енергоспестяващи /диодни LED/ осветители”.Условията и сроковете за задържане и/или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума в евро, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в лева в деня на учредяването иоли внасянето на гаранцията.Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя в лева съгласно приложен образец на ценова оферта и разбивка към нея в документацията за участие. Заплащането се извършва, както следва: (1) в срок до 15 календарни дни от сключването на договора, възложителят ще изплати по банков път авансово сума в размер на …………. лв. (словом:…………………. лева) без ДДС, която сума представлява …. % (не повече от 30 %) аванс от стойността на договора без ДДС, срещу представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя. (2) Окончателното разплащане се извършва по банков път, в срок до 20 дни след след подписване на протокол за приемане на извършените работи срещу представяне на фактура в оригинал.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, копие, заверено от участника, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че в лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, копие, заверено от участника. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, копие, заверено от участника.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. При подаване на офертата за участие, участникът представя: Представяне на участника по образец №1, което включва: а) посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4, ал.5, т.1 и т.2 и посочените в обявлението по ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя, по образец № 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по букви „а“ и „б“ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Чуждестранните физически и юридически лица представят документите в официален превод. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.51 от ЗОП, при условие, че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно изискванията на чл. 51, ал. 1, т.1, т.4, т.5, т.6, т.7, т.9 и т.13 от ЗОП: 1. Списък на услугите и дейностите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги и дейности, което се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършените услуги и дейности, по образец № 3. 2. Списък на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който да е посочено: образование, професионална квалификация, професионален опит и правоспособност, по образец № 4 и образец №4a. 3. Мостра/и/ на осветителните тела, които участника ще достави и вложи при изпълнение на поръчката. 4. Сертификати или еквивалентни документи, копия заверени от производителя, доказващи: степени на защита (IP код) и (IK код); съответствието на осветителните тела с посочените стандарти в техническата спецификация на Възложителя. 5. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката, по образец № 5; 6. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден на участника в процедурата, с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката или сходен, копие заверено от участника. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 7. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификация включващ разработване и производство на осветителна техника, издаден на производителя на предлаганите осветителни тела, заверено копие от участника. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 8. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентен, валиден към датата на подаване на офертата – заверено копие от участника. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 9. Сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, валиден към датата на подаване на офертата – заверено копие от участника.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 10.Декларация от производителя на осветителните тела, че разполага с оторизиран сервиз на територията на Република България за поддръжка и ремонт на предлаганите осветители /диодни LED/ с посочен адрес и телефон за връзка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва има успешно изпълнени минимум 3 договора за услуги и дейности с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите. Под „услуги и дейности сходни с предмета на поръчката“, следва да се разбират услуги и дейности по ремонт и възстановяване на обществено (улично, парково, на жп гара и др.) осветление, изграждане на електроинсталации за осветление, инсталиране и ремонт на електрически мрежи НН и/или СрН. 2. Участникът трябва да разполага с екип от технически лица, който екип задължително трябва да включва следните специалисти: - двама специалисти „електроинженери“, които да притежават образователна степен „магистър“, специалност „електроинженер“ или еквивалент, ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност „електроинженер“. Минимум единия от специалистите трябва да притежава удостоверение за пълна проектанска правоспособност по част „елекрическа“ и да има минимален стаж от проектиране на сходни проекти 5 (пет) години. - петнадесет ел. монтьори и/или електротехници, които да притежават диплома за завършено средно образование, да притежават придобита минимум ІІІ квалификационна група, съгласно „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрически и топлофикационни централи и разпределителни мрежи” и/ или „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрическите съоръжения до 1000 V или еквивалент. 3.Участникът трябва да представи по една мостра от осветителните тела, които ще достави и вложи при изпълнение на поръчката. 4. Наличие на сертификати или еквивалентни документи, доказващи степени на защита (IP код) и (IK код) и съответствие на осветителните тела с посочените стандарти в техническата спецификация на Възложителя. 5. Участникът трябва да има на разположение за времето на изпълнение на поръчката минимум следното оборудване: - Автомобил с товароносимост не по-малко от 3,5 t – 2 броя; - Мобилен генератор - 2 броя; - Автовишка минимум 15 метра - 1 брой. 6. Наличие на внедрена система за управление на качеството или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на участника. 7. Наличие на внедрена система за управление на качеството или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на производителя на осветителните тела. 8. Наличие на внедрена система за управление на околната среда или еквивалентни мерки еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 9. Наличие на внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд. 10. Да има минимум 1 /един/ оторизиран от производителя сервиз на територията на Република България за поддръжка и ремонт на предлаганите осветителни тела. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 60
Показател: Срок за доставка, демонтаж и монтаж на осветители; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 043 - 074389 от 03.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.07.2015 г.  Час: 16:45
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.07.2015 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

ДП НКЖИ, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците представят плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", който съдържа: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което включва срока за изпълнение и гаранционния срок. Обема и естеството на информацията следва да са в пълно съответствие с изискванията на Техническата спецификация: - Копия на протоколи, заверени от производителя за извършени типови изпитания и измервания на предлаганите от участника осветителни тела, oт акредитирана българска и/или европейския съюз лаборатория, доказващи: фактор на мощността: цветна температура на осветителното тяло: индекс на цветопредаване CRI: светлинен поток излъчван от осветителя: светлинен добив на осветителя: защита IP и защита IK. - Каталожни материали на предлаганите осветителни тела, които участника ще вложи при изпълнение на поръчката, заверени от производителя. - Копие от документ заверен от производителя с типови измервания доказващ експлоатационния живот на светодиодите. - Срок за изпълнение на поръчката - до 90 дни от датата на подписване на договора. - Гаранционен срок на осветителните тела - не по-малко от 24 /двадесет и четири/ месеца от датата на подписване на приемо-предавателен протокол между Изпълнителя и Възложителя за приемане на обекта. 2. Декларация по чл.33.ал.4 от ЗОП, по преценка на участника. Документацията за участие се публикува в профила на купувача http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки-детайли/ в деня на публикуването на обявлението, но не по-късно от следващия работен ден. Възложителят няма право да поставя изискване документацията за участие да се получава на място. Възложителят е длъжен да предостави документацията за участие на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, при заявен писмено точен адрес за кореспонденция. Документацията за участие се изпраща, след плащане и постъпила сума по сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД. По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер. Документацията за участие може да бъде получена в и ДП НКЖИ, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 317, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 4 лева с ДДС, внесена в касата на предприятието. Всички разяснения и решения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Съгласно чл.58а от ЗОП, обменът на информация се извършва по пощата, факс, електронен път или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, Поделение СТ, лице за контакт: главен юрисконсулт Любка Грозданова, бул. Княгиня Мария Луиза №110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9322060, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ