Версия за печат

00039-2015-0003

BG-Павликени: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, ул. Руски № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Красимир Борисов-старши експерт Обществени поръчки, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=186&lang=bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: общинаДруго (моля пояснете): община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Организиране и провеждане на специализирани и изнесени екипни обучения“ по проект „Община Павликени – професионална компетентност на администрацията за по-резултатно изпълнение на задълженията” по Оперативна програма „Административен капацитет”, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14, съгласно договор за безвъзмездна помощ № М13-22-79/11.08.2014 г., с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Повишаване капацитета на администрацията чрез провеждане на специализирани и изнесени екипни обучения на служителите от общинска администрация на Община Павликени. Обособена позиция 2: Настаняване в хотел и логистика/транспорт на участниците в предвидените изнесени екипни обучения

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: град Павликени и територията на страната
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

А) Обособена позиция 1: Повишаване капацитета на администрацията чрез провеждане на специализирани и изнесени екипни обучения на служителите от общинска администрация на Община Павликени. В рамките на тази обособена позиция се предвижда да бъдат проведени следните специализирани обучения, обособени в поддейности: Поддейност 1: Обучение по защита на данни и информационна сигурност в администрацията; Поддейност 2: Обучение по изграждане на платформа и осъвременена ИТ инфраструктура в Община Павликени; Поддейност 3: Обучителен семинар на тема "Модели и техники на конструктивен диалог с гражданите"; Поддейност 4: Обучение за възприемане на приобщаваща мисия и позитивна визия на администрацията на Община Павликени; Поддейност 5: Чуждоезиково обучение (английски език) за нива А1 и А2, съобразено с европейската езикова рамка и стандартите за качествено езиково обучение. Обученията по поддейностите от 1 до 5 са с продължителност от два дни, проведени на място. и следните изнесени екипни обучения, обособени като поддейности: Поддейност 6: Изнесено екипно обучение: “Обучение по развитие на екип и изграждане на доверие” (вкл. организация, технич. подкрепа и логистика по провеждането). Поддейност 7: Изнесено екипно обучение: “Обучение за създаване на вътрешни правила и процедури за координация и отчетност, изисквания към екипно и индивидуално изпълнение, управление на промяната и мотивиране на персонала.” (вкл. организация, техн.подкрепа по провеждането). Планираните обучения са изнесени, с продължителност от 3 дни. За всички обучения се издава сертификат. Обособена позиция 2: Настаняване в хотел и логистика/транспорт на участниците в предвидените изнесени екипни обучения.Във връзка с изпълнение на тази обособена позиция, трябва да бъдат извършени следните дейности: 1. Да се осигури настаняване в хотел за участниците в изнесените екипни обучения (поддейности 6-7) предвидени в обособена позиция 1 при следните условия: - хотел, категория не по-малко от три звезди, с възможност за самостоятелно настаняване на участниците (за първото групово обучение – 48 служители; второто обучение – 30 служители) за целия период на обучението (всяко обучение е три дневно и включва задължително две нощувки); - хотелът, предвиден за настаняване, трябва да разполага с подходяща конферентна зала с достатъчен брой седящи места за всички участници, включително за лектори/модератори (не повече от 3-ма), да са спазени санитарно-хигиенните норми, да бъде осигурен лесен и бърз достъп до местоположението на помещението, да бъде осигурен микроклимат с температура на въздуха: 18С — 26С. Конферентната зала следва да е оборудвана с подходящо техническо оборудване (мултимедия, екран, флипчарт с консумативи); - разходите за наем на зала и техническо оборудване не са за сметка на изпълнителя на обособената позиция. 2. Извършване на транспорт на всички участници, служители на общинска администрация на община Павликени, до мястото предвидено за провеждане на екипните обучения по обособена позиция 1 и обратно.Транспорт за 48 служители за първото групово обучение и за 30 служители за второто групово обучение.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80510000, 80511000, 55110000, 60140000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение на персонала
Услуги по хотелско настаняване
Услуги на сухопътен пътнически транспорт, без разписание


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
107770 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; ; тежест: 70
Показател: Финансова оценка; ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 644561 от 23.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Повишаване капацитета на администрацията чрез провеждане на специализирани и изнесени екипни обучения на служителите от общинска администрация на Община Павликени”
V.1) Дата на сключване договора
28.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Институт за подпомагане и развитие ООД, ЕИК 131291739, бул. ”Васил Левски” № 3, ет. 4, ап. 15, Република България 1000, София, Тел.: 02 9881215, E-mail: iad-bg@iad-bg.org, Факс: 02 9881315

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 98073.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 96270 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 53 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Настаняване в хотел и логистика/транспорт на участниците в предвидените изнесени екипни обучения
V.1) Дата на сключване договора
29.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БМ АДВАЙЗ“ ЕООД ЕИК 203394342, район Лозенец, п.код 1000, ЖК. ДЪРВЕНИЦА, бл. 2, вх. Г, ет. 4, ап. 80, България 1000, София, Тел.: 0886 632390, E-mail: bm_advice@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11760 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Община Павликени – професионална компетентност на администрацията за по-резултатно изпълнение на задълженията”по Оперативна програма „Административен капацитет”, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-14, съгласно договор за безвъзмездна помощ № М13-22-79/11.08.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Институт за подпомагане и развитие“ ООД, ЕИК 131291739, гр. София, бул. ”Васил Левски” № 3, ет. 4, ап. 15 „БенчМарк Груп” АД, ЕИК 131112183, гр. София 1407, ул. ”Вискяр Планина” № 19, ет. 2 „Институт за специализации и обучения” ООД, ЕИК 202606671, гр. София 1408, ул. ”Димитър Манов” № 85, ап. 3, „Пирински туристически форум“, ЕИК 101051384, гр. Благоевград 2700, ул. ”Менча Кърничева” № 13 „БИК-Българска издателска компания” АД, ЕИК 175220876, гр. София 1138, ул. ”Самоковско шосе” № 2Л, ТЦ Боила, ет. 3 „БМ АДВАЙЗ“ ЕООД , със седалище и адрес на управление в гр. София, район Лозенец, п.код 1000, ЖК. ДЪРВЕНИЦА, бл. 2, вх. Г, ет. 4, ап. 80, ЕИК 203394342


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор