00105-2015-0001
Технически редакции | ||
09.06.2015 11:06 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
09.06.2015 11:06 ч. : | 09/06/2015 09:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.06.2015 11:06 ч. : | 09/06/2015 09:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.06.2015 11:07 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Министерство на външните работи, ул.Александър Жендов № 2, За: Екатерина Петрова, Р България 1113, София, Тел.: 02 9482978, E-mail: Ekaterina.D.Petrova@mfa.bg, Факс: 02 9482045
Място/места за контакт: ул.Александър Жендов № 2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mfa.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mfa.bg/bg/pages/30/index.html.
Електронен достъп до информация: https://www.mfa.bg/bg/events/182/40/3524/index.html.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: външна политика
НЕ
„Усъвършенстване и внедряване на нови електронни административни услуги в системата на МВнР”
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект„е-консулски услуги” с рег. № 13-31-35/23.04.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”. В предмета на обществената поръчка са включени следните дейности по проекта: Дейност 3: „Извършване на анализ на процесите във връзка с предоставянето на електронни консулски услуги и оптимизиране на дейностите по административно обслужване в Дирекция „Консулски отношения на МВнР” Дейност 4: „Усъвършенстване на съществуващите и внедряване на нови електронни административни услуги в системата на МВнР чрез изпълнение на четири поддейности” , разделена на следните поддейности: Поддейност 4.1. Разработване и внедряване в експлоатация на пакет електронни административни услуги „Приемане и обработване на заявления за български лични документи”, в т. ч. за лична карта и паспорт, а именно „Приемане и обработване в консулските служби на Република България на заявление за издаване на български личен документ – лична карта” и „Приемане и обработване в консулските служби на Република България на заявление за издаване на български личен документ – паспорт”; -Поддейност 4.2. Разработване и внедряване в експлоатация на пакет електронни административни услуги „Проверка на удостоверени от консулските служби документи на български и чужди граждани” във връзка с предоставянето на административни услуги по чл. 84 от Закона за нотариусите и нотариалната дейност, а именно „Проверка на датата, съдържанието и подписите на удостоверени от консулските служби на Република България частни документи на български и чужди граждани” и „Проверка на верността на преписи и извлечения на документи на български граждани, удостоверени от консулските служби на Република България” ; -Поддейност 4.3. Разработване и внедряване в експлоатация на две електронни услуги до ниво на развитие 3 (двустранна комуникация: електронна обработка на формуляри, вкл. електронна – персонална идентификация), а именно „Приемане и обработване в консулските служби на Република България на заявление за издаване на български личен документ – свидетелство за управление на МПС” (към пакет електронни административни услуги „Приемане и обработване на заявления за български лични документи”) и „Проверка на съставени пред консулските служби на Република България нотариални завещания на български граждани” (към пакет електронни административни услуги „Проверка на удостоверени от консулските служби документи на български и чужди граждани във връзка с предоставянето на административни услуги по чл. 84 от Закона за нотариусите и нотариалната дейност”); -Поддейност 4.4. Разработване и интегриране на вътрешен сайт за подобряване свързаността на съществуващите информационни системи и осигуряване на вътрешния електронен обмен между консулските служители при предоставянето на качествено и надеждно административно обслужване на гражданите и бизнеса; Дейност 5: „Провеждане на съпътстващо обучение във връзка с усъвършенстването на съществуващите и внедряването на нови електронни административни услуги в Дирекция „Консулски отношения” . В рамките на дейността е включено обучение на петима обучители, дистанционно обучение на 90 (деветдесет) участника, встъпително обучение на 30 (тридесет) участника и обучение на петима администратори и оператори на системите.
72230000, 80510000
Описание:
Открита
НЕ
00105-2015-0001
ДА
11.05.2015 г.
4
Контракс АД , ЕИК 175415627, ул.Тинтява № 13, Р България 1000, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797
НЕ
ДА
Обществената поръчка се възлага по проект „е-консулски услуги” с рег. № 13-31-35/23.04.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.06.2015 г.
1. Контракс АД, ЕИК175415627; 2. Айсиджен Корпорейшън ООД , ЕИК 123503218; 3. Индекс България ООД, ЕИК 121415869; 4. Консорциум Качествено административно обслужване-2015 ДЗЗД.