Версия за печат

00105-2015-0001

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

Министерство на външните работи, ул.Александър Жендов № 2, За: Екатерина Петрова, Р България 1113, София, Тел.: 02 9482978, E-mail: Ekaterina.D.Petrova@mfa.bg, Факс: 02 9482045

Място/места за контакт: ул.Александър Жендов № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mfa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mfa.bg/bg/pages/30/index.html.

Електронен достъп до информация: https://www.mfa.bg/bg/events/182/40/3524/index.html.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: външна политика

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Усъвършенстване и внедряване на нови електронни административни услуги в системата на МВнР”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект„е-консулски услуги” с рег. № 13-31-35/23.04.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”. В предмета на обществената поръчка са включени следните дейности по проекта: Дейност 3: „Извършване на анализ на процесите във връзка с предоставянето на електронни консулски услуги и оптимизиране на дейностите по административно обслужване в Дирекция „Консулски отношения на МВнР” Дейност 4: „Усъвършенстване на съществуващите и внедряване на нови електронни административни услуги в системата на МВнР чрез изпълнение на четири поддейности” , разделена на следните поддейности: Поддейност 4.1. Разработване и внедряване в експлоатация на пакет електронни административни услуги „Приемане и обработване на заявления за български лични документи”, в т. ч. за лична карта и паспорт, а именно „Приемане и обработване в консулските служби на Република България на заявление за издаване на български личен документ – лична карта” и „Приемане и обработване в консулските служби на Република България на заявление за издаване на български личен документ – паспорт”; -Поддейност 4.2. Разработване и внедряване в експлоатация на пакет електронни административни услуги „Проверка на удостоверени от консулските служби документи на български и чужди граждани” във връзка с предоставянето на административни услуги по чл. 84 от Закона за нотариусите и нотариалната дейност, а именно „Проверка на датата, съдържанието и подписите на удостоверени от консулските служби на Република България частни документи на български и чужди граждани” и „Проверка на верността на преписи и извлечения на документи на български граждани, удостоверени от консулските служби на Република България” ; -Поддейност 4.3. Разработване и внедряване в експлоатация на две електронни услуги до ниво на развитие 3 (двустранна комуникация: електронна обработка на формуляри, вкл. електронна – персонална идентификация), а именно „Приемане и обработване в консулските служби на Република България на заявление за издаване на български личен документ – свидетелство за управление на МПС” (към пакет електронни административни услуги „Приемане и обработване на заявления за български лични документи”) и „Проверка на съставени пред консулските служби на Република България нотариални завещания на български граждани” (към пакет електронни административни услуги „Проверка на удостоверени от консулските служби документи на български и чужди граждани във връзка с предоставянето на административни услуги по чл. 84 от Закона за нотариусите и нотариалната дейност”); -Поддейност 4.4. Разработване и интегриране на вътрешен сайт за подобряване свързаността на съществуващите информационни системи и осигуряване на вътрешния електронен обмен между консулските служители при предоставянето на качествено и надеждно административно обслужване на гражданите и бизнеса; Дейност 5: „Провеждане на съпътстващо обучение във връзка с усъвършенстването на съществуващите и внедряването на нови електронни административни услуги в Дирекция „Консулски отношения” . В рамките на дейността е включено обучение на петима обучители, дистанционно обучение на 90 (деветдесет) участника, встъпително обучение на 30 (тридесет) участника и обучение на петима администратори и оператори на системите.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72230000, 80510000

Описание:

Услуги по разработване на поръчков (клиентски) софтуер
Услуги по специализирано обучение

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
442840 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Предлагана цена; тежест: 40
Критерий: Техническа оценка със следните подпоказатели: 2.1. Гаранция за качество на крайния продукт с тежест 30 т.; 2.2. Качество на плана за изпълнение на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка с тежест 15 т.; Качество на плана за управление на риска с тежест 15 т.; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00105-2015-0001

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 015 - 023008 от 22.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 42/ОП-И/2015 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.05.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Контракс АД , ЕИК 175415627, ул.Тинтява № 13, Р България 1000, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 442840 BGN без ДДС
Брой месеци: 9
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се възлага по проект „е-консулски услуги” с рег. № 13-31-35/23.04.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Контракс АД, ЕИК175415627; 2. Айсиджен Корпорейшън ООД , ЕИК 123503218; 3. Индекс България ООД, ЕИК 121415869; 4. Консорциум Качествено административно обслужване-2015 ДЗЗД.