Версия за печат

02378-2014-0030

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска агенция по безопасност на храните, бул. Пенчо Славейков № 15 А, За: Теодора Колева - юрисконсулт в дирекция Правна при ЦУ на БАБХ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159854, E-mail: t_koleva@bfsa.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: гр. София, бул. Пенчо Славейков, №15А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.babh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/op/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Контрол на хранитеДруго (моля пояснете): Контрол на храните

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране на дейности по информация и публичност по проект № А13-31-3/20.01.2014г. „Подобряване на административното обслужване в Българската агенция по безопасност на хранитe на гражданите и бизнеса чрез разработване и осигуряване на електронни услуги и публичен достъп до електронните регистри на БАБХ“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата обществена поръчка се реализира във връзка с проект „Подобряване на административното обслужване в Българската агенция по безопасност на хранитe на гражданите и бизнеса чрез разработване и осигуряване на електронни услуги и публичен достъп до електронните регистри на БАБХ“, сключени между Министерство на финансите и БАБХ. Целта на процедурата е да се избере изпълнител, който да реализира дейности по информация и публичност в рамките на проект „Подобряване на административното обслужване в Българската агенция по безопасност на хранитe на гражданите и бизнеса чрез разработване и осигуряване на електронни услуги и публичен достъп до електронните регистри на БАБХ“, който се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 22000000, 22120000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Публикации


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
50467.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: “Техническа оценка” (ОТ); тежест: 60
Показател: “Финансова оценка” (ОЦ); тежест: 30
Показател: "Срок за изпълнение" (СИ) ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 631374 от 31.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 97 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Организиране на дейности по информация и публичност по проект № А13-31-3/20.01.2014г. „Подобряване на административното обслужване в Българската агенция по безопасност на хранитe на гражданите и бизнеса чрез разработване и осигуряване на електронни услуги и публичен достъп до електронните регистри на БАБХ“
V.1) Дата на сключване договора
18.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АПРА ООД, ЕИК: 831727361, Столична община, район Оборище, ул.„Г. С. Раковски № 111, ет. 1 (мецанин), Република България 1000, София, Тел.: 02 9814190, E-mail: office@apraagency.com, Факс: 02 9878079

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 50467.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Българска агенция за безопасност на храните е бенефициент по проект „Подобряване на административното обслужване в Българската агенция по безопасност на хранитe на гражданите и бизнеса чрез разработване и осигуряване на електронни услуги и публичен достъп до електронните регистри на БАБХ“, който се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Апра” ООД, ЕИК: 831727361 „Ивент Дизайн” ООД, ЕИК: 175152418 „Мега Комюникейшън“ ЕООД, ЕИК: 115914198 „БММС“ ЕООД, ЕИК:201725690 „Ди Ем Дивелопмънт“ ЕООД, ЕИК: 201557566 „Грейн Адвертайзинг“ ЕООД, ЕИК: 121084020 Обединение „ИДЕИН - БРЯГ“, включващо "Идеин"ЕООД, с ЕИК:117630912 и "Бряг Медиа Груп" ЕООД, с ЕИК: 114035126 „БенчМарк Груп“АД, ЕИК: 131112183


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор