Версия за печат

02711-2015-0035

BG-с. Венец: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СИДП ДП ТП ДЛС ПАЛАМАРА, ул. Кирил и Методий № 17, За: адв. Дилян Нанев, Република България 9751, с. Венец, Тел.: 05343 2049, E-mail: dls.palamara@dpshumen.bg, Факс: 05343 2047

Място/места за контакт: деловодството на ТП ДЛС Паламара

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlspalamara.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlspalamara.dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВОДруго (моля пояснете): ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка по заявка при възникнала необходимост на нови резервни части за ремонт на селскостопански машини и инвентар към тях собственост на на ТП "ДЛС ПАЛАМАРА" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда на ТП ДЛС "Паламара", находяща се с. Венец, обл. Шумен, ул. Кирил и Методий № 17
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка по заявка при възникнала необходимост на нови резервни части за ремонт на селскостопански машини и инвентар към тях собственост на на ТП "ДЛС ПАЛАМАРА" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.” Обособена позиция №1 " Трактори и земеделски машини"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34224000, 34224200, 34300000, 34913000

Описание:

Резервни части за ремаркета, полуремаркета и други превозни средства
Резервни части за други превозни средства
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства
Различни видове резервни части

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

„Доставка по заявка при възникнала необходимост на нови резервни части за ремонт на селскостопански машини и инвентар към тях собственост на на ТП "ДЛС ПАЛАМАРА" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.”

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 646630 от 04.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 20 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка по заявка при възникнала необходимост на нови резервни части за ремонт на селскостопански машини и инвентар към тях собственост на на ТП "ДЛС ПАЛАМАРА" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.”
V.1) Дата на сключване договора
08.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Атрочасти - Хаджиев ЕООД, Булстат: 200495902, ул. Вичо Папазов № 22, вх. 1, ет. 3, ап. 9, Република България 9700, Шумен, Тел.: 0887 202332, E-mail: hajiev43@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Агрочасти - Хаджиев ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор