Версия за печат

00118-2015-0006

BG-Сливен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. Цар Освободител № 1, За: инж. Иван Манчев, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611376, E-mail: imanchev@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2015-002.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на СМР и дейности по проект „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен, II-ри етап”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на СМР и дейности по проект „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен, II-ри етап”. Изпълнението на дейностите по „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен, ІI-ри етап”, ще се осъществи на два подетапа, което се налага от начина на финансиране и е свързано със срока за изпълнение на дейностите по проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“. Строителството, предмет на възлагане по ПОДЕТАП 1 – техническа и биологична рекултивация, e част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г., по които община Сливен е партньор. Дейностите предвидени за изпълнение в ПОДЕТАП 1 са всички дейности предвидени за изпълнение на „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен“, и с приключването и приемането на подетапа ще е изпълнено цялостното закриване и рекултивиране на депото в с. Сотиря, община Сливен. Дейностите, предмет на възлагане по ПОДЕТАП 2 – отгледни мероприятия, не са част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г., по които община Сливен е партньор и същите ще се изпълняват в тригодишен период след приключване и приемане на ПОДЕТАП 1. Този подетап ще се финансира със средства от бюджета на община Сливен, за следващия тригодишен период след закриване и рекултивиране на депото за неопасни отпадъци в община Сливен.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112350

Описание:

Работи по рекултивация на замърсени земи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява на 12 кm източно от гр. Сливен и на 1,5 кm от с. Сотиря, в землището на с. Сотиря, имот № 000101, ЕКАТЕ 68117, община Сливен, област Сливен – скица № КО0122/21.03.2005 г. Изпълнението на дейностите по „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен, ІI-ри етап”, ще се осъществи на два подетапа, което се налага от начина на финансиране и е свързано със срока за изпълнение на дейностите по проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“. Строителството, предмет на възлагане по ПОДЕТАП 1 – техническа и биологична рекултивация, e част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г., по които община Сливен е партньор. Дейностите предвидени за изпълнение в ПОДЕТАП 1 са всички дейности предвидени за изпълнение на „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен“, и с приключването и приемането на подетапа ще е изпълнено цялостното закриване и рекултивиране на депото в с. Сотиря, община Сливен. Дейностите, предмет на възлагане по ПОДЕТАП 2 – отгледни мероприятия, не са част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г., по които община Сливен е партньор и същите ще се изпълняват в тригодишен период след приключване и приемане на ПОДЕТАП 1. Този подетап ще се финансира със средства от бюджета на община Сливен, за следващия тригодишен период след закриване и рекултивиране на депото за неопасни отпадъци в община Сливен.

Прогнозна стойност без ДДС
2637732.3 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.10.2018 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие.Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие.Всеки участник е длъжен да представи гар. за уч. в процедурата,а определеният изп-л представя гар. за изпълнение при подписването на договора,както следва:1.1.Гар. за уч. в процедурата се определя в размер на 26000,00лв.(двадесет и шест хиляди лева).1.1.1.Гар. за уч. се превежда от участника по банк. с-ка на Общ. Сливен IBAN:BG61FINV91503316216501,BIC:FINVBGSF в Банка „Първа инвестиционна банка” АД, клон Сливен или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция,издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия,които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП.1.1.2.Банк. гар. или съответния платежен документ,доказващ внасянето на гаранцията,се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура.1.1.3. При внасяне на гаранция по банк. сметка,в платежното нареждане изрично се посочва процедурата,за която се внася.1.1.4.Гаранцията за уч. в процедурата се задържа, усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП.1.2.Гаранциите за изпълнение на договора е в размер на 3%(три процента) от стойността на подетап 1 и подетап 2, без ДДС.Гаранц. за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция:от една страна,цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка,а от друга страна-да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна.1.2.1.Гаранциите за изпълнение на подетап 1 и подетап 2 се превеждат от участника по банкова сметка Община Сливен IBAN: BG61FINV91503316216501,BIC:FINVBGSF в Банка „Първа инвестиционна банка” АД,клон Сливен или се представят безусловни и неотменяеми банкови гаранции,издадени от банка в полза на Възложителя със срок на валидност–за подетап 1-31.12.2015 г.; за подетап 2-31.12.2018г.1.2.3.Банковите гаранции или съответните платежни документи,доказващи внасянето на гаранциите,се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.1.2.4.При внасяне на гаранциите по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата и подетапа, за които се внасят.1.2.5.Гаранциите за изп. се задържат в случаите,предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка- възлож. има право да усвои изцяло или част от гаранциите за изпълнение на подетап 1 и подетап 2 при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя,възложителят има право да усвои такава част от гаранциите,които покриват отговорността на изпълнителя за неизпълнението,включ. размера на начислените неустойки, ако изпълнителя не е спазил срока за изпълнение на подетап 1 и подетап 2;при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора,сумата от гаранциите за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му.Възстанов. на гар. за добро изп. или неинкасираните части от тях се извършва от възлож. в срок от 30 (тридесет) дни след приключване на подетап 1 и подетап 2.Възлож. освобождава гар. за участие и гаранцията за изпълнение,без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника.Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така,че размерът на получените от възложителя гаранции да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.Когато уч- в процедурата е обединение,което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковите гаранции,съответно вносител на сумата по гаранциите.В док. за внесени гаранции или банк. гар. следва да е отразено,че те се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението,а не само идентификация на единия от тях.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на инвестицията по подетап 1 на настоящата обществената поръчка ще се осигури по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г. и от бюджета на община Сливен и натрупаните отчисления по чл. 60, ал. 1 от Закона за управление на отпадъците. Подетап 2 включва дейности за отгледни мероприятия, които не са свързани с проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“, и изпълнението му започва след завършване и приемане на дейностите по подетап 1, за закриване и рекултивиране на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен. Финансирането на инвестицията по подетап 2 на настоящата обществената поръчка ще се осигури от бюджета на община Сливен. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. 1.Подетап 1: 1.1. За реално извършени и отчетени дейности по техническа и биологична рекултивация Възложителят извършва междинни плащания до 80% от стойността на техническата и биологичната рекултивация, съгласно цената по договор и окончателно плащане до 100% от стойността на техническата рекултивация. Всяко междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 10 (десет процента) на сто от стойността на техническата и биологичната рекултивация. 2.Подетап 2: 1. За реално извършени и отчетени дейности по отгледните работи Възложителят извършва две плащания – първо плащане до 80% от стойността на биологичната рекултивация, съгласно цената по договор и окончателно плащане до 100% от стойността на отгледните работи. 3.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва междинните плащания в срок до 30 /тридесет/ работни дни от датата на одобрение на разхода от Възложителя, въз основа на подписани надлежно оформени актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, протокол за установяване на извършени СМР и дейности, сметка за изплащане на СМР и дейности, и надлежно оформена фактура, в която се посочва наименованието на оперативната програма (само за подетап 1), номер на Договора за безвъзмездна финансова помощ (само за подетап 1), както и номера и датата на договора за обществена поръчка, по който е извършено плащането. Оформените актове, протоколи и протокол за установяване на извършени СМР и дейности се подписват от Изпълнителя, инвеститорския контрол, които представлява Възложителя и извършващите строителен и авторски надзор на обекта. Сметката за изплащане на СМР и дейности се подписва от Изпълнителя и инвеститорския контрол, които представлява Възложителя. 4. Окончателното плащане се извършва след подписване на документите, удостоверяващи обема и качеството на изпълнените дейности, както и изрично посочените документи необходими за окончателно плащане в документацията за участие. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на договор за изпълнение на СМР и дейности.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. На основание чл. 49, ал. 1 от ППЗОП при сключване на договор изпълнителят следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процед. за възлагане на общ. пор. може да участва всеки участник,който отговаря на предварително обявените условия и за който не са налице някое от обстоятелствата визирани в чл.47,ал.5 от ЗОП.2.Възлож. отстранява от участие в процед. за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от обстоятелствата визирани в чл. 47, ал. 1, т. 1, б.”а” до б. „д”, т. 2, т. 3, т. 4 и ал. 5 от ЗОП.Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-ремонтните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи в групи съгласно издадените разрешения за стрoеж на обектите, включении в обхвата на настоящата процедура,съответно строежи от четвърта група,втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език.Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от лицето за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. Всяка оферта трябва да бъде представена в 1 оригинал на хартия и електронен носител във формат Pdf. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва:Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор” –в 1 оригинал и на електронен носител във формат Pdf.В него се поставят документите, изискани от Възложителя, съгласно чл.56,ал.1,т.1-5,т.6,т.8 и т.11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съобразно указанията на Възложителя.Плик № 2 с надпис:„Предложение за изпълнение на поръчката” - в 1 оригинал и на електронен носител във формат Pdf.В него се поставя, в който се поставя техническото предложение и ако е приложимо–дек. по чл.33,ал.4 от ЗОП.Плик №3 с надпис: „Предлагана цена”-в 1 оригинал на хартия и електронен носител във формат Pdf.В плика се поставя ценовото предложение на участника, изготвено по образеца от настоящата документация със съответните приложения към него.Необходими документи1.Съдържание на плик №1 с надпис „Документи за подбор”.1.1.Представяне на участника, попълнена по образец-Обр.№1.1.2.Док./и, съдържащи посочване на единен идентификационен код по чл.23 от ЗТР,БУЛСТАТ и/или декларация - Образец № 2 и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестранните лица документът се представя в превод).1.3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация).Продължава в "Допълнителна информация".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение/я от банка.
Минимални изисквания: 1.Всеки участник следва да има финансов ресурс в размер на 1 200 000,00 лева (един милион и двеста хиляди лева). Съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Съгласно чл. 51а участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, съдържаща Списък на обектите за строителство, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата процедура , и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Попълва се и се представя приложеният образец № 4. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. 2.Декларация (Образец № 5) по чл.51 ал.1 т.4 от ЗОП, съдържаща списък на техническите лица, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. 5. Сертификати: - по стандарт БДС ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен с обхват извършване на строително-ремонтни работи; - по стандарт БДС ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват извършване на строително-ремонтни работи.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) год,считано от датата на подаване на офертата, най-малко 1 обект за изпълнение на строителство,еднакво или сходно с предмета на настоящата поръчка.Под „строителството сходно с предмета на обществената поръчка“,следва да се разбира ново изграждане и/или реконструкция и/или рекултивация и/или дейности по закриване на депа за отпадъци.2.Всеки участник трябва да има на разположение квалифицирани технически лица за изпълнение на поръчката.Специалистите, които трябва да са на разположение като мин.,трябва да включват следните лица,отговарящи на посочените изисквания: •Технически ръководител–технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивал. съгласно законодателството на държавата,в която са установени,с професионален стаж–мин. 5г.-мин.1 бр•Специалист–контрол на качеството- строителен инженер,притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ,с професионален стаж не по–малко от 3г– мин. 1 брой.•Специалист–безопасност и здраве,да притежава валидно удостоверение за длъжностно лице за безопасност и здраве в строителството,съгласно Н-ба№РД-07-2/16.12.2009г. на МТСП или за чуждестранни лица екв. съгласно законодателството на държавата,в която са установени,с най-малко 3 г проф. стаж–мин. 1 бр.•Специалист опазване околна среда–с образов. и/или квалификация в областта на екологията,опазване на околната среда (ООС) или еквивалентно,с проф. стаж не по–малко от 3 г–мин 1бр.3.Заверени от у-ка копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати,издадени от независими лица,които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация,за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а,ал.2 от З-на за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието за внедрени:ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент с обхват извършване на строително-ремонтни работи,и по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват извършване на строит-рем. работи.Заб:Възлож. ще приеме еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в други държави членки,както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица.В тези случаи,освен документите,определени от възлож. за доказване на съответните възможности,участникът представя доказателства,че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.За целите посочени в предходното изречение трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица,независимо от правната връзка на участника с тях.При участие на обединения,които не са юридически лица,съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.В случаите по чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението,който ще изпълни съответната дейност.В случай на уч. на обединение/консорциум,което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,както и в случаите,когато се ползва подизпълнител,описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума,съобр. разпределението на уч. на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединението,както и за подизпълнителите,пряко ангажирани с дейностите предмет на настоящата общ.поръчка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.07.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.07.2015 г.  Час: 14:00
Място

Сграда на Община Сливен, стая 17

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Подетап 1 на настоящата обществената поръчка е част от проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от "ІІІ.2.1.Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри":1.4.Документ-договор или споразумение, подписан от лицата,включени в обединението,когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице,в който задължително се посочва представляващия-заверено от участника копие.1.5.Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП за отсъствие на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП-Обр. №3 (ориг.).1.6. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника съгласно т.ІІІ.2.2.Икономически и финансови възможности и т. ІІІ.2.3.Технически възможности от обявлението.1.8.Декл. по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП (Обр.№7) за използване/неизползване на подизпълнители.1.9.Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (Обр.№8), в случаите когато е приложимо.1.10.Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, съгласно Обр.№9.1.11.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, в случаите по чл.28,ал.5 от ЗОП (Обр.№10).Справка може да бъде направена в НАП,МТСП,Агенцията по заетостта др.1.12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Обр. № 11).1.13. Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП (Обр.№6).1.14. Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице,от лицето за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.1.15.Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56,ал.1,т.14 от ЗОП.2.Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”.2.1.Техническо предложение–трябва да бъде изготвено съобразно образеца-Обр.№14,при съблюдаване на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката–документи и образци,поставени в Плик №2.Ако е приложимо В Плик №2 участникът представя декл. по чл.33,ал.4 от ЗОП (Обр.№16).Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена”.В третия запечатан, непрозрачен плик №3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение,съгласно чл.56,ал.1,т.10 от ЗОП,попълнено по образец-Обр.№15.Срокът за изпълнение на дейностите по ПОДЕТАП 1 на поръчката:техническа и биологична рекултивация заедно с изграждането на мониторинговите съоръжения, срокът е не по-малко от 40 календарни дни и не повече от 60 календарни дни, но не по-късно от срока за преключване изпълнението на дейностите по проект:„Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“( към момента 30.10.2015 г.).Срокът за изпълнение на дейностите по ПОДЕТАП 2 за изпълнение на отгледни мероприятия е 3 год. и започва да тече след преключването и пиемането на подетап 1. Прогнозната стойност на общ. поръчка попада в приложното поле на чл.14,ал.3,т.1 от ЗОП,прогнозната ст-т не е по-вискока от 2640000,00 лв,без ДДС,поради което възложителят прилага,предвидените в ЗОП опростени правила при провеждане на процедурата.На основание чл.28,ал.6 от ЗОП се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, включително техническия проект на обекта, на следния интернет адрес на Община Сливен (посочен и в обявлението за откриване на процедурата) Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2015-002.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ