00118-2015-0006
Технически редакции | ||
04.06.2015 16:30 ч. : | 04/06/2015 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.06.2015 16:30 ч. : | 04/06/2015 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Сливен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Сливен, бул. Цар Освободител № 1, За: инж. Иван Манчев, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611376, E-mail: imanchev@sliven.bg, Факс: 044 662350
Място/места за контакт: Община СливенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2015-002.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на СМР и дейности по проект „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен, II-ри етап”
Възлагане на обществена поръчка
„Изпълнение на СМР и дейности по проект „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен, II-ри етап”. Изпълнението на дейностите по „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен, ІI-ри етап”, ще се осъществи на два подетапа, което се налага от начина на финансиране и е свързано със срока за изпълнение на дейностите по проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“. Строителството, предмет на възлагане по ПОДЕТАП 1 – техническа и биологична рекултивация, e част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г., по които община Сливен е партньор. Дейностите предвидени за изпълнение в ПОДЕТАП 1 са всички дейности предвидени за изпълнение на „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен“, и с приключването и приемането на подетапа ще е изпълнено цялостното закриване и рекултивиране на депото в с. Сотиря, община Сливен. Дейностите, предмет на възлагане по ПОДЕТАП 2 – отгледни мероприятия, не са част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г., по които община Сливен е партньор и същите ще се изпълняват в тригодишен период след приключване и приемане на ПОДЕТАП 1. Този подетап ще се финансира със средства от бюджета на община Сливен, за следващия тригодишен период след закриване и рекултивиране на депото за неопасни отпадъци в община Сливен.
45112350
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на обществената поръчка ще се изпълнява на 12 кm източно от гр. Сливен и на 1,5 кm от с. Сотиря, в землището на с. Сотиря, имот № 000101, ЕКАТЕ 68117, община Сливен, област Сливен – скица № КО0122/21.03.2005 г. Изпълнението на дейностите по „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен, ІI-ри етап”, ще се осъществи на два подетапа, което се налага от начина на финансиране и е свързано със срока за изпълнение на дейностите по проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“. Строителството, предмет на възлагане по ПОДЕТАП 1 – техническа и биологична рекултивация, e част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г., по които община Сливен е партньор. Дейностите предвидени за изпълнение в ПОДЕТАП 1 са всички дейности предвидени за изпълнение на „Закриване и рекултивация на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен“, и с приключването и приемането на подетапа ще е изпълнено цялостното закриване и рекултивиране на депото в с. Сотиря, община Сливен. Дейностите, предмет на възлагане по ПОДЕТАП 2 – отгледни мероприятия, не са част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г., по които община Сливен е партньор и същите ще се изпълняват в тригодишен период след приключване и приемане на ПОДЕТАП 1. Този подетап ще се финансира със средства от бюджета на община Сливен, за следващия тригодишен период след закриване и рекултивиране на депото за неопасни отпадъци в община Сливен.
НЕ
30.10.2018 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие.Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие.Всеки участник е длъжен да представи гар. за уч. в процедурата,а определеният изп-л представя гар. за изпълнение при подписването на договора,както следва:1.1.Гар. за уч. в процедурата се определя в размер на 26000,00лв.(двадесет и шест хиляди лева).1.1.1.Гар. за уч. се превежда от участника по банк. с-ка на Общ. Сливен IBAN:BG61FINV91503316216501,BIC:FINVBGSF в Банка „Първа инвестиционна банка” АД, клон Сливен или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция,издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия,които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП.1.1.2.Банк. гар. или съответния платежен документ,доказващ внасянето на гаранцията,се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура.1.1.3. При внасяне на гаранция по банк. сметка,в платежното нареждане изрично се посочва процедурата,за която се внася.1.1.4.Гаранцията за уч. в процедурата се задържа, усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП.1.2.Гаранциите за изпълнение на договора е в размер на 3%(три процента) от стойността на подетап 1 и подетап 2, без ДДС.Гаранц. за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция:от една страна,цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка,а от друга страна-да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна.1.2.1.Гаранциите за изпълнение на подетап 1 и подетап 2 се превеждат от участника по банкова сметка Община Сливен IBAN: BG61FINV91503316216501,BIC:FINVBGSF в Банка „Първа инвестиционна банка” АД,клон Сливен или се представят безусловни и неотменяеми банкови гаранции,издадени от банка в полза на Възложителя със срок на валидност–за подетап 1-31.12.2015 г.; за подетап 2-31.12.2018г.1.2.3.Банковите гаранции или съответните платежни документи,доказващи внасянето на гаранциите,се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.1.2.4.При внасяне на гаранциите по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата и подетапа, за които се внасят.1.2.5.Гаранциите за изп. се задържат в случаите,предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка- възлож. има право да усвои изцяло или част от гаранциите за изпълнение на подетап 1 и подетап 2 при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя,възложителят има право да усвои такава част от гаранциите,които покриват отговорността на изпълнителя за неизпълнението,включ. размера на начислените неустойки, ако изпълнителя не е спазил срока за изпълнение на подетап 1 и подетап 2;при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора,сумата от гаранциите за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му.Възстанов. на гар. за добро изп. или неинкасираните части от тях се извършва от възлож. в срок от 30 (тридесет) дни след приключване на подетап 1 и подетап 2.Възлож. освобождава гар. за участие и гаранцията за изпълнение,без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника.Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така,че размерът на получените от възложителя гаранции да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.Когато уч- в процедурата е обединение,което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковите гаранции,съответно вносител на сумата по гаранциите.В док. за внесени гаранции или банк. гар. следва да е отразено,че те се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението,а не само идентификация на единия от тях.
Финансирането на инвестицията по подетап 1 на настоящата обществената поръчка ще се осигури по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г. и от бюджета на община Сливен и натрупаните отчисления по чл. 60, ал. 1 от Закона за управление на отпадъците. Подетап 2 включва дейности за отгледни мероприятия, които не са свързани с проект: „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“, и изпълнението му започва след завършване и приемане на дейностите по подетап 1, за закриване и рекултивиране на депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен. Финансирането на инвестицията по подетап 2 на настоящата обществената поръчка ще се осигури от бюджета на община Сливен. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. 1.Подетап 1: 1.1. За реално извършени и отчетени дейности по техническа и биологична рекултивация Възложителят извършва междинни плащания до 80% от стойността на техническата и биологичната рекултивация, съгласно цената по договор и окончателно плащане до 100% от стойността на техническата рекултивация. Всяко междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 10 (десет процента) на сто от стойността на техническата и биологичната рекултивация. 2.Подетап 2: 1. За реално извършени и отчетени дейности по отгледните работи Възложителят извършва две плащания – първо плащане до 80% от стойността на биологичната рекултивация, съгласно цената по договор и окончателно плащане до 100% от стойността на отгледните работи. 3.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва междинните плащания в срок до 30 /тридесет/ работни дни от датата на одобрение на разхода от Възложителя, въз основа на подписани надлежно оформени актове и протоколи съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, протокол за установяване на извършени СМР и дейности, сметка за изплащане на СМР и дейности, и надлежно оформена фактура, в която се посочва наименованието на оперативната програма (само за подетап 1), номер на Договора за безвъзмездна финансова помощ (само за подетап 1), както и номера и датата на договора за обществена поръчка, по който е извършено плащането. Оформените актове, протоколи и протокол за установяване на извършени СМР и дейности се подписват от Изпълнителя, инвеститорския контрол, които представлява Възложителя и извършващите строителен и авторски надзор на обекта. Сметката за изплащане на СМР и дейности се подписва от Изпълнителя и инвеститорския контрол, които представлява Възложителя. 4. Окончателното плащане се извършва след подписване на документите, удостоверяващи обема и качеството на изпълнените дейности, както и изрично посочените документи необходими за окончателно плащане в документацията за участие. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на договор за изпълнение на СМР и дейности.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. На основание чл. 49, ал. 1 от ППЗОП при сключване на договор изпълнителят следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Сграда на Община Сливен, стая 17
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Подетап 1 на настоящата обществената поръчка е част от проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- Първа фаза“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, Договор за безвъзмезна финансова помощ DIR – 5112122-C008/17.10.2012 г.
Продължение от "ІІІ.2.1.Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри":1.4.Документ-договор или споразумение, подписан от лицата,включени в обединението,когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице,в който задължително се посочва представляващия-заверено от участника копие.1.5.Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП за отсъствие на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП-Обр. №3 (ориг.).1.6. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника съгласно т.ІІІ.2.2.Икономически и финансови възможности и т. ІІІ.2.3.Технически възможности от обявлението.1.8.Декл. по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП (Обр.№7) за използване/неизползване на подизпълнители.1.9.Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (Обр.№8), в случаите когато е приложимо.1.10.Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, съгласно Обр.№9.1.11.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, в случаите по чл.28,ал.5 от ЗОП (Обр.№10).Справка може да бъде направена в НАП,МТСП,Агенцията по заетостта др.1.12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Обр. № 11).1.13. Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП (Обр.№6).1.14. Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице,от лицето за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.1.15.Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56,ал.1,т.14 от ЗОП.2.Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”.2.1.Техническо предложение–трябва да бъде изготвено съобразно образеца-Обр.№14,при съблюдаване на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката–документи и образци,поставени в Плик №2.Ако е приложимо В Плик №2 участникът представя декл. по чл.33,ал.4 от ЗОП (Обр.№16).Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена”.В третия запечатан, непрозрачен плик №3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение,съгласно чл.56,ал.1,т.10 от ЗОП,попълнено по образец-Обр.№15.Срокът за изпълнение на дейностите по ПОДЕТАП 1 на поръчката:техническа и биологична рекултивация заедно с изграждането на мониторинговите съоръжения, срокът е не по-малко от 40 календарни дни и не повече от 60 календарни дни, но не по-късно от срока за преключване изпълнението на дейностите по проект:„Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза“( към момента 30.10.2015 г.).Срокът за изпълнение на дейностите по ПОДЕТАП 2 за изпълнение на отгледни мероприятия е 3 год. и започва да тече след преключването и пиемането на подетап 1. Прогнозната стойност на общ. поръчка попада в приложното поле на чл.14,ал.3,т.1 от ЗОП,прогнозната ст-т не е по-вискока от 2640000,00 лв,без ДДС,поради което възложителят прилага,предвидените в ЗОП опростени правила при провеждане на процедурата.На основание чл.28,ал.6 от ЗОП се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, включително техническия проект на обекта, на следния интернет адрес на Община Сливен (посочен и в обявлението за откриване на процедурата) Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2015-002.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ