Версия за печат

00210-2015-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Централен орган за обществени поръчки, ул. Г.С.Раковски № 102, За: Кирил Ананиев, заместник-министър на финансите, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/procurement.

Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/procurement/14.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, ул. Георги С. Раковски № 102, За: Иванина Белева, директор на дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, България 1040, София, Тел.: 02 98592772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, дирекция Централно звено за финансиране и договаряне, ул. Георги С.Раковски № 102, За: Марта Пламенова, гл.експерт отдел ОПД, ДЦЗФД, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: ст. 512

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Министерство на финансите, Централен орган за обществени поръчки, улица Георги С. Раковски № 102, За: Кирил Ананиев, заместник-министър на финансите, упълномощен възложител, България 1040, София, Тел.: 029859 2772, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 029859 2773

Място/места за контакт: Деловодство, стая № 7

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.minfin.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с няколко лица за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на копирна хартия"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

24

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
3380000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет "Доставка на копирна хартия". Видовете копирна хартия са подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Поръчката се състои от три обособени позиции: 1. "Доставка на рециклирана копирна хартия" с прогнозна стойност /2400000/два милиона и четиристотин хиляди/ лв. без ДДС; 2. Доставка на нерециклирана копирна хартия с прогнозна стойност 820 000/осемстотин и двадесет хиляди/ лв. без ДДС; 3. „Доставка на различни видове хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картони и др." с прогнозна стойност 160 000 /сто и шестдесет хиляди/ лв. без ДДС. Съгласно Решение № 278 на Министерски съвет от 28.04.2015г. за допълнение на Решение № 551/2014на Министерски съвет, поръчката не следва да се обявява като запазена за специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания по реда на чл.16г. от ЗОП.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30197600, 30199000, 30197644

Описание:

Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Ксерографска хартия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата ще бъдат посочени в мини-процедурите за сключване на договор от страна на индивидуалните възложители

Стойност, без да се включва ДДС
3380000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: - в размер на 20 000/двадесет хиляди/лв. за обособена позиция № 1 - в размер на 8 000/осем хиляди/ лв. за обособена позиция № 2 - в размер на 1500/хиляда и петстотин/ лв. за обособена позиция № 3 Гаранциите трябва да бъдат със срок на валидност срока на валидност на офертата. Участниците сами избират формата на гаранцията за участие както следва: а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на Министерство на финансите в БНБ/BIC код BNBG BGSD/ IBAN: BG70BNBG 96613300148401, като в платежното нареждане задължително следва да бъде записано "Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на копирна хартия" , об. п. №........". б)Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на финансите по образец, приложен в Документацията за участие; 2. Гаранция за изпълнение на договор, сключен въз основа на РС- в размер на до 5 процента от стойността

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от бюджетните средства на съответните индивидуални възложители, сключили договор въз основа на рамковото споразумение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Съгласно чл.49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Данни за ЕИК/ЕГН/ЛНЧ/Булстат, както и други данни, идентифициращи участника, се предоставят чрез попълване на образеца „Представяне на участника”. 1.2.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, доказателството по т. 1.1 се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението. 1.3. Когато участникът е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, образеца „Представяне на участника” се попълва за всички предложени подизпълнители. 2.Участникът следва да удостовери липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал. 5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2, т.1 - т. 5 включително, с една декларация, подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. 2.1. Участникът попълва и подписва образеца на декларация по чл. 47, ал. 9, приложена към документацията за участие.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 47, ал. 9 се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението. 3.Участникът следва да представи копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора за обединение или в отделен документ, подписан от лицата в обединението следва да бъде посочен пощенски адрес на обединението, електронен адрес, телефон и факс. 4.Участникът следва да декларира липса на свързаност с друг участник в процедурата, както и с лицата, участвали в подготовката на документацията за участие и техническата спецификация. Участникът следва да подпише и представи с офертата декларация по чл. 55, ал. 7 и за липса обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец от документацията за участие); Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията по чл. 55, ал. 7 и за обстоятелстата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП се представя от всяко физическо/юридическо лице, включено в обединението.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, попълнен по образец №6 от документацията за участие (стойности, дати, получатели). Към списъка следва да се приложат документи, чрез които се доказва изпълнението на доставките, а именно: Удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Когато участникът подава оферта за повече от една обособени позиции, той попълва съответния брой списъци на доставки, като за отделните обособени позиции следва да бъдат посочени различни доставки. /Образец № 6/ 2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001 или еквивалент, в срока на неговата валидност (заверено от участника копие). 3. Съответствието с поставените изисквания по т. 3. може да бъде доказано чрез наличие на екомаркировка тип І (знак за екомаркировка на базата на множество критерии) на продукта (напр.: EU EcoLabel, Blue Angel и др.) или други доказателствени средства (техническа документация на производителя, писмо от производител или протокол от изпитване от признат орган.) 4. Участникът трябва да представи Протокол от изпитване за съответните показатели на предлаганата рециклирана хартия, издаден от „Института по целулоза и хартия” АД, или от друга независима сертифицирана лаборатория, не по-рано от 2 месеца от датата на подаване на офертата (представя се заверено от участника копие от протокола). В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да притежава и представи в официален превод копие от аналогичен протокол, издаден от компетентен орган в държавата, в която участникът е установен. Сертификатите и документите да имат превод на български език и да са валидни към датата на провеждане на процедурата. 5. Участниците следва да представят мостра от оферираната рециклирана хартия – по един пакет от 500 листа с оригиналната опаковка формат А4 и мостра – по един пакет от 500 листа нерециклирана копирна хартия А4 в оригинална опаковка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1-5 се представят от участника/участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Доказателства за квалификация и технически възможности: 1. Участникът следва да има изпълнени доставки, еднакви или сходни с предмета на поръчката, минимум по десет за всяка обособена позиция, за която кандидатства. 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалент. 3. Участникът по обособена позиция № 1 следва да докаже, че предлаганата от него рециклирана копирна хартия отговаря на определени зелени критерии, посочени в техническата спецификация към настоящата документация, а именно: 3.1.Рециклираната копирна хартия трябва да е произведена изцяло от възстановени хартиени влакна (включват както рециклирани влакна от отпадъци след потреблението, така и рециклирани преди потреблението влакна - от фабрики за хартия, познати още като технологичен отпадък. ) 3.2. Рециклираната копирна хартия трябва да е избелена изцяло без хлор (TCF) или поне без свободен хлор (ECF). 4. Участникът трябва да докаже съответствието на предлаганата от него копирна хартия с изискванията на техническата спецификация на Възложителя. 5. Участникът трябва да докаже автентичността на предлаганата от него хартия чрез представяне на образци /мостри/ за артикул #1 от обособена позиция 1 /рециклирана копирна хартия пакет 500 листа, А4/ и за артикул #1 от обособена позиция 2 /нерециклирана копирна хартия пакет 500 листа, А4/

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 014 - 020634 от 21.01.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.07.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.07.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

Министерство на финансите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

С оглед спазването на изискването на чл.64 ал 2. от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на обнародване на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп до документацята за участие в процедурата на Профила на купувача http://www.minfin.bg/bg/procurement/14. Лицата може да поискат писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие в срок до 30.06.2015г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на рециклирана копирна хартия
1) Кратко описание

Обособената позиция е с предмет "Доставка на рециклирана копирна хартия" с цел доставка на необходимите артикули на администрацията на МС, всички министерства и ВРБ в приложимите случаи. Изискванията към конкретните артикули са посочени в Техническата Спецификация, Указанията за участие и Образец № 10 а от Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197644

Описание:

Ксерографска хартия

3) Количество или обем

Количествата ще бъдат посочвани при сключване на индивидуални договори по чл.93б, ал.3 от ЗОП.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2400000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.01.2016 г. , Дата за завършване: 31.12.2017 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на нерециклирана копирна хартия
1) Кратко описание

Обособената позиция обхваща доставка на нерециклирана копирна хартия за Администрацията на Министерски съвет, всички министерства и ВРБ към тях, където е приложимо. Конкретните изисквания към артикулите са посочени в Техническата спецификация, Указанията за участие и Образец № 10 б. към Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197644

Описание:

Ксерографска хартия

3) Количество или обем

Количествата ще бъдат посочени при сключване на индивидуални договори по чл.93б ал 3 от ЗОП.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
820000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.01.2016 г. , Дата за завършване: 31.12.2017 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на различни видове хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картони и др.
1) Кратко описание

Обособената позиция обхваща доставка на принтерна, факс хартия, безконечна хартия за принтери картони и други видове хартии за офиса за Администрацията на Министерски съвет, всички министерства и ВРБК към тях, където е приложимо. Конкретните изисквания към артикулите са посочени в Указанията за участие и Образец № 10 в. към Документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197600, 30199000

Описание:

Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

3) Количество или обем

Количествата ще бъдат посочени при сключване на индивидуални договори по чл.93б ал 3 от ЗОП.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
160000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.01.2016 г. , Дата за завършване: 31.12.2017 г.