Версия за печат

00207-2015-0056

BG-Габрово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районна здравноосигурителна каса - Габрово, ул. Отец Паисий 25, За: инж. Стефан Христов, Момчил Недев, Р България 5300, Габрово, Тел.: 066819525 066819541, E-mail: gabrovo@nhif.bg, Факс: 066 819523

Място/места за контакт: РЗОК - Габрово

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/473.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Осъществява и администрира задължителното здравно осигуряване в България

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„СМР за полагане на външна топлоизолация върху фасадите на цялата сграда на РЗОК-Габрово и полагане на минерална вата в пространството между окачения таван и покривната плоча”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Габрово ул. Отец Паисий 25
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

- Изкърпване и почистване на повърхности, хидроизолация на част от цокъла, демонтаж на облицовки по цокъл и под прозорци; - Полагане топлоизолационни плоскости по външни стени, цокъл и прозоречни рамки, монтаж на ръбо- и капкоуловители и изпълнение на силиконова шпакловка в два цвята; - Демонтаж/монтаж на гипсокартон, топлинно изолиране на покривна плоча и съществуващи въздуховоди, както и топлоизолиране на комин посредством минерална/каменна вата;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45321000

Описание:

Топлоизолационни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сградата на РЗОК представлява масивна постройка на 8 етажа с две сутеренни нива. Предвидено е (съгласно техническата спецификация): - Полагане топлоизолация по фасади с площ 829 м2.; - Топлинно изолиране на покривна плоча от вътрешната страна върху съществуващия окачен таван,като е предвидено да се постави топлоизолация от едностранно каширана с алуминиево фолио минерална вата с дебелина 10 см.; - допълнителни и спомагателни дейности (къртене, изкърпване, хидроизолации и полагане на гранитогрес по цокъл на част от фасадите, монтаж и демонтаж на скеле, на климатици, на гипсокартон и др., подробно описани в техническата спецификация и КСС).

Прогнозна стойност без ДДС
52500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

75


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят не поставя изискване за внасяне на гаранция за участие или за изпълнение при наличие на предпоставката по чл. 59 (5), т. 2 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от собствен бюджет за одобрени капитални разходи през 2015 г. Плащането ще се извършва в български лева по банков път 15 календарни дни след депозиране на данъчна фактура от Изпълнителя. Условие за нейното издаване е подписан тристранен констативен протокол за завършения обект (от представители на възложителя, инвеститорския контрол и изпълнителя). Договорените видове работи ще се заплащат от Възложителя по единични цени без ДДС, определени с ценовата оферта на Изпълнителя. Мярката и видовете действително извършени работи ще се посочват в констативния протокол. Авансови плащания не се предвиждат.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (Камара на строителите в България или друг еквивалентен за чуждестранни лица) и да притежава валидно удостоверение за не по–малко от V – та категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ. Участникът следва да разполага с валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент). Наличие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на Участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за строителство или еквивалентен документ за чуждестранните участници.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Възложителят счита, че за изпълнението на поръчката е необходим финансов ресурс за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други. Затова поставя изискване за размера на финансовия ресурс, с който разполагат участниците и той следва да е не по-малко от 75000 (седемдесет и пет) хил. лв.
Минимални изисквания: 1. Участниците могат да доказват наличието на искания финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - удостоверение от банка; - годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участниците могат да докажат икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който би бил приемлив за възложителя.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Минимум един изпълнен договор за СМР еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под „сходен предмет” следва да се разбират всякакви ремонтни работи, включващи полагане на топлоизолации на сгради от V – та категория или по-висока. 2. Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (Камара на строителите в България или друг еквивалентен за чуждестранни лица) и да притежава валидно удостоверение за не по–малко от V – та категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ. 3. Участникът трябва да докаже, че разполага със следните експерти: а) минимум едно лице – технически - строителен инженер, специалност „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалентна, който да ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5, а също и ще носи отговорностите по чл. 168, ал. 1 и по чл. 169б, ал. 1 от Закона за устройство на територията. Поставя се изискване за минимален стаж от 3 години като ръководител на подобни обекти. б) минимум едно лице – заместник на ръководителя - строителен техник с доказан опит в работа на сходни обекти 5 или повече години. Допустимо е лицето да има и по-висока образователно-квалификационна степен; 4. Наличие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на Участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за строителство или еквивалентен документ за чуждестранните участници. 5. Участникът следва да разполага с валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент).
Минимални изисквания: 1. Представя се Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, както и за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката – Образец № 5. 2. Представя се заверено от участника копие на валидно удостоверение от Централния професионален регистър на Камарата на строителите. 3. Участникът следва да посочи конкретните технически лица, чрез които ще бъде обезпечено изпълнението на поръчката, като се попълва Декларация, съдържаща списък на техническите лица, които ще контролират и изпълняват дейностите, предмет на поръчката - Образец № 6. 4. За целта се представят : - заверено от Участника копие от валидна застрахователна полица за застраховка за професионална отговорност, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за съответната категория и - декларация (свободен текст), подписана от представляващия Участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. 5. Представя се заверено от участника копие. Участникът се задължава да притежава сертификат, чийто срок на валидност покрива целият период на изпълнение на договора.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.07.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.07.2015 г.  Час: 10:30
Място

В сградата на РЗОК - Габрово.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл. 68 (3) от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ