Версия за печат

00087-2015-0004

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270652

Столична община, ул. Московска №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 0886 261111, E-mail: d.tzekova@inspectorat-so.org, Факс: 02 9377221

Място/места за контакт: администрацията на Столичен инспекторат

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=21083&companyId=20779.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Обезпечаване на дейностите по информираност и публичност за нуждите на Столичен инспекторат в изпълнение на проект „Развиване на ключови компетенции и подобряване на компютърните умения на служителите на Столичен инспекторат към Столична община”, договор № М13-22-12/ 18.08.2014 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Обособена позиция №1 1. Рекламни визитници -50 броя- с логото на ЕС, ЕСФ, ОПАК номера на договора служи за популяризиране на проекта и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 2. Конферетни папки- 50 броя с логото на ЕС, ЕСФ, ОПАК името и номера на договора съдържащи информация за проекта и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и популяризиране или указване на изпълняваните дейности и резултати. 3. Бележници с дата – 400 броя – с логото на ЕС, ЕСФ, ОПАК името и номера на договора служи за популяризиране на проекта и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 4. Екоторби- 400 броя - с логото на ЕС, ЕСФ, ОПАК името и номера на договора съдържащи информация за проекта и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и популяризиране или указване на изпълняваните дейности и резултати. 5. Изработка, печат и разпространение на информационни брошури / дипляни - 400 броя - с логото на ЕС, ЕСФ, ОПАК името и номера на договора съдържащи информация за проекта и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и популяризиране или указване на изпълняваните дейности и резултати. 6. Плакати - 4 броя - с логото на ЕС, ЕСФ, ОПАК името и номера на договора съдържащи информация за проекта и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и популяризиране или указване на изпълняваните дейности и резултати 2. Обособена позиция №2 1.Рекламни химикали – 400 броя -с логото на ЕС, ЕСФ, ОПАК и номера на договора с цел популяризиране на проекта и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 2.USB флаш памет с логото на ЕС – 100 броя - с логото на ЕС, ЕСФ, ОПАК номера на договора служи за популяризиране на проекта и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 3.Банер в интернет- 1 брой - динамичен банер с 4 цвята - с логото на ЕС, ЕСФ, ОПАК името и номера на договора съдържащи информация за проекта и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и популяризиране или указване на изпълняваните дейности и резултати.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22460000, 79341000, 79800000, 79822000, 30192121, 30196100

Описание:

Професионални рекламни материали, търговски каталози и учебници
Рекламни услуги
Печатни и други, свързани с печата услуги
Услуги по предпечатна подготовка
Химикалки
Тефтери за планиране на заседания

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4348 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: техническа оценка : подпоказател (К1):Стратегия, описание на дейностите, организация на изпълнението на поръчката; тежест: 50
Критерий: предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 013 - 019271 от 20.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-56СИ-44 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Рекламни визитници, Конферетни папки, Бележници с дата, Екоторби, Изработка, печат и разпространение на информационни брошури / дипляни, Плакати
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.04.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД, ЕИК: 201557566, кв. Люлин, бл. 303, вх. А, ап.4, Република България 1000, София, Тел.: 02 4234859

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2998 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-56СИ-45 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Рекламни химикали, USB флаш памет, Банер в интернет
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.04.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ди Ем Ай Дивелопмънт, ЕИК: 201557566, Люлин, бл. 303, вх. А, ап.4, Република България 1000, София, Тел.: 02 4234859

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1350 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Развиване на ключови компетенции и подобряване на компютърните умения на служителите на Столичен инспекторат към Столична община”, договор № М13-22-12/ 18.08.2014 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от ЕС чрез Европейския социален фонд”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Инфовизион“ ЕООД 2. „Далет“ ЕООД 3."Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД