Версия за печат

00105-2015-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

Министерство на външните работи, ул. Александър Жендов № 2, За: Екатерина Петрова, България 1113, София, Тел.: 02 9482978, E-mail: Ekaterina.D.Petrova@mfa.bg, Факс: 02 9482045

Място/места за контакт: ул. Александър Жендов № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: https://www.mfa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mfa.bg/bg/pages/30/index.html.

Електронен достъп до информация: https://www.mfa.bg/bg/events/182/40/3527/index.html.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: външна политика

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Разработване и внедряване на интегрирана система за управление на качеството в Дирекция „Консулски отношения” на МВнР”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Подобряване на ефективността и надеждността на предоставяните от МВнР електронни консулски услуги чрез въвеждане на системи за управление на качеството”, рег. № 13-31-34/23.04.2014 г., приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1 „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”. В предмета на обществената поръчка са включени следните дейности по проекта: Дейност 3: „Анализ на нормативната уредба и практика в дирекция „Консулски отношения” по управление на качеството и информационните процеси на дейностите, свързани с административното обслужване на граждани и бизнес и предоставянето на електронни услуги” В рамките на дейността се предвижда да бъде осъществен анализ на приложимата за Дирекция „Консулски отношения” на МВнР нормативна уредба в областта на административното обслужване, сравнение с настоящото състояние на всички дейности и практика на Дирекция „Консулски отношения“ на МВнР и извеждане на препоръки за подобряване на качеството. При необходимост, в рамките на дейността следва да бъдат изготвени и проекти на нови вътрешни документи, като напр. вътрешни правила и др. Дейност 4: „Разработване и внедряване на интегрирана система за управление на качеството съгласно международните стандарти ISO 9001:2008 и ISO 20000-1:2011 в Дирекция „Консулски отношения” на МВнР” В рамките на дейността се предвижда да бъде осъществен преглед на текущото състояние в Дирекция „Консулски отношения” на МВнР, подготовка за внедряване на интегрирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 и по стандарт ISO 20000-1:2011, внедряване на интегрирана система за управление на качеството по посочените стандарти, внедряване на приложен софтуер за управление на качеството и подобряване на отчетността по обслужването по въведените стандарти и автоматизиране и ускоряване на процесите, контрол на интегрираната система за управление на качеството – провеждане на вътрешни одити за покриване на стандартите, отстраняване на евентуални несъответствия, оценка на готовността за провеждане на сертификационен одит и обслужване по въведените интегрирани системи за управление. Дейност 6: „Провеждане на съпътстващо обучение съгласно изискванията на внедрените системи за управление на качеството в дирекция „Консулски отношения”” В рамките на дейността се предвижда да бъдат проведени обучения на 60 (шестдесет) служителя на МНвР (2 групи по 30 участника) и обучение на трима вътрешни одитори за внедрените нови системи за управление по ISO 9001:2008 и ISO 20000-1:2011.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
185273 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Предлагана цена; тежест: 40
Критерий: Техническа оценка със следните подпоказатели: 2.1. Цялостна концепция за изпълнение на поръчката с тежест 40 т.; 2.2. Организационна структура и подход за координация с Възложителя с тежест 20 т.; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00105-2015-0002

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 020 - 032554 от 29.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 38/ОП-И/15 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.04.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Дружество по ЗЗД МВНР-СУК, р-н Младост, ж.к. Младост 1, бл. 54А, вх.1, Партер, България 1784, София, Тел.: 02 96991691

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 185273 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се възлага по проект„Подобряване на ефективността и надеждността на предоставяните от МВнР електронни консулски услуги чрез въвеждане на системи за управление на качеството” с рег. № 13-31-34/23.04.2014 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"ИНТЕГРИТИ КОНСУЛТИНГ" ООД, ЕИК 131052918 "БАЛИСТИК - КОНСЕХО" ДЗЗД, ЕИК 202012932 Консорциум "БУЛЕКОПРОЕКТИ - СУИС", ЕИК 130733931 Дружество по ЗЗД "МВНР-СУК", ЕИК 176855184 "Ай Ти Си И" ООД, ЕИК 121673816