Версия за печат

00056-2015-0011

BG-Харманли:

РЕШЕНИЕ

Номер: 436 от 29.05.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Харманли, пл. Възраждане №1, За: инж. Пламен Найденов, Васил Шаринов, РБ 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/detski-ploshhadki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка и монтаж на съоръжения за детски площадки в ОДЗ „Пролет“; ОДЗ „Ален мак“; ЦДГ „Детски свят“ и в кв. 16 на бул. „България” , УПИ І, идентификатор № 77181.12.368 по КК на гр. Харманли ”. /срещу Атлас/

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на съоръжения за детски площадки в ОДЗ „Пролет“; ОДЗ „Ален мак“; ЦДГ „Детски свят“ и в кв. 16 на бул. „България” , УПИ І, идентификатор № 77181.12.368 по КК на гр. Харманли ”. /срещу Атлас/ по обособени позиции, както следва: •Обособена позиция №1 – Доставка и монтаж на съоръжения за детски площадки в ОДЗ „Пролет“; ОДЗ „Ален мак“; ЦДГ „Детски свят“. •Обособена позиция №2 – Доставка и монтаж на съоръжения за детски площадки в кв. 16 на бул. „България” , УПИ І, идентификатор № 77181.12.368 по КК на гр. Харманли ”. /срещу Атлас/.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

37535200

Описание:

Оборудване за площадки за игри

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 415 от 21.05.2015 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2015-667988
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 56-2015-11
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

21.05.2015 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.1.2

Вместо:

Подробно описани в документацията за участие в ОП на официалната страница на Община Харманли : www.harmanli.bg

Да се чете:

Плащането по договорите ще се извърши от Възложителя чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок до 30 /тридесет/ дни, от деня на извършване на доставката и монтажа, след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя и подписването на двустранен приемо-предавателен протокол. Изпълнителят има право на аванс – до 30 % от цената на договора,съгласно условията на документацията и на проекто-договора.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

II.2.1

Вместо:

Подробно описани в документацията за участие в ОП на официалната страница на Община Харманли : www.harmanli.bg

Да се чете:

Обособена позиция 1-10бр.комбинирани детски съоръжения и 4 бр.съоръжения (занимателни панели, тунелчета) Обособена позиция 2 - 1бр.комбинирано детско съоръжение, 1бр.двойна люлка, 4бр.кошчета и 3бр.пейки

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.1.4

Вместо:

в документацията за участие

Да се чете:

Строително-монтажните работи да се изпълняват под прякото ръководство на технически ръководител на обекта. Работната ръка да бъде обучена за изпълнение на съответния вид СМР. Да ползва работно облекло и предпазни средства. Охраната на строителните материали се организира и изпълнява от изпълнителя на обекта.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2

Вместо:

Подробно описани в документацията за участие в ОП на официалната страница на Община Харманли : www.harmanli.bg

Да се чете:

Няма изисквания

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3

Вместо:

Подробно описани в документацията за участие в ОП на официалната страница на Община Харманли : www.harmanli.bg

Да се чете:

1. кандидатът или участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години минимум 1 доставка с монтаж сходна с предмета на настоящата поръчка 2. да разполагат с екип за изпълнение на монтажа: технически лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на монтажа на съоръженията; 3. кандидатът или участникът следва да разполагат техническо оборудване за осъществяване предмета на поръчката; 4. участниците следва да притежават сертификат ISO 9001:2008 за качество / еквивалент/ и да го представят с офертата си за участие в обявената процедура; 5. в процеса на изпълнение на поръчката , участниците следва да предприемат мерки за опазване на околната среда , съобразно европейските и международните стандарти . Съответствието с поставените минимални изисквания за наличие на техническите възможности и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката се доказва с представянето от участника на: 1. списък на доставките с монтаж , изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, участникът следва да представи минимум едно удостоверение (референция) за добро изпълнение ; 2. декларация ,в която са посочени технически лица, ангажирани с изпълнението на поръчката- посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или / на ръководните му служители и въобще на лицата, които участват в изпълнението на поръчката ; 3. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги; 4. сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на оборудването със съответните спецификации или стандарти в съответствие с чл. 53 ,ал.(1) от ЗОП ; 5 . писмено описание на мерките, които ще се приложат за опазване на околната среда и представяне на сертификати , съгл. чл 53 ал.(2) които удостоверяват съответствието на участника с определените стандарти за опазване на околната среда и посочване на екологичната и одиторската схема на Европейския съюз ( EMAS) или стандартите за опазване на околната среда чрез съответните европейски и международни стандарти.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.3.8

Вместо:

19.06.2015г.

Да се чете:

29.06.2015г.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Приложение Б.3/Приложимо и за двете обособени позиции/

Вместо:

На адрес www.harmanli.bg

Да се чете:

Обособена позиция 1-10бр.комбинирани детски съоръжения и 4 бр.съоръжения (занимателни панели и тунелчета) Обособена позиция 2 - 1бр.комбинирано детско съоръжение, 1бр.двойна люлка, 4бр.кошчета и 3бр.пейки

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
18/06/2015 16:00
Да се чете:
26/06/2015 16:00
V.9) Друга допълнителна информация:

В документацията за участие се прави следната промяна : В раздел " ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА, ВКЛЮЧИТЕЛНО НА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ", в подраздел 6."Начин на плащане " се добавя - Изпълнителят има право на аванс – до 30 % от цената на договора.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

29.05.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Михаил Христов Лисков
Длъжност: Кмет на Община Харманли