Версия за печат

00546-2015-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000662776

Специализирана болница за активно лечение по онкология-ЕАД, ул.Пловдивско поле №6, За: Цветолюба Васева, Република България 1756, София, Тел.: 02 8076355, E-mail: tzvaseva@sbaloncology.bg, Факс: 02 8706321

Място/места за контакт: отдел Правен и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sbaloncology.bg..

Адрес на профила на купувача: http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150525FcEC415678.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"ДОСТАВКА НА ДИАГНОСТИЧНИ КОНСУМАТИВИ И РЕАКТИВИ ЗА ЛАБОРАТОРНИ АПАРАТИ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
болничната аптека/централния склад на СБАЛ по Онкология - ЕАД, град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Откритата процедура за възлагане на обществената поръчка е с обект „доставка“, и с предмет периодично повтарящи се доставки на диагностични консумативи и реактиви за лабораторни апарати за нуждите на лабораториите в „СБАЛ по онкология” ЕАД - Възложител, съгласно приложената към настоящата документация Техническа спецификация към образец-Й, с цел избор на доставчик за посочените 2 (две) обособени позиции, и сключване на договор за доставка при най-благоприятни на СБАЛ по Онкология - ЕАД условия.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1. Реактиви и консумативи за DAKO AS Link 48 – автоматизирана система за ISH и IHC оцветявания Обособена позиция 2. Реактиви и консумативи за КРЪВНО-ГАЗОВ АНАЛИЗАТОР SIEMENS-RL248

Стойност, без да се включва ДДС
138947.66 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ОП 1. Реактиви и консумативи за DAKO AS Link 48 – автоматизирана система за ISH и IHC оцветявания - 1118,17 ОП 2. Реактиви и консумативи за КРЪВНО-ГАЗОВ АНАЛИЗАТОР SIEMENS-RL248 - 271,30 Участниците представят гаранцията за участие за всяка обособена позиция в полза на СБАЛ по Онкология ЕАД за гарантиране на изпълнението на техните задължения, произтичащи от участието в процедурата. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата следва да бъде в срокът на валидност на офертите /180/ дни от датата на крайният срок за получаването им/. 1. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: - парична сума, платима по банкова сметка на СБАЛ по Онкология – ЕАД в Интернешънъл Асет Банк АД; IBAN: BG84IABG81231000113500, BIC: IABGBGSF; - безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на възложителя, със срок на валидност не по-малък от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Участникът в процедурата представя отделна гаранция за участие за всяка от обособените позиции, за които участва. В представеният документ следва изрично да се посочи номерът и наименованието на обособената позиция за която се отнася. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, или когато е определен за изпълнител не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранциите за участие се задържат и освобождават, съгласно чл.62 от ЗОП. 3. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 4. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка – участникът, с когото възложителят ще сключи договор за обществена поръчка следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията следва да бъде със срок на валидност два месеца след изтичане срока на договора. 5. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на „СБАЛ по онкология” ЕАД. Плащанията на доставените стоки се извършват чрез банков превод по банкова сметка на ПРОДАВАЧА, в срок – 60 (шестдесет) дни, след предаването на стоките и представяне на следните документи: а/. Оригинална фактура, издадена от ПРОДАВАЧА, подписана и одобрена от упълномощен представител на КУПУВАЧА. Във фактурата се посочва номер и дата на договора; б/. Приемателно - предавателен протокол; в/. Сертификати, разрешения и инструкции за правилното им съхранение и ползване, подписан от ПРОДАВАЧА и КУПУВАЧА.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. При участници обединения, следва да се приложи оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен член на обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в настоящата обществена поръчка. Забележка: Свързани лица и свързани предприятия по смисъла на § 1, т.23а и т.24 от ЗОП са: 23а. "Свързани лица" са: а) роднини по права линия без ограничение; б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително; в) роднини по сватовство - до втора степен включително; г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници; е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. 24. "Свързано предприятие" е предприятие: а) което съставя консолидиран финансов отчет с възложител, или б) върху което възложителят може да упражнява пряко или непряко доминиращо влияние, или в) което може да упражнява доминиращо влияние върху възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП, или г) което заедно с възложител по чл. 7 от ЗОП е обект на доминиращото влияние на друго предприятие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Оферираните от участниците продукти трябва да са оригинални за съответните апарати, което се удостоверява с документ от производителя на апаратурата. 2. В случай, че оферираните продукти не са оригинални, участниците следва да удостоверят съвместимостта им с посочения в Техническата спецификация апарат, като представят писмо-декларация или еквивалентен официален документ от производителя на апаратурата или от производителя на реактивите/консумативите. 3. За апаратите с бар кодова идентификация да се предлагат реактиви със съответния бар код. Реактивите без бар кодова идентификация няма да се класират.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи /задължителни и други по преценка на участника/, включително документи, относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Всеки лист, съдържащ се в плика, следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка. 2. Оферта, попълнена съгласно образец – А от настоящата документация. В офертата задължително се посочват обособените позиции за които участникът подава оферта. 3. Представяне на участника – посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация /за физически и юридически лица/, в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 4. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, попълнена съгласно образец – Б от настоящата документация. В декларацията задължително се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 5. При участници обединения – оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият /документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение/. Представените документи следва да бъдат съобразени с част 4 ”Указания към участниците за участие в открита процедура”, раздел I ”Условия за участие в откритата процедура”, т.1 от настоящата документация. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, попълнена съгласно образец – З от настоящата документация. 7. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законният представител на участника /нотариално заверено пълномощно - оригинал/. 8. Декларация от участника, че е/не е регистриран по ДДС. В случай, че участникът е регистриран по ДДС, се прилага като доказателство заверено от участника копие на документ за ДДС регистрация. 11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, попълнена съгласно образец – В от настоящата документация. 12. Декларация за съгласие за участие, като подизпълнител, попълнена съгласно образец – Г от настоящата документация. 13. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП /отнася се за подизпълнители, в случай, че участникът предвижда такива/, попълнена съгласно образец – Д от настоящата документация. 14. За всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта, следва да се представи оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Всяка отделна гаранция за участие е в размер, посочен в обявлението и в част 4 „Указания за участие в открита процедура” раздел V „Изисквания и условия за гаранциите” от настоящата документация. 15. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор, попълнена съгласно образец – Ж от настоящата документация. 16. Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена съгласно образец – И от настоящата документация. 17. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП, попълнена съгласно образец – Е от настоящата документация.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо!

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо!

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

10.1. Участникът трябва да докаже регистрацията си в ИАЛ за търговия на едро с медицински изделия или в друг професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. В случай, че регистрацията е достъпна в публичен безплатен регистър или предоставянето й е безплатно на възложителя, участникът следва да посочи информация за органа, който го поддържа. В случай, че исканата информация е платена или не е достъпна в публичен регистър, то участникът следва да представи документ, доказващ съответната регистрация.;10.2. Списък /оригинал/ на доставките на диагностични консумативи и/или реактиви за лабораторни апарати или сходни за последните три години, считано до датата на подаване на офертата, с включени предмет, стойности, дати и възложители, придружен с доказателства за извършените доставки /заверени от участника копия/. Доказателствата за извършените доставки се предоставят под формата на актуално удостоверение, издадено от възложител /може и референция/ или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/те. Удостоверенията за добро изпълнение от възложител, следва да съдържат периода на изпълнението, мястото, вида и обема на стоките, както и дали договорът е изпълнен точно, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт.;10.3. Сертификати, издадени от акредитирани лица на производителя за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.Удостоверява се със заверени от участника копия на сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството и за сертификация на предлаганите продукти по БДС, ISO 9001:2008 или еквивалент, GMP сертификат /добра производствена практика/, или аналогична система на името на производителя на съответния консуматив. 10.4. Доказателство за съответствие на медицински изделия с нанесена „СЕ” маркировка /отнася се само до медицинските изделия, т.е. където е приложимо/: 10.4.1. Валидна декларация за съответствие с нанесена „СЕ” маркировка издадена от производителя или упълномощен представител (чл.14, ал.2 от Закона за медицинските изделия) за всяко медицинско изделие/лабораторен консуматив, предложено от участника /заверено от участника копие на оригинала и заверено от участника копие от официалния превод на български език/.10.4.2. Валиден сертификат за „СЕ” марка, издаден от нотифициран орган за всички медицински изделия, за които се изисква съгл. чл. 18 от Закона за медицинските изделия и Наредбите за съществените изменения за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл.2, ал.1, т.1 и т.3 от Закона за медицинските изделия /заверено от участника копие на оригинала и заверено от участника копие от официалния превод на български език/.10.4.3. В случай, че предлаганите продукти, по съответните обособени позиции, респ. подпозиции не са медицински изделия, по смисъла на ЗМИ, то участникът представя удостоверение от производителя, от което да е видно, че същият е определил съответните продукти, не като медицински изделия, а като резервни части или като други продукти. /представя се в оригинал и в превод на български език/. 10.5.Оторизационно писмо (оригинал или нотариално заверено копие) от фирмата производител, издадено на името на участника, удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на цялата страна. Когато е на чужд език да бъде представено и в превод на български език. Продължава в Допълнителна информация!

Изисквано минимално/ни ниво/а:

9. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника, съгласно чл.51 от ЗОП: 9.1. Участникът да е регистриран в ИАЛ за за търговия на едро с медицински изделия или в друг професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен или да е регистриран съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. 9.2. Участникът да е изпълнил минимум една доставка на диагностични консумативи и реактиви за лабораторни апарати, или сходни договори за последните три години, считано до датата на подаване на офертата. 9.3. За предлаганите лабораторни консумативи производителят да е сертифициран от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 9.4. Предлаганите реактиви и лабораторни консумативи да притежават нанесена „СЕ” маркировка /отнася се само до медицинските изделия, т.е. където е приложимо/. 9.5. Участникът да е оторизиран представител на производителя на реактивите и лабораторните консумативи. 9.6. Участникът да предлага оригинални продукти за съответните апарати, а в случай, че предлаганите продукти не са оригинални за съответните апарати, същите да са съвместими с посочения в Техническата спецификация апарат. 9.7.Участникът да предлага реактиви със съответния бар код (отнася се за апаратите с бар кодова идентификация, т.е. където е приложимо).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 040 - 068161 от 24.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.06.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.06.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на СБАЛО ЕАД, етаж 6, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Технически възможности, Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: Срокът на валидност на оторизационното писмо, следва да бъде или не по-кратък 18 месеца от датата на подаване на офертата или не по-кратък от срока на действие на договора, за чието сключване се кандидатства. Участникът може да представи пълномощно, както от производителите, така и от упълномощените представители на фирмите производители. В случай, че участникът е преупълномощен от упълномощен представител на фирмата производител, то той следва да представи документ от който е видно, че упълномощителят е упълномощен представител на фирмата производител. 10.6. Декларация /оригинал/ от производителя, че оферираните от него продукти са оригинали за съответните апарати (където е приложимо). Удостоверява се с документ от производителя на апаратурата. Документът следва да бъде представен в оригинал или като нотариално заверени копия на оригинала и в превод на български език. В случай, че оферираните продукти не са оригинали, участникът представя декларация /оригинал/от производителя, че оферираните от него продукти за съответните апарати са съвместими с посочения в Техническата спецификация апарат. Съвместимостта се удостоверява с писмо-декларация или еквивалент от производителя на апаратурата или от производителя на реактивите/консумативите. Документът следва да бъде представен в оригинал или в заверено от участника копие на оригинала и в превод на български език (където е приложимо). 10.7.Декларация /оригинал/ от участника, че оферираните от него реактиви са със съответния бар код (отнася се за апаратите с бар кодова идентификация, т.е. където е приложимо). Настоящата документация ще бъде публикувана в „Профила на купувача”, най-късно на първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП. В случай, че заинтересовано лице желае да му бъде предоставена документацията за участие на хартиен и електронен носител, Възложителят я предоставя на място или я изпраща за сметка на заинтересованото лице. Цената на документацията е в размер на 5,00 лева, без ДДС. В случаите по чл. 27а, ал. 1 възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, които са я закупили. Стойността на документацията се заплаща в посочения в обявлението срок в касата на СБАЛ по Онкология ЕАД, срещу редовно издаден платежен документ или по банков път, по следната банкова сметка на СБАЛ по Онкология – ЕАД: Интернешънъл Асет Банк АД, IBAN: BG84IABG81231000113500, BIC: IABGBGSF.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за DAKO AS Link 48 – автоматизирана система за ISH и IHC оцветявания
1) Кратко описание

Реактиви и консумативи за DAKO AS Link 48 – автоматизирана система за ISH и IHC оцветявания

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

1.1. Фабрична опаковка визуализираща система за антитела от миши и заешки произход с включени буфери за антигенно възстановяване, депарафиниране, рехидратация и промиване 600 теста оп. 7 1.2. Разредител за антитела-стабилност над 6 месеца на разреденото антитяло 50 мл оп. 2 1.3. Концентратх50 за антигенно възстановяване, депарафиниране и рехидратация,рН 6 90 мл оп. 3 1.4. Монокл. заешки анти чов. естроген рецептор алфа, клон ЕР1,готов за употреба р-р 12 мл оп. 10 1.5. Монокл. миши анти чов. прогестерон рецептор, клон PgR 636, готов за употреба р-р 12 мл оп. 10 1.6. Поликл. заешки анти чов. ХЕР-2, концентрат 0.2 мл оп. 3 1.7. Монокл. миши анти чов. цитокератин, клон АЕ1/АЕ3, готов за употреба р-р 12 мл оп. 3 1.8. Монокл. миши анти чов. Цитокератин 7 , клон OV-TL12/30, готов за употреба 12 мл оп. 2 1.9. Монокл. миши анти чов. ПЛАП , клон 8A9,готов за употреба 12 мл оп. 1 1.10. Монокл. миши анти чов.Меланозама , клон HMB-45,готов за употреба 12 мл оп. 2 1.11. Монокл. миши анти чов.СЕА , клон II-7,готов за употреба 12 мл оп. 1 1.12. Поликл. заешки анти чов. ПСА, готов за употреба 12 мл оп. 1 1.13. Монокл. миши анти чов.СД99 , клон 12E7,готов за употреба 12 мл оп. 1 1.14. Монокл. миши анти чов. СД10, клон 56C6, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.15. Монокл. миши анти чов.Епителиален антиген , клон Ber-EP4 , готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.16. Монокл. миши анти чов. ЛСА, клон 2B11+PD7/26, готов за употреба р-р 12 мл оп. 3 1.17. Поликл. заешки анти чов. S-100, готов за употреба 12 мл оп. 2 1.18. Монокл. миши анти чов. Цитокератин 20 , клон Ks20.8,готов за употреба 12 мл оп. 2 1.19. Монокл. миши анти чов. CA125 , клон M11,готов за употреба 12 мл оп. 1 1.20. Монокл. миши анти чов. Мелан А , клон А103,готов за употреба 12 мл оп. 2 1.21. Монокл. миши анти чов. Дезмин , клон D33,готов за употреба 12 мл оп. 2 1.22. Монокл. миши анти чов. Калретинин , клон DAK-Calret1,готов за употреба 12 мл оп. 1 1.23. Монокл. миши анти чов. Хепатоцити , клон OCH1E5,готов за употреба 12 мл оп. 1 1.24. Монокл. миши анти чов. CD56 , клон 123C3 ,готов за употреба 12 мл оп. 1 1.25. Монокл. заешки анти чов. АМАКР , клон 13H4 ,готов за употреба 12 мл оп. 2 1.26. Монокл. миши анти чов. Мамаглобин , клон 304-1A5 ,готов за употреба 12 мл оп. 1 1.27. Монокл. миши анти чов. р53 , клон DO-7 ,готов за употреба 12 мл оп. 2 1.28. Монокл. миши анти чов. р63 , клон DAK-p63 , готов за употреба 12 мл оп. 2 1.29. Монокл. миши анти чов. Ки-67, клон MIB-1, готов за употреба р-р 12 мл оп. 4 1.30. Монокл. миши анти чов. Миогенин, клон F5D, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.31. Монокл. миши чов. Хромогранин А, клон DAK-A3, концентрат 0,2 мл оп. 1 1.32. Монокл. миши анти чов. НСЕ , клон BBS/NC/VI-H14 , готов за употреба 12 мл оп. 1 1.33. Монокл. миши анти чов. Синаптофизин, клон DAK-SYNAP, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.34. Монокл. миши анти чов. СДХ2, клон DAK-CDX2, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.35. Поликл. заешки анти чов. Гастрин, готов за употреба 12 мл оп. 1 1.36. Поликл. заешки анти чов. Хорион гонадотропин, готов за употреба 12 мл оп. 1 1.37. Монокл. миши анти чов. Инхибин Алфа, клон R1, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.38. Монокл. миши анти чов. РСС, клон SPM314, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.39. Монокл. миши анти чов. ЕМА, клон Е29, готов за употреба р-р 12 мл оп. 2

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
111817 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1.40. Монокл. миши анти чов. виментин, клон V9, готов за употреба р-р 12 мл оп. 2 1.41. Монокл. миши анти чов. СМА, клон 1A1, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.42. Поликл. заешки анти чов. Калцитонин, готов за употреба 12 мл оп. 1 1.43. Поликл. заешки анти чов. СД117, с-кит, концентрат 0,2 мл оп. 1 1.44. Монокл. миши анти чов. Цитокератин 5/6 , клон D5/16,готов за употреба 12 мл оп. 1 1.45. Монокл. миши анти чов. СД246, клон ALK1, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.46. Монокл. миши анти чов. СД138, клон MI15, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.47. Монокл. миши анти чов. СД68, клон PG-M1, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.48. Монокл. миши анти чов. СД43, клон DF-T1, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.49. Монокл. миши анти чов. СД34, клон QBEnd 10, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.50. Монокл. миши анти чов. СД31, клон JC70A, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.51. Монокл. миши анти чов. СД30, клон Ber-H2, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.52. Поликл. заешки анти чов. СДЗ, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.53. Монокл. миши анти чов. СД20, клон L26, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.54. Монокл. миши анти чов. СД15, клон Carb-3, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.55. Монокл. миши анти чов. СД8, клон C8/144B, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.56. Монокл. миши анти чов. СД4, клон 4B12, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.57. Монокл. миши анти чов. БСЛ-2 онкопротеин, клон 124, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.58. Монокл. миши анти чов. Калдесмон, клон h-CD, готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.59. Монокл. Миши анти човешки Простеин, клон: 10E3,готов за употреба р-р 12 мл оп. 1 1.60. Хематоксилин, 3х45 мл. 135 мл оп. 5 1.61. ДАБ почистващ кит за 7500 стъкла 1 бр. оп. 1 1.62. Кит за баркод етикетитиране за 500 етикета 500 бр. оп. 8 1.63. Контейнери за реактиви с обем 12 мл. 25 бр. оп. 2 1.64. Микроскопски стъкла за имунохистохимия 100 бр. оп. 100 1.65. AS Link 48 Кит за ежедневна поддръжка 1бр. бр. 12




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за КРЪВНО-ГАЗОВ АНАЛИЗАТОР SIEMENS-RL248
1) Кратко описание

Реактиви и консумативи за КРЪВНО-ГАЗОВ АНАЛИЗАТОР SIEMENS-RL248

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33696500

Описание:

Лабораторни реактиви

3) Количество или обем

2.1. PCO2 електрод бр. бр. 2 2.2. pH електрод бр. бр. 2 2.3. pO2 електрод бр. бр. 2 2.4. Буфери 6.8/7.3 4х90мл/4х370мл оп. 10 2.5. Бъркалки за капилярки 500бр. оп. 2 2.6. Депротеинизиращ разтвор 10х2мл оп. 10 2.7. Калибриращ газ бр. бр. 2 2.8. Капачки за капилярки 500БР. 2,0-2,4mm оп. 1 2.9. Капилярки 100бр. ЛИТ.ХЕПАРИН 140mkl оп. 1 2.10. Касета за референтен електрод бр. бр. 2 2.11. Кондициониращ разтвор 5x2мл оп. 10 2.12. Контрол Rapid QC ниво 1 30амп.х2.5мл оп. 1 2.13. Контрол Rapid QC ниво 2 30амп.х2.5мл оп. 1 2.14. Контрол Rapid QC ниво 3 30амп.х2.5мл оп. 1 2.15. Миещ и кондициониращ пакет 4х450мл оп. 10 2.16. Пълнещ разтвор за референтен електрод 4х5мл оп. 10 2.17. Пълнещ разтвор за рН електрод 3x3ml оп. 10 2.18. Референтен електрод бр. бр. 2 2.19. Референтен електрод с касета бр. бр. 1 2.20. Слоуп газ бр. бр. 2 2.21. Терморолка бр. бр. 30 2.22. КИТ Шлаухи за шише бр. бр. 2 2.23. Мандрен за почистване на съсиреци бр. бр. 5 2.24. KIT O-RING 200/800S ELCTD бр. 2 2.25. Държач за входна игла бр. бр. 3 2.26. Кит игла § шлаух бр. бр. 3 2.27. Кит пред-нагревател бр. бр. 2 2.28. Кит шлаухи за помпа на проба и реактив бр. бр. 3 2.29. Подложка за капки бр. бр. 2

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
27130.66 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12