Версия за печат

00797-2015-0003

BG-Бургас: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Людмила Цонева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907453, E-mail: l.tsoneva@burgas.bg, Факс: 056 907254

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/20785http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/20785.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на ИТ обучения за служители на Община Бургас“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: На територията на Република България.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора включва организиране и провеждане на ИТ обучения за служители на Община Бургас в изпълнение на проект „Обучение на служителите на общинската администрация на Община Бургас – 2“, финансиран по ОП „Административен капацитет“ 2007-2013, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”; Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”; Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14; договор за безвъзмездна финансова помощ М13-22-90/13.08.2014. Изпълнителят следва да организира и проведе обучение по официалните учебни програми и по един изпит по следните курсове на Майкрософт за всеки от обучаващите се: I. Microsoft Windows Server 2012 обучения 1.1. Installing and Configuring Windows Server 2012- 4 обучаващи се 1.2. Administering Windows Server 2012- 4 обучаващи се II. Microsoft Exchange Server 2013 обучения 2.1. Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013- 2 обучаващи се 2.2. Advanced Solutions of Microsoft Exchange Server 2013- 2 обучаващи се III. Microsoft SQL server 2012 Database обучения 3.1. Administering Microsoft SQL server 2012 Database- 2 обучаващи се IV. Microsoft SharePoint Server 2013 обучения 4.1. Core Solutions of Microsoft SharePoint Server 2013- 2 обучаващи се 4.2. Advanced Solutions of Microsoft SharePoint Server 2013- 2 обучаващи се 4.3. SharePoint 2013 End User Level I – 2 обучаващи се 4.4. SharePoint 2013 End User Level II- 2 обучаващи се Обученията се провеждат на посочено от Изпълнителя място на територията на Република България. Изпълнителят осигурява подходящи помещения за провеждане на обученията, снабдени с необходимото оборудване. В срок от 1 работен ден от сключването на договора Възложителят предоставя на Изпълнителя списък с участващите в обученията. Изпълнителят, в срок от 5 работни дни от предоставяне на списъка, изготвя и представя на Възложителя подробно описание на официалните учебни програми на Майкрософт за всеки от курсовете, описание на методите и средствата за обучение, както и разработен с Microsoft Project 2013 проектен план за провеждане на обученията, като се съблюдава да не се провеждат едновременно обучения, в които участват едни и същи лица. Проектният план се одобрява от Възложителя в срок от 3 работни дни. В процеса на обучение Изпълнителят да се придържа изцяло към официалната методология и учебни материали, разработени от Майкрософт. За всеки от участниците в обучението Изпълнителят осигурява оригинален учебник от Microsoft и сертификат след успешно положен изпит. Изпълнителят регистрира участниците в присъствен лист за всяко едно обучение. Присъственият лист съдържа всички задължителни атрибути, съгласно изискванията на ОП „Административен капацитет“. Изпълнителят е длъжен да спазва изискванията за информиране и публичност на ОП „Административен капацитет”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80533000, 80570000

Описание:

Услуги по компютърно обучение и получаване на знания в областта на информатиката
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
21900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

93-ОП-2

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 643256 от 16.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-ОП-2/13 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Организиране и провеждане на ИТ обучения за служители на Община Бургас“.
V.1) Дата на сключване договора
27.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АСАП ЕООД, ЕИК 175370880, бул. Цар Борис III, № 93-95, ет. 2, офис 1` /едно прим/, Република България 1000, София, Тел.: 02 9035939, E-mail: office@asap.bg, Факс: 02 4233587

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 31177.1 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 21900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект „Обучение на служителите на общинската администрация на Община Бургас – 2“, финансиран по ОП „Административен капацитет“ 2007-2013, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”; Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”; Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14; договор за безвъзмездна финансова помощ М13-22-90/13.08.2014“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „АСАП” ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. София 1612, бул. „ЦАР БОРИС III-ти“ № 93-95, ет.2, офис 1`/едно прим/, ЕИК 175370880 и адрес за кореспонденция: гр. София 1612, бул. „Цар Борис III“ № 93-95, тел. 02/903 59 39, ел.поща: office@asap.bg, представлявано от Петър Ангелов Зюмбилев. 2. „АЙ ТИ СИ И” ООД, със седалище и адрес на управление: гр. София 1784, бул. „Цариградско шосе“, № 115г, ет. 1, Бизнес център „Мегапарк“, ЕИК 121673816 и адрес за кореспонденция: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 115г, ет. 1, тел. 0888/ 35 32 93, ел. поща: diana.sofronieva@itce.com, info@itce.com, представлявано от Нина Георгиева Проданова- Йоцева. 3. „АРГУС БИЗНЕС КОРПОРЕЙШЪН” ЕООД, седалище и адрес на управление: гр. София 1000, ул. „Христо Белчев“ № 3, ЕИК 201951892 и адрес за кореспонденция: гр. София 1000, ул. „Христо Белчев“ № 3, тел. 02/ 980 22 21, факс 02/ 988 54 96, ел. поща:, office@argusbcorp.eu, представлявано от Николай Владимиров Шопов.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор