Версия за печат

00338-2015-0010

BG-Разград: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: инж. Недим Тахиров; Добрин Добрев, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618220; 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Директор на Дирекция Програми и околна среда; юрисконсулт - обществени поръчки в Дирекция Правно и нормативно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150527VISs780428.

Електронен достъп до информация: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150527VISs780428.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000505910

Община Разград, бул. Бели Лом № 37А, За: Силвия Янева, Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Експлоатация на обект: Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Разград, Лозница, Исперих, Завет, Кубрат, Самуил и Цар Калоян“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Поземления имот, в който е разположена РД - Разград е № 61710.19.277 с площ от 109,5 дка в местността „Олян бурлуг” в землището на гр.Разград, изградено е на площадката на съществуващото депо за битови отпадъци в и отстои на около 8 км североизточно от града.
Код NUTS: BG324
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Експлоатация на обект: Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Разград, Лозница, Исперих, Завет, Кубрат, Самуил и Цар Калоян”.Дейностите, включени в обхвата на поръчката са подробно описани в Техническата спецификация на Възложителя и в Комплексно разрешително № 248-НО/2008 г. на МОСВ. Предметът на поръчката следва да бъде изпълнен в съответствие с изискванията на действащото законодателство на Република България, КР, Техническите спецификации и проекта на договор – неразделна част от настоящата документация. Всички дейности на бъдещия изпълнител следва да са съобразени изцяло с изискванията на посоченото Комплексно разрешително, в т.ч. по отношение на необходимите писмени договори за осъществяване на определени дейности, както и цялостната експлоатация и подръжка на депото и инсталациите.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90530000

Описание:

Експлоатация на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в Комплексно разрешително № 248-НО/2008 на МОСВ, Техническите спецификации и проекта на договор – неразделна част от настоящата документация.

Стойност, без да се включва ДДС
2400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 20 000 лв. (двадесет хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Възложителя: Банка: ОБЩИНСКА БАНКА АД, ФИНАСОВ ЦЕНТЪР РАЗГРАД IBAN: BG63SOMB91303358628200 BIC CODE: SOMBBGSF В нареждането за плащане задължително следва да бъде записан предметът на поръчката. Всички разходи по внасяне/отркиване и обслужване на гаранциите са за сметка на участника.Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и 62 от ЗОП. В хипотезата на чл. 62а от ЗОП възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП отново да представят гаранции за участие. Участник, който след покана и определният в нея срок не представи отново гарнация се отстранява от участие. Гаранция за изпълнение на договора: В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 2% /два процента/ от прогнозната стойност на обществената поръчка. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди избраният изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранция за изпълнение по банков път, това следва да стане по следната сметка на Възложителя: Банка: ОБЩИНСКА БАНКА АД, ФИНАСОВ ЦЕНТЪР РАЗГРАД IBAN: BG63SOMB91303358628200 BIC CODE: SOMBBGSF Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата обществена поръчка се осъществява със средства от бюджета на Община Разград. Редът и условията за плащане по обществената поръчка са уредени в договора за изпълнение на поръчката, а именно: Заплащането за извършената услуга става ежемесечно от бюджета на Община Разград, като стойността е равна на приетото и измерено на депото за предходния месец количество отпадъци умножено по единичните цени посочени в чл.5, ал.1 от договора. За извършване на плащането ИЗПЪЛНИТЕЛЯ издава на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ фактури в оригинал, в които е отбелязан допълнително следния текст: „Разходите са за месец/год. относно количествата обезвредени отпадъци за община …….по договор №……. …...2015 г.” Посочените фактури се издават след подписан за извършване на услугата, двустранен месечен протокол с приложени кантарни бележки удостоверяващи количествата обезвредени отпадъци за отчетения период от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и съответната община. За приетите от територията на Община Разград обезвредени количества отпадъци плащането се извършва след представяне и оформяне на документите по ал.2 в срок до 14 число на месеца следващ отчетния период. За приетите обезвредени количества отпадъци от територията на другите общини посочени в чл.1, ал.1 от настоящия договор плащането се извършва след представяне и оформяне на документите по ал.2 в срок до 40 календарни дни от месеца следващ отчетния период. В случай на наличие на сключен договор за подизпълнение ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след получаване на доказателства, за извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ всички плащания към ПОДИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършената от него работа.Дължимите суми се превеждат по банков път от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне и оформяне на посочените по - горе документи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Обединението на физически и/или юридически лица има качеството на „участник” в настоящата процедура. Когато участникът е обединение, както за участие в процедурата, така и за сключване на договор, Възложителят не изисква създаването на юридическо лице. В случай на избор на обединението за изпълнител, същото се задължава преди сключване на договора да представи удостоверение за регистрация в Регистър БУЛСТАТ и удостоверение за данъчна регистрация. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.В случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него трябва да определят в споразумението за създаването си, физическото лице, което е упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя. В случай че в споразумението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, следва да се представи в допълнение и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай че участник в процедурата е обединение, критериите за подбор ще се прилагат за обединението като цяло. Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят само за членовете на обединението, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор.В случай че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които: - гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - гарантират, че съставът на обединението няма да се променя след сключване на договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата на чл. 47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредната на чл. 47, ал.3 от ЗОП. В съответствие с разпоредбата на чл. 47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изисванията на ал.1 и ал.5 на цитираната разпоредба, което изисква посочените в обявлението изисквания по ал.2 по отношение на подизпълнителите.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата в която е установено е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. При представяне на офертата той подава декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП. С офертата си участниците могат без ограничение дапредлагат ползване на подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП) и условията, посочени в настоящата документация. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика както следва: Плик №1 "Документи за подбор" съдържа:1.Оферта/ Обр.1/, в оригинал, подписана и подпечатана от участника или от изр. упълномощен негов представител с нотар. заверено пълномощно. Когато У-ник в процедурата е обединение, офертата се подава от представляващия обединението като за неприложимите данни следва да се посочва текст „неприложимо”.2.Представяне на участника, /обр.2/, включващо:Посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифиц. информация в съотв. със законодателството на държавата, в която у-кът е установен, както и адрес, включ. електронен, за кореспонденция;Декл. по чл.47, ал.9 от ЗОП, удостов. липсата на обст-вата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2 и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоят-вата по ал.1, подписана от лицата, които представл. у-ка, /обр.3/; за подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5. Подизп. удостоверяват липсата на обстоят. по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП с декларация. Същите попълват приложения към документацията – обр.3, като не удостоверяват обстоят. по чл.47, ал.2, т.1 и т.5, респективно по т.5 и т.6 от обр.3. Когато у-кът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, съгл. чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по ал.1, т.1, б.“а“ и б.“б“ – Обр.2 и Обр.3 се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението.3. Списък на документите съдържащи се в офертата, /Обр.4/.Когато у-ник ще използва подизпълнители, представените от тях документи се описват в Обр.4.Когато у-ник в процедурата е обединение, представените за участниците в обединението документи се описват в Обр.4.4.При Участници обединения - заверено от у-ника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представл. обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5.Когато участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на бълг. език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т.4, т.5, и т.11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.6.Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин).Когато у-никът е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция, съотв. вносител на сумата по гаранцията.7.Декларация за запознаване с всички обстоят. и условия на документацията за участие и КР /Обр.5/.8. Декларация по чл.55, ал.7 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП /обр.6/.9.Декларация за участие на подизп./Обр.7/ и Декл. от всеки подизп за съгласие за у-тие в поръчката – Обр.8.10.Декларация за приемане условията на проекто - договора/Обр.9/.11.Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП /Обр.13/.12.Доказателства за фин. и икономическо състояние на участника: Представят се документите, описани в т.III.2.2-лява част от Раздел III на настоящия документ.13.Доказателства за техн.възможности и/или квалифик. на у-ника:Представят се документите.Представят се документите, описани в т.III.2.3-лява част от Раздел III на настоящия документ.14.Изрично нот.заверено Пълномощно (оригинал или нот.заверено копие) отн. лицето/цата, в случай че офертата не е подписана от законния пред-тел на у-ника. Плик №2 съдържа: „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ /обр.14/. Плик №3 съдържа:„Ценово предложение за изпълнение на поръчката“ /обр.15/

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Удостоверениe от банкa или Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, ако са публикувани в Търговския регистър на Република България или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. участниците в процедурата следва да имат на разположение финансов ресурс в размер не по-малко от 480 000 лв. (четиристотин и осемдесет хиляди лева). Изпълнението на поръчката е дългосрочно и е свързано с осигуряване на средства за заплащане на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци, осигуровки и др.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (Образец № 10) до крайния срок за подаване на оферти, придружен от доказателства за извършената услуга. Като доказателство за извършената услуга се приема под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, която съдържа и лицето, която я е предоставило. 2.Декларация с описание на техническите средства и оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на настоящата поръчка (Образец № 12). 3. Заверени от участника копия от валидни сертификати ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001 или еквивалентни. 4. Декларация със списък на длъжностите на лицата, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката – (Образец № 11) от документацията за участие в процедурата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да докаже опит в изпълнение през последните три години, считано от крайния срок за получаване на офертите, на минимум една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка. Под „сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира опит в изпълнението на услуги по експлоатация на депа за отпадъци, които са изградени и експлоатирани съгласно изискванията на действаща нормативна уредба, регламентираща тази дейност. 2. Участникът следва да разполага с минимум следните технически средства необходими за изпълнението на поръчката, която да бъде собственост на възложителя, закупена на лизинг или наета: - компактор с маса с или над 30 тона – 1бр. - булдозер с гребло с мощност с или над 130 к.с. или втори компактор с гребло и маса с или над 30 тона – 1бр. - комбиниран багер-товарач – 1бр. - самосвал с товароносимост с или над 10 тона. – 1бр. - специализирана техника за дезинфекция и измиване на автомобили на изхода на депото /водоструйка/ – 1 бр. - моторни косачки или храсторези за поддържане на зелените площи – общо 2 бр. 3. Участникът трябва да има внедрени от акредитиран орган следните системи за управление на • качеството, според международно признат стандарт ISO 9001 или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; • околната среда, според международно признат стандарт ISO 14001 или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда; • условията на труд според международно признат стандарт BS OHSAS 18001 или еквивалент. Въведените от участниците сертифицирани системи трябва да включват в обхвата си дейности по управление на отпадъци и третиране на неопасни отпадъци. 4. Участникът следва да осигури следния задължителен квалифициран персонал, необходим за изпълнение на поръчката: - управител на депото с висше образование в областта на опазване на околната среда и водите, юридическо, инженерно-техническо или икономическо образование и опит в изпълнение на ръководни функции минимум 3 години – 1 бр.; - оператор на електронна везна със средно образование и опит с работа с персонален компютър с офис приложения /текстови редактори и електронни таблици/– 2 бр.; - оператори на компактор, комбиниран багер-товарач и булдозер – 2 бр. с правоспособност за управление на пътно строителна техника и опит като оператор на ПСТ минимум 2 години; - шофьор на товарен автомобил-самосвал – 1 бр. със свидетелство за управление на МПС категория „С“ и опит като водач на МПС минимум 2 години; - общи работници за поддържане на сградния фонд, елементите на техническата инфраструктура и зелените площи на регионалното депо – 2 бр.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Ценово предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, зала 102, ет.1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установеният режим за достъп до сградата. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени лица, същите трябва да се легитимират с пълномощно /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и остава неразделна част от документацията на обществената поръчка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община разград, бул. Бели Лом № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ