Версия за печат

00657-2015-0002

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

В и К ООД, бул.Трети март № 6, За: инж.Розалин Парашкевов, Р.България 5300, Габрово, Тел.: 066 800500, E-mail: office@vik-gabrovo.com, Факс: 066 801178

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: vik-gabrovo.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.vik-gabrovo.com/vsichki-obshtestveni-porachki/87.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на водомери за питейна вода и компоненти за система за дистанционно отчитане за нуждите на "В и К" ООД - Габрово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на водомери за питейна вода и компоненти за система за дистанционно отчитане до складовата база на "В и К" ООД в град Габрово по предварителна заявка от страна на възложителя. Пълното описание на предмета на поръчката се съдържа в Приложение № 1 от документацията за участие, която е безплатна и достъпна в профила на купувача от деня на публикуване на настоящето обявление.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38421100

Описание:

Водомери

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

общото количество се формира на база поръчките на възложителя през срока на договора

Прогнозна стойност без ДДС
240000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1/ Гаранция за участие в процедурата в размер на 2 400 /две хиляди и четиристотин/ лева и 2/ Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % /два процента/ от стройността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Изпълнението на договора се финансира със собствени средства на възложителя. Плащанията ще се извършват в левове, по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни, считано от датата представяне от Изпълнителя на оригинална данъчна фактура и приемо-предавателен протокол, подписан от представители на Възложителя и на Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко физическо или юридическо лице или тяхно обединение, което отговаря на изискванията на Закона за обществените поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. 2. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, по отношение на който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, точки 1, 2а, 3 и 5, и ал.5, както и чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП. По отношение на подизпълнителите следва да не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП. 3. Ще бъдат отстранени от участие и участниците, които: - Не са представили на някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; - Представят оферта, неотговаряща на предварително обявените от Възложителя условия, посочени в обявлението и в документацията за участие; - Представят оферта, неотговаряща на изискванията на чл.57 от ЗОП; - Представят невярна информация за доказване съотвествие на офертата с изискванията на Възложителя. 4. При подаването на офертата обстоятелствата по т.2 се доказват с представяне на декларациите по образец от документацията за участие, като при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата им.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже, че разполага с финансов ресурс в размер на 50 % от прогнозната стойност на обособената позиция, за която участва. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят копие от баланса и отчета за приходите и разходите за 2014г., освен ако не са обявени в Търговския регистър към Агенция по вписванията (в който случай е достатъчно участникът да посочи факта на обявяването) или търговецът е новорегистриран (което се посочва от същия с декларация свободен текст) или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Документите се представят в копия, заверени от представителя на съответния участник с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. В случай, че участникът в процедурата е обединение документите се представят от всеки член на обединението поотделно.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минималните изисквания за доказване на техническите възможности и квалификация на участниците са съобразно чл. 51 от Закона за обществените поръчки. Участникът трябва да има изпълнени минимум десет договора със сходен или идентичен предмет в последните три години, предхождащи датата на подаване на офертата. За доказване на това изискване участникът представя списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги. Като доказателстве могат да бъдат използвани препоръки за добро изпълнение, публикувани в портала за обществени поръчки към АОП информация за изпълнени договори, както и други доказателства за изпълнението на договорите, предвидени в ЗОП.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 40
Показател: технически и метрологични характеристики; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.06.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.06.2015 г.  Час: 13:30
Място

седалището на дружеството в град Габрово, бул."Трети март" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

лицата, посочени в чл.68, ал.3 от ЗОП - участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ