Версия за печат

00530-2014-0167

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, За: С. Тименова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935567, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=1934.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на принадлежности за офиса за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение на поръчката - доставките ще се извършват франко склада на Възложителя в сградите на съответните структурни единици на ТД на НАП - Пловдив, а именно: – за град Пловдив: Доставките се извършват на един от следните адреси, посочен от Възложителя или от упълномощено от него лице в писмената заявка: o гр. Пловдив, ул. „Скопие” № 106 o гр. Пловдив, ул. „Чернишевски” № 3 – за град Стара Загора – ул. „Кенали” № 1 – за град Хасково – пл. „Свобода” № 2 – за град Кърджали – ул. „Деспот Слав” № 1 – за град Смолян – бул. „България” № 12, етаж V – за град Пазарджик – ул. „Асен Златаров” № 7
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодични доставки на принадлежности за офиса за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й“

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
87365.7 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № РД-44-20/29.12.2014 г. на директора на ТД на НАП Пловдив

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 074869 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 250 - 444277 от 30.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 22 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Периодични доставки на принадлежности за офиса за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й“.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.04.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Производителна кооперация на инвалидите Царевец ЕИК 000111036, ул. Мармарлийска № 39, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622076, E-mail: pki_tzar@abv.bg, Факс: 062 622076

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 92500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 87365.7 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и. (Нов - ДВ, бр. 37 от 2006 г., в сила от 01.07.2006 г., доп. - ДВ, бр. 94 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г., изм. - ДВ, бр. 52 от 2010 г.) (1) (Доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1, може да иска: 1. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2; 2. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, букви "а" и "б"; 3. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в". (2) Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. (3) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Недействителност на договора или на рамковото споразумение по ал. 1 може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключването му в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването. (4) (Нова - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., изм. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор на основание чл. 4, т. 2, 4 и 5, чл. 12, ал. 1, т. 2 - 9, 11 - 15 и чл. 13, ал. 1 и е посочил мотиви за прилагане на съответното основание, се прилага двумесечният срок по ал. 3. (5) (Нова - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор или за рамково споразумение преди приключване на производство по обжалване, двумесечният срок за искане на недействителност на основание чл. 41б, ал. 1, т. 3 тече от влизането в сила на решението, с което е отменено обжалваното решение на възложителя.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Роел-98" ООД, ЕИК 121798467; Кооперация "Панда", ЕИК 000885099; Производителна кооперация на инвалидите "Царевец" ЕИК 000111036; "Ронос" ООД, ЕИК 831176328; "Пали Травъл" ЕООД, ЕИК 131267917; "Офис консумативи" ООД, ЕИК 201417931 и "Офис Експрес Сървис" АД ЕИК 201380867.