Версия за печат

00043-2015-0003

BG-Дулово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дулово, ул. Васил Левски №18, За: д-р Юксел Ахмед, Република България 7650, Дулово, Тел.: 0864 23000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Място/места за контакт: д-р Юксел Ахмед

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/dulovo-145/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рехабилитация на общински пътища, улици и площади в Община Дулово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Дулово
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнителят следва да извърши ремонт на части от общинската пътна мрежа и улици предимно чрез изкърпване на дупки в асфалтовата настилка и преасфалтиране с асфалтобетонова смес, както и рехабилитация на 2 броя площади.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233220, 45233252, 45233262

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на други пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи по изграждане на пешеходни зони

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рехабилитация на Път IV – 7006 – от път I-7 до село Раздел – до 70 000 лв. Рехабилитация на Път IV – 23506 – село Правда до село Чернолик – до 40 000 лв. Рехабилитация на Път IV – 70104 – от път III - 2077 до село Върбино – до 24 300 лв. Рехабилитация на Път IV – 23 504 – село Паисиево – село Боил – до 6 800 лв. Рехабилитация на Път IV – 23502 – от път III -235 до село Долец – до 6 715 лв. Рехабилитация на улица „ Розова долина ” град Дулово – до 75 000 лв. Рехабилитация на улица „ П.Р.Славейков ” град Дулово – до 30 000 лв. Рехабилитация на улица „ Лудогорец ” град Дулово – до 85 000 лв. Рехабилитация на улица „ Христо Ботев ” град Дулово – до 170 000 лв. Рехабилитация на улица „ Рила ” град Дулово – до 40 000 лв. Рехабилитация на улица „ Витоша ” град Дулово – до 85 000 лв. Рехабилитация на улица „ Арда ” град Дулово – до 40 000 лв. Рехабилитация на улица „ Ал.Стамболийски ” град Дулово – до 40 000 лв. Рехабилитация на улица „ Ангел Кънчев ” град Дулово – до 10 000 лв. Рехабилитация на улица „ Д-р Николай Русев ” град Дулово – до 13 000 лв. Рехабилитация на улица „ Марица ” град Дулово – до 45 000 лв. Рехабилитация на улица „ Байкал ”, град Дулово – до 84 900 лв. Рехабилитация на улица „ Св.Св. Кирил и Методий ”, град Дулово – до 28 769 лв. Рехабилитация на улица „ Стефан Караджа ”, град Дулово – до 10 000 лв. Рехабилитация на улица „ Шейново ”, село Черник – до 120 000 лв. Рехабилитация на улица „ Тимок ”, село Черник – до 15 000 лв. Рехабилитация на улица „Теменуга”, село Черник – до 15 000 лв. Рехабилитация на улица „ Люлин ”, село Черник – до 250 000 лв. Рехабилитация на улица „ Тимок ”, село Черник – до 10 000 лв. Рехабилитация на улица „ Лилия ”, село Черник – до 40 000 лв. Рехабилитация на улица „ Камчия ”, село Вокил – до 35 000 лв. Рехабилитация на улица „ Първи май ”, село Вокил – до 35 000 лв. Рехабилитация на улица „ Трета ”, село Поройно – до 55 000 лв. Рехабилитация на улица „ Здравец ”, село Паисиево – до 32 000 лв. Рехабилитация на улица „ Свобода ”, село Паисиево – до 40 000 лв. Рехабилитация на улица „ Златен клас ”, село Секулово – до 50 000 лв. Рехабилитация на улица „ Дванадесета ”, село Яребица – до 19 000 лв. Рехабилитация на улица „ Седма ”, село Яребица – до 30 000 лв. Рехабилитация на улица „Осма ”, село Черковна – до 9 000 лв. Рехабилитация на улица „ Седма ”, село Боил – до 30 000 лв. Рехабилитация на улица „ Осма ”, село Боил – до 40 000 лв. Рехабилитация на улица „ Четвърта ”, село Руйно – до 55 000 лв. Рехабилитация на улица „ Десета ”, село Грънчарово – до 40 000 лв. Рехабилитация на улица „ Елин Пелин ”, село Правда – до 90 000 лв. Рехабилитация на улица „ Иван Вазов ”, село Окорш – до 80 000 лв. Рехабилитация на улица „ Иван Вазов ”, село Чернолик – до 15 000 лв. Рехабилитация на площад срещу младежки дом град Дулово – до 25 000 лв. Рехабилитация на площад срещу паметник на загиналите през войните – до 15 000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
1707903 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 2000,00 лв.; Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Дулово – Банка: „Първа инвестиционна банка“ АД, Клон Силистра, Офис Дулово, IBAN: BG65FINV91503315830466; BIC: FINVBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5000,00 и е със срок на валидност 30 дни след приемане изпълнението на договора от страна на Възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Дулово: Банка: „Първа инвестиционна банка“ АД, Клон Силистра, Офис Дулово, IBAN: BG65FINV91503315830466; BIC: FINVBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури със средства съгласно Капиталовата програма на общината за 2015г. на обща стойност 2 049 484,00 лева с включен ДДС, в т.ч.: - за рехабилитация на общински пътища и улици – 2 009 484,00 лева с ДДС; - за рехабилитация на площади – 40 000,00 лева с ДДС.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителя не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. При подаване на офертата от участник - обединение, което не е регистрирано като самостоятелно персонифицирано или неперсонифицирано юридическо лице, неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, или обединения между тях, които отговарят на условията на Възложителя, съгласно документацията, ЗОП, ППЗОП и приложимата нормативна уредба. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата или към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по букви а), б), в), е), ж) и з) Всеки участник следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие на „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалент.
Минимални изисквания: Трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, или да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по образец, придружена с доказателства за собственост, наем, лизинг или други, доказващи, че участникът разполага с минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: Всеки участник следва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: - багер – 1 бр. - челен товарач – 1 бр. - мини челен товарач – 1 бр. - самосвали – 2 бр.; - фреза за рязане на асфалтобетон – 1бр; - асфалтополагаща машина - 1 бр.; - валяк за валиране на положения асфалтобетон - 1бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ; тежест: 90
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК НА ИЗПЪЛНЕНИЕ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

град Дулово, ул. „Васил Левски" №18

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ