00774-2014-0046
Технически редакции | ||
27.05.2015 16:22 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.05.2015 16:22 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.05.2015 16:22 ч. : | 27/05/2015 15:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.05.2015 16:22 ч. : | 27/05/2015 15:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.05.2015 16:22 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Стара Загора: 24 - Образователни услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Стар Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, Репубрика България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540
Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/organizatsiya-i-provezhdane-na-obucheniya-po-proekt-povishavane-kvalifikatsiyata-na-sluzhitelite-za-postigane-na-po-efektivna-administratsiya.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ ПО ПРОЕКТ „ПОВИШАВАНЕ КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ЗА ПОСТИГАНЕ НА ПО-ЕФЕКТИВНА АДМИНИСТРАЦИЯ
Изпълнението на предмета на настоящата открита процедура включва осъществяване на обучения, както следва: „Организация и провеждане на обучения по ключови компетентности”. Целевата група на предвидените обучения са служители в общинска администрация на Община Стара Загора. В изпълнение на тази дейност избраният за изпълнител участник следва да извърши три обучения по теми, както следва: Поддейност №1: Обучение на тема „Обвързаност на личните цели на служителите с целите на Общинска администрация като гаранция за ефективност и ефикасност” Основна цел на обучението е обвързаността на личните цели на служителите с целите на администрацията, което ще гарантира ефективност и ефикасност при изпълнение на служебните задължения. За обучението ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите и използване на ролеви игри. Обучението ще е с продължителност 3 дни, 18 учебни часа. Предвижда се обучението да бъде изнесено за постигане на максимален ефект от дейността. В обучението ще бъдат включени 180 служители, разделени на 9 /девет/ групи по 20 обучаеми B. Поддейност №2: Обучение на тема „Етични норми и правила за поведение на служителите”. Обучението има за цел да установи нормите за етично и професионално поведение във всички аспекти на дейността им, да предотврати възможности за допускане на прояви на бюрокрация, корупция и други незаконни действия, като по този начин ще се повиши общественото доверие в служителите, в техния професионализъм и морал и ще се утвърди авторитета на общината. Обучението ще бъде изнесено за постигане на максимален ефект от дейността. За обучението ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите. В обучението ще бъдат включени 40 служители, разделени на 2 /две/ групи по 20 служители всяка. То е с продължителност 3 дни, 18 учебни часа. C. Поддейност №3: Обучение на тема „Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация” В обучението служителите ще придобият качества за разпознаване на личните си желания, готовност и успешност в постигането на цели, принципи на изграждане и поддържане на организационна принадлежност и способността за създаване на мотивираща работна среда и умения за работа с хора. За обучението ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите в ролеви игри и поставяне в конкретни ситуации, както и ще се търси придобиване на основни техники и умения, позволяващи постигането на максимален ефект за подобряване на организационната принадлежност на служителите. Обучението ще бъде изнесено за постигане на максимален ефект от дейността. В обучението ще бъдат включени 40 служители, разделени на 2 /две/ групи по 20 обучаеми всяка . То е с продължителност 3 дни, 18 учебни часа. В цената участниците следва да включат всички разходи за лектори, подготовка на програма и материали за обучение с надпис и лого, размножаване на материалите за всички обучаеми, осигуряване на папки с надпис и лого, химикали с надпис и лого и рекламни листи с надпис и лого за всички обучаеми, транспорт, нощувки, храна за участниците и лекторите, зали, оборудване и др.
80500000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
8
Бранд ПР ЕООД; ЕИК 131221556, район Слатина, ж. к. Яворов бл. 39, вх. Б, ет. 1, ап. 13, РБългария 1000, София, Тел.: 02 8722781
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Оперативна програма "Административен капацитет"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
27.05.2015 г.
1.„ИЮ Консулт” ООД, гр. София 2.„Яна Тур България“ ЕООД, гр. София 3.„Международен банков институт“ ООД 4.„Бранд ПР“ ЕООД, гр. София 5.ЕТ „Персонал Консулт – Ганчо Попов“, гр. София 6.„Мармакс Солюшънс“ ЕООД, гр. София 7.ДЗЗД „Аболеон - Алфа“, гр. София 8.„Стик“ ЕООД, гр. Варна
ПРИЛОЖЕНИЕ Г