Версия за печат

00774-2014-0046

BG-Стара Загора: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стар Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, Репубрика България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/organizatsiya-i-provezhdane-na-obucheniya-po-proekt-povishavane-kvalifikatsiyata-na-sluzhitelite-za-postigane-na-po-efektivna-administratsiya.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ ПО ПРОЕКТ „ПОВИШАВАНЕ КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ЗА ПОСТИГАНЕ НА ПО-ЕФЕКТИВНА АДМИНИСТРАЦИЯ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнението на предмета на настоящата открита процедура включва осъществяване на обучения, както следва: „Организация и провеждане на обучения по ключови компетентности”. Целевата група на предвидените обучения са служители в общинска администрация на Община Стара Загора. В изпълнение на тази дейност избраният за изпълнител участник следва да извърши три обучения по теми, както следва: Поддейност №1: Обучение на тема „Обвързаност на личните цели на служителите с целите на Общинска администрация като гаранция за ефективност и ефикасност” Основна цел на обучението е обвързаността на личните цели на служителите с целите на администрацията, което ще гарантира ефективност и ефикасност при изпълнение на служебните задължения. За обучението ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите и използване на ролеви игри. Обучението ще е с продължителност 3 дни, 18 учебни часа. Предвижда се обучението да бъде изнесено за постигане на максимален ефект от дейността. В обучението ще бъдат включени 180 служители, разделени на 9 /девет/ групи по 20 обучаеми B. Поддейност №2: Обучение на тема „Етични норми и правила за поведение на служителите”. Обучението има за цел да установи нормите за етично и професионално поведение във всички аспекти на дейността им, да предотврати възможности за допускане на прояви на бюрокрация, корупция и други незаконни действия, като по този начин ще се повиши общественото доверие в служителите, в техния професионализъм и морал и ще се утвърди авторитета на общината. Обучението ще бъде изнесено за постигане на максимален ефект от дейността. За обучението ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите. В обучението ще бъдат включени 40 служители, разделени на 2 /две/ групи по 20 служители всяка. То е с продължителност 3 дни, 18 учебни часа. C. Поддейност №3: Обучение на тема „Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация” В обучението служителите ще придобият качества за разпознаване на личните си желания, готовност и успешност в постигането на цели, принципи на изграждане и поддържане на организационна принадлежност и способността за създаване на мотивираща работна среда и умения за работа с хора. За обучението ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите в ролеви игри и поставяне в конкретни ситуации, както и ще се търси придобиване на основни техники и умения, позволяващи постигането на максимален ефект за подобряване на организационната принадлежност на служителите. Обучението ще бъде изнесено за постигане на максимален ефект от дейността. В обучението ще бъдат включени 40 служители, разделени на 2 /две/ групи по 20 обучаеми всяка . То е с продължителност 3 дни, 18 учебни часа. В цената участниците следва да включат всички разходи за лектори, подготовка на програма и материали за обучение с надпис и лого, размножаване на материалите за всички обучаеми, осигуряване на папки с надпис и лого, химикали с надпис и лого и рекламни листи с надпис и лого за всички обучаеми, транспорт, нощувки, храна за участниците и лекторите, зали, оборудване и др.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
69500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: П1 - Методология за провеждане, организация на обученията и изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: П2 - Срок за подготовка и организиране на всяко отделно обучение, в календарни дни, считан от момента на уведомлението за възлагане на даденото обучение; тежест: 10
Показател: П3 - Срок за реакция при отстраняване на пропуски, нередности и неясноти по обучителните материали, доклади, протоколи и документацията по предмета на поръчката; тежест: 10
Показател: П4 - Предложена от участника цена, в лева, без ДДС; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 632458 от 07.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 957 / Обособена позиция №: / Заглавие:" ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ ПО ПРОЕКТ „ПОВИШАВАНЕ КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ ЗА ПОСТИГАНЕ НА ПО-ЕФЕКТИВНА АДМИНИСТРАЦИЯ "
V.1) Дата на сключване договора
12.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Бранд ПР ЕООД; ЕИК 131221556, район Слатина, ж. к. Яворов бл. 39, вх. Б, ет. 1, ап. 13, РБългария 1000, София, Тел.: 02 8722781

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 86250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 69500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Административен капацитет"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.„ИЮ Консулт” ООД, гр. София 2.„Яна Тур България“ ЕООД, гр. София 3.„Международен банков институт“ ООД 4.„Бранд ПР“ ЕООД, гр. София 5.ЕТ „Персонал Консулт – Ганчо Попов“, гр. София 6.„Мармакс Солюшънс“ ЕООД, гр. София 7.ДЗЗД „Аболеон - Алфа“, гр. София 8.„Стик“ ЕООД, гр. Варна


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор