Версия за печат

00753-2015-0008

BG-Свищов: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, Зорница Цветанова - ст. експерт ОП, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Място/места за контакт: Община Свищов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=43.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Община Свищов

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността и детските заведения на територията на Община Свищов за 2015/2016 година” със следните обособени позиции: •Обособена позиция №1: „Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов”; •Обособена позиция №2: „Доставка на хляб за нуждите на детските заведения на територията на Община Свищов”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: •За Обособена позиция №1 – Домашен социален патронаж – гр. Свищов; ДСХ „Мария Луиза” – гр. Свищов; СУПЦ „Св. Климент Охридски” – с. Овча могила, община Свищов; Дневен център за деца с увреждания – гр. Свищов; •За Обособена позиция №2 – Детските заведения на територията на Община Свищов – ЦДГ 1, ЦДГ 2, ЦДГ 3, ОДЗ 1, ОДЗ 2, ОДЗ 3, ОДГ – гр. Свищов, Детските заведения в селата от община Свищов – с. Алеково, с. Българско Сливово, с. Вардим, с. Горна студена, с. Козловец, с. Морава, с. Овча могила, с. Драгомирово, с. Ореш, с. Хаджидимитрово и с. Царевец.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността и детските заведения на територията на Община Свищов за 2015/2016 година. Доставенитe видове хляб и хлебни изделия да са произведени в деня на доставката. Отделните доставки ще се изпълняват в зависимост от конкретната необходимост след периодични съгласувани заявки за конкретни асортименти и количества. Задължително се спазват сроковете за доставка след заявка за всяка обособена позиция. Количествата по всяка обособена позиция са посочени в документацията за участие в обществената поръчка. Посочените количества са прогнозни и в зависимост от нуждите на специализираните институции, социалните услуги в общността и детските заведения, но в рамките на бюджетните средства, с които разполагат за съответната бюджетна година. Всяка изпълнена доставка се заплаща след двустранно оформяне на първични документи, доказващи качеството и количеството на стоките – протокол за извършената и приета доставка, придружен с документ за качество и фактура за доставените стоки. Подробните видове хляб и хлебни изделия и изисквания са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност на обществената поръчка и максимален разполагаем финансов ресурс на Възложителя: до 77 410,80 лева без ДДС. Стойността е разпределена по обособени позиции, както следва: Прогнозна стойност и максимален разполагаем финансов ресурс за обособена позиция №1 – до 60 423,80 лева без ДДС, включваща: -За доставка на хляб – до 38 650 лева без ДДС; -За доставка на хлебни изделия – до 21 773,80 лева без ДДС. Прогнозна стойност и максимален разполагаем финансов ресурс за обособена позиция №2 – до 16 987 лева без ДДС. Прогнозни количества за обособена позиция №1: Хлебни изделия 1.Геврек Солунски 100 гр.-2920 бр. 2.Милинка 150 гр.-3220 бр. 3.Питка кебапче 120 гр.-2200 бр. 4.Кифла със шоколад 150 гр.-2720 бр. 5.Поничка 150 гр.-1420 бр. 6.Козунак 0.5 кг.-590 бр. 7.Баничка със сирене 150 гр.-2980 бр. 8.Еклери 120 гр.-2480 бр. 9.Пасти сочни 100 гр.-2520 бр. 10.Вита баница 0.5 кг.-615 бр. 11.Баница Витоша 150 гр.-2180 бр. 12.Шопска закуска 150 гр.-2180 бр. 13.Кифла със сирене 150 гр.-2980 бр. 14.Кифла захарна 150 гр.-2680 бр. 15.Кифла с мармалад 150 гр.-2920 бр. 16.Кифла козуначна 150 гр.-1980 бр. 17.Сиренка 150 гр.-2180 бр. 18.Баклава 100 гр.-2000 бр. 19.Соленка 100 гр.-1880 бр. 20.Каламари-400 бр. 21.Пити 1 кг.-10 бр. 22.Козуначно руло 0.420 кг.-390 бр. Хляб 23.Хляб "Добруджа" 0.6 кг., нарязан, опакован-56500 бр. 24.Хляб "Типов" 0.5 кг., нарязан, опакован-19500 бр. 25.Хляб "Добруджа" 0.5 кг., нарязан, опакован - по Утвърден стандарт №03/2011 год. или еквивалент-1300 бр. Прогнозни количества за обособена позиция №2: 1.“Бял” хляб 0,650 кг., нарязан, индивидуално опакован, етикетиран-11500 бр. 2.“Тъмен” хляб пълнозърнест 0,500 кг., нарязан, индивидуално опакован, етикетиран-3900 бр. 3.“Добруджа” хляб 0,650 кг., нарязан, индивидуално опакован, етикетиран-3100 бр. 4.“Тъмен” хляб типов 0,500 кг., нарязан, индивидуално опакован, етикетиран-2500 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
77410.8 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. На основание чл.59, ал.5, т.2 от Закона за обществените поръчки Възложителят не изисква гаранция за участие. 2. Гаранция за изпълнение на договора: 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: 2.2.1. Парична сума внесена по следната сметка на Община Свищов: IBAN: BG76 SOMB 9130 3336 6822 01, BIC: SOMBBGSF, или 2.2.2. Банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е безусловна банкова гаранция, срокът на същата трябва да изтича не по-малко от 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора. 2.3. Съгласно разпоредбата на чл.63 от Закона за обществени поръчки условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Източник на финансиране: За Обособена позиция №1 – бюджета на Общинска служба „Социални дейности” към Община Свищов; За Обособена позиция №2 – бюджета на звено „Образование” към Община Свищов. Условия и начин на плащане: до 30 (тридесет) календарни дни, след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан протокол за извършената доставка, по банков път, с платежно нареждане. Плащания ще се извършват до размера на предвидените средства за съответната финансова година. Авансово заплащане не се допуска.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1. В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия, съдържащи се в обявлението и документацията за участие. 2. Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което е представило оферта. 3. Когато участника в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор за обединение Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. 4. Договора за създаване на обединение, трябва да съдържа клаузи, които: 4.1. определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници (членове) в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 4.2. гарантират, че всички членове на обединението са солидарно отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 4.3. гарантират, че представляващият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 4.4. гарантират, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; 4.5. гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 5. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява участниците в обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението, след подаването на офертата. 6. Когато не е приложен договор за създаване на обединение, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените в т.4 условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка и офертата му няма да бъде разгледана. 7. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. 8. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В плик №1 с надпис „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от Участника. 2. Представяне на участника. 3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП. 4. Документи доказващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация - описани в Раздел III.2.3.) лява част от настоящото обявление. 5. Когато участникът в процедурата е обединение – оригинал на договора за създаване на обединението с нотариална заверка на подписите на участниците в него, или нотариално заверено копие от този договор. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението следва да се представи пълномощно, подписано от лицата в обединението, в което се посочва представляващият в оригинал с нотариална заверка на подписите, или нотариално заверено копие на пълномощното. 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва документите в офертата на участника, когато те са подписани от пълномощник. В плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение за изпълнение на поръчката в зависимост от обособената позиция за която участникът подава оферта. Ако е приложимо се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. В плик №3 с надпис „Предлагана цена”: Ценово предложение в зависимост от обособената позиция за която участникът подава оферта. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: по чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП и по чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква представяне на документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи доказващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Списък на собствено/и или наето/и МПС с което/които ще се изпълняват доставките, придружен от валидно Удостоверение за регистрация на автомобил от БАБХ (копие „Вярно с оригинала”) издадено на участника в процедурата. 2. Декларация, че участникът разполага с обект за производство на хляб или за търговия с храни от неживотински произход (собствен или нает), придружен от валидно Удостоверение за регистрация от БАБХ (копие „Вярно с оригинала”) издадено на участника в процедурата.
Минимални изисквания: Участникът в обществената поръчка трябва задължително да отговаря на следните критерии за подбор включващи минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. За всяка от обособените позиции за която подава оферта Участникът да разполага с минимум 1 (един) брой собствено или наето МПС, което да притежава валидно Удостоверение за регистрация от БАБХ. 2. Независимо дали подава оферта за една или за повече обособени позиции Участникът да разполага с минимум 1 (един) обект за производство на хляб или за търговия с храни от неживотински произход (собствен или нает), който да притежава валидно Удостоверение за регистрация от БАБХ. * В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. ** Съгласно чл.51а от ЗОП, Участниците може да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

Зала №1 на административна сграда на Община Свищов, ул.Цанко Церковски №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Това обявление е изпратено за публикация с електронен подпис и пълен достъп по електронен път до документацията за участие може да се получи на електронната страница на Община Свищов - www.svishtov.bg в раздел Профил на купувача (Обществени поръчки), поради което на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за подаване на оферти ще бъде намален от 40 на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов
1) Кратко описание

Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов - ежедневно до 07:00 часа, след подаване на заявка за необходимите количества.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Прогнозни количества: Хлебни изделия 1.Геврек Солунски 100 гр.-2920 бр. 2.Милинка 150 гр.-3220 бр. 3.Питка кебапче 120 гр.-2200 бр. 4.Кифла със шоколад 150 гр.-2720 бр. 5.Поничка 150 гр.-1420 бр. 6.Козунак 0.5 кг.-590 бр. 7.Баничка със сирене 150 гр.-2980 бр. 8.Еклери 120 гр.-2480 бр. 9.Пасти сочни 100 гр.-2520 бр. 10.Вита баница 0.5 кг.-615 бр. 11.Баница Витоша 150 гр.-2180 бр. 12.Шопска закуска 150 гр.-2180 бр. 13.Кифла със сирене 150 гр.-2980 бр. 14.Кифла захарна 150 гр.-2680 бр. 15.Кифла с мармалад 150 гр.-2920 бр. 16.Кифла козуначна 150 гр.-1980 бр. 17.Сиренка 150 гр.-2180 бр. 18.Баклава 100 гр.-2000 бр. 19.Соленка 100 гр.-1880 бр. 20.Каламари-400 бр. 21.Пити 1 кг.-10 бр. 22.Козуначно руло 0.420 кг.-390 бр. Хляб 23.Хляб "Добруджа" 0.6 кг., нарязан, опакован-56500 бр. 24.Хляб "Типов" 0.5 кг., нарязан, опакован-19500 бр. 25.Хляб "Добруджа" 0.5 кг., нарязан, опакован - по Утвърден стандарт №03/2011 год. или еквивалент-1300 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
60423.8 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб за нуждите на детските заведения на територията на Община Свищов.
1) Кратко описание

Доставка на хляб за нуждите на детските заведения на територията на Община Свищов - ежедневно до 07:00 часа, след подаване на заявка за необходимите количества.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

1.“Бял” хляб 0,650 кг., нарязан, индивидуално опакован, етикетиран-11500 бр. 2.“Тъмен” хляб пълнозърнест 0,500 кг., нарязан, индивидуално опакован, етикетиран-3900 бр. 3.“Добруджа” хляб 0,650 кг., нарязан, индивидуално опакован, етикетиран-3100 бр. 4.“Тъмен” хляб типов 0,500 кг., нарязан, индивидуално опакован, етикетиран-2500 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
16987 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12