Версия за печат

00169-2015-0012

BG-Ловеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. Търговска №22, За: Таня Иванова, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688251, E-mail: lovechrsk@gimal.com, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: отдел Разходване на средства и контрол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: http://212.122.173.117:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=%2bT8AV302sXE%3d.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Почистване на коритото на р. “Осъм“ в регулацията на гр. Ловеч“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

За целите на настоящата обществена е изработен инвестиционен проект, който е разделен на два етапа: I ЕТАП – от пешеходния мост в кв. Вароша в началото на града до моста на ул. „Стефан Караджа“ със следните участъци: Участък 1 – от моста на ул. „Стефан Караджа“ до моста при Община Ловеч Участък 2 – от моста при Община Ловеч до моста на ул. „Мостова“ Участък 3 – от моста на ул. „Мостова“ до пешеходния мост в кв. Вароша II ЕТАП – от моста на ул. „Стефан Караджа“ до края на регулацията на града в посока по течението на реката, който е разделен на три етапа: Участък 1 - от профил 1 до профил 64 Участък 2 - от профил 64 до моста на ул. „Велико Търново“ Участък 3 - от моста на ул. „Велико Търново“ до моста на ул. „Стефан Караджа“ За изпълнение се предвиждат следните дейности: - изсичане и изкореняване храсти и гора ръчно при различна дебелина на дърветата /подробно описани в КС/ - натоварване и извозване на 6 км. и разтоварване корени на дървета - натоварване и извозване на 3 км. и разтоварване с подреждане на дървен материал, годен за ползване - шредиране клони, натоварване и извозване на 6 км. - разриване с булдозер на наноси с пробег 40 - 100м. при нормални условия - в речното корито

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителни количества: ИЗСИЧАНЕ ХРАСТИ И ГОРА РЪЧНО ПРИ ДЕБЕЛИНА НА ДЪРВЕТАТА ДО 10 см – количество 1 800 при единична мярка 100 м2 ИЗКОРЕНЯВАНЕ ХРАСТИ И ГОРА РЪЧНО ПРИ ДЕБЕЛИНА НА ДЪРВЕТАТА ДО 10 см – количество 1 800 при единична мярка 100 м2 ИЗСИЧАНЕ НА ЕДИНИЧНИ ДЪРВЕТА РЪЧНО ПРИ ДЕБЕЛИНА НА ДЪРВЕТАТА ДО 45 см - 2 140,00 бр. ИЗКОРЕНЯВАНЕ НА ЕДИНИЧНИ ДЪРВЕТА РЪЧНО ПРИ ДЕБЕЛИНА НА ДЪРВЕТАТА ДО 45 см - 2 140,00 бр. НАТОВАРВАНЕ И ИЗВОЗВАНЕ НА 6 КМ. И РАЗТОВАРВАНЕ КОРЕНИ НА ДЪРВЕТА - 2 140,00 бр. НАТОВАРВАНЕ И ИЗВОЗВАНЕ НА 3 КМ. И РАЗТОВАРВАНЕ С ПОДРЕЖДАНЕ НА ДЪРВЕН МАТЕРИАЛ, ГОДЕН ЗА ПОЛЗВАНЕ - 590,00 м3 ШРЕДИРАНЕ КЛОНИ, НАТОВАРВАНЕ И ИЗВОЗВАНЕ НА 6 КМ. - 236,00 м3 РАЗРИВАНЕ С БУЛДОЗЕР НА НАНОСИ С ПРОБЕГ 40 - 100м. ПРИ НОРМАЛНИ УСЛОВИЯ - В РЕЧНОТО КОРИТО - 90 230,00 м3

Прогнозна стойност без ДДС
1413207 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2017 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 10 000,00 /Десет хиляда/ лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка ще се изчисли като процент върху стойността на договора без ДДС в размер на 2% (два процента). Гаранциите за участие и изпълнение могат да се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие и за изпълнение. Когато гаранцията за участие/изпълнение е под формата на парична сума по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG34STSA93003373841935, BIC STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, клон Ловеч Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата определена за краен срок за подаване на оферти. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Ловеч, че е със срок на валидност 180 дни от крайната дата за представяне на оферти, и че е за настоящата обществена поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл.122г, ал.1, т.2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Когато участникът определен за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Ловеч, и че е със срок на валидност най-малко 1 месец след изтичане срока на договора. При представяне на гаранция за участие или за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл.62 от ЗОП. Съгласно чл.63, ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение се освобождава частично, съответстващо на изпълнената част от предмета на обществената поръчка, т.к. договора за обществена поръчка ще се изпълнява на етапи. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение в срок от 1 месец след приемане на работата за съответния участък и извършено плащане. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението е на етапи и в рамките на осигурените средства. Всеки етап започва с Възлагателно писмо с което се уточняват количествата и видовете работа за етапа/участъка и сроковете за изпълнение. Разплащането по договора ще става по следната схема: -Авансово плащане в размер до 30% от стойността на възложеното в 14 дневен срок от възлагането и представяне на фактура; -Междинно плащане - извършва се до 14 дни след актуване и издаване на фактура. Общият размер на авансовото и междинните плащания не може да бъде повече от 70% от стойността на възложеното – при максимален размер на авансовото плащане от 30%. -Окончателно плащане - в 30 /тридесет/ дневен срок след подписване на протокол за приемане на извършени СМР. Окончателно плащане не би следвало да е по–малко от 30% от стойността на възложеното. Строителните работи приключват с протокол за приемане на извършените СМР, подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Предварително обявената схема на плащане не подлежи на промяна и не зависи от предложения от Участника срок за изпълнение. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. Те трябва да съдържат следната задължителна информация: Получател: (име на възложителя) Адрес: ЕИК: Получил фактурата:. Номер на документа, дата, място В описателната им част следва да впише следният текст: Разходът е по Договор …………………………….

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1.е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а)престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253-260 от НК; б)подкуп по чл.301-307 от НК; в)участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; г)престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК; д)престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК; 2.е обявен в несъстоятелност; 3.е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4.има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1.който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2.който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3.който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от НК против трудовите права на работниците; 4.който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. С-сно чл.47, ал.5 от ЗОП НЕ могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1.при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2.които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. С-сно чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и 5. Не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата свързани лица или свързани предприятия. Забранява се участие в процедура по обществени поръчки по ЗОП и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, на: дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица /чл.3, ал.8 от ЗИФОДРЮПДРС/ Предходната забрана, не се прилага, ако са налице някое от изключенията по чл.4 от същия закон. Участниците трябва да бъдат вписани в ЦПРС и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите – четвърта група, съгласно чл.5 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за по-висока категория строежи от същата група; Участникът трябва да спазва изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. "Минимална цена на труда" е минималният р-р на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен р-р на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл.8, т.1 от ЗБДОО. Информация за минимален месечен р-р на осигурителния доход по дейности и групи професии може да бъде получена от НОИ. Външни експерти, разработили ТС не могат участват в процедурата за възлагане на общ.поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I.Плик №1 “Документи за подбор” следва да съдържа: 1.Списък на документите и инф-ята, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Представяне на участника, което включва: а)посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б)декларация по чл.47, ал.9 за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; в)доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2 от ЗОП (копие на удостоверение или декларация свободен текст за регистрация в ЦПРС). Забележка: при участие на подизпълнители същите подават декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 3.При участници обединения – копие на д-ра за обединение, а когато в д-ра не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Д-рът за създаване на обединение трябва да съдържа клаузи, в които: -се гарантира, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на д-ра; -се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението; -се посочва ФЛ, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; -представляващият обединението се упълномощава да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи д-р с възложителя; -се гарантира, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на д-ра; -се гарантира, че срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; -да е уточнено кой от участниците в обединението ще поеме отговорността за отстраняването на дефекти в рамките на гаранционните срокове и ще присъства при проверките на място от страна на възложителя. 4.Оригинал на банкова гаранция за участие или документ за внесена гаранция под формата на парична сума; 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 6.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРС; 7.Д-ция за отсъствие на обстоятелства по чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП; 8.Д-ция за участието на подизпълнители с описаните видове работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в % от ст-стта на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 9.Д-ция от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 10.Д-ция по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; 11.Д-ция, че участникът приема условията на проекта на д-р; 12.За доказване на финансовите и технически възможности се прилагат документите посочени в поле III.2.2 и III.2.3. II.Плик №2 - “Предложение за изпълнение на поръчката” следва да съдържа: 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП; 2.План за организация на строителството, съдържащ минимум: подробна времева програма за изпълнение на строителните работи на обекта–ЛКГ, Диаграма на работната ръка, Диаграма на механизацията, Обяснителна записка. III.Плик №3 - “Предлагана цена”следва да съдържа: 1.Ценово предложение; 2.Остойностена КСС; 3.Анализи на единичните офертни цени на всички видове работи по КСС-на хартиен носител, подписани от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказазетелство за наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: -удостоверениe от банкa; -годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът може да докаже съответствието си с финансови изисквания с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да разполага с финансов ресурс минимум в размер на 100 000,00 (Сто хиляди) лева. Участникът може да докаже съответствието си с финансови изисквания с възможности на едно или повече трети лица.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а)посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б)удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в)копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2.Декларация-списък на технически лица, придружена с подробни професионални автобиографии на експертите; 2.1Професионални автобиографии на експертите; 3.Декларация за механизацията, с която разполага Участникът за изпълнение на обществената поръчка. Участникът може да докаже съответствието си с технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва успешно да е извършил строителство сходно с предмета на поръчката за период от 5 /пет/ години, считано до датата определена като краен срок за подаване на офертата за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Забележка: под соходен предмет да се разбира: извършване на изкопни работи /изкоп с багер, разриване с булдозер, натоварване и извозване/, хидротехническо или хидромелиоративно строителство и/или почистване на речни корита. 2.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката (инженерно-технически персонал), който трябва да отговаря на следните изисквания: Ръководител на обект: -диплома от завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер, специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; -Координатор по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията на ЗЗБУТ и чл.5 ал.2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция минимум 2 години, а за чуждестранните участници – еквивалентни документи, съгласно националното им законодателство. 3.Да притежава минимум собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на поръчката, както следва: •багер за земни работи – 2 бр.; •самосвал за извозване на земни маси и баластра – 4 бр.; •булдозер – 2 бр.; •косачка; •моторен трион; •хидравличен стрелови кран или манипулатор монтиран на трактор или автомобил за товарене на дървения материал; •камион за извозване на дървен материал, клони и храсти; •водоноска; •компресор; •ел. станция и други. Участникът може да докаже съответствието си с технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обяснителна записка за организация и изпълнение на строителството; тежест: 30
Показател: Линеен календарен график с диаграми на работната ръка и механизацията; тежест: 30
Показател: финансова оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

Община Ловеч, ул. Търговска №22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ