Версия за печат

00496-2015-0003

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица №2, За: Айлин Мехмедова, Поля Йончева - Николова, Р България 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno@asp.government.bg, Факс: 02 9861260

Място/места за контакт: Дирекция Правна и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р България - административни сгради, ползвани от териториалните структури на АСП /ЦУ, 147 ДСП и 28 РДСП/, разположени в цялата страна
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Срок на действие на рамковото споразумение в години

2

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата поръчка e „Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане”. Поръчката предвижда сключване на рамково споразумение с потенциални изпълнители за извършването на текущи и основни / капиталови/ ремонти в административни сгради, стопанисвани и управлявани от АСП, при които се налага основен и/или текущ ремонт на сгради, включващ покривни работи, мазачески работи, бояджийски работи, настилки и замазки, облицовъчни работи, изолационни работи – хидроизолационни и топлоизолационни, подмяна дограми , инсталационни работи – инсталационни работи – ВиК, Ел и ОВКИ, ремонт на структурни кабелни системи, и др. Обхватът, обемът и териториалната локация на отделните поръчки, възлагани въз основа на рамковото споразумение ще зависят от възникналата конкретна необходимост в срока на рамковото споразумение и ще бъдат обективирани в количествено-стойностни сметки /КСС/. Максималният срок за изпълнение на всеки отделен договор в рамките на споразумението ще бъде конкретизиран от Възложителя при отправянето на писмена покана за представяне на оферта за изпълнение на конкретна поръчка до потенциалните изпълнители, с които е сключено рамково споразумение.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45200000, 45300000, 45261100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на покривни конструкции

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно детайлна Техническа спесификация - неразделна част от документацията на обществената поръчка.

Стойност, без да се включва ДДС
1000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата в размер на 10000.00 лв. /десет хиляди лева/. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на всеки договор, сключен въз основа на Рамково споразумение, при неговото сключване в размер на 3 /три/ % от пределната финансова рамка на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция. Условията на гаранциите са регламентирани изрично в документацията за възлагане на обществената поръчка. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника (за гаранцията за участие), съответно на срока за изпълнение на договора (за гаранцията за изпълнение). Банкова сметка на Възложителя, по която следва да бъде внесена съответната гаранция /за участие или за изпълнение/, когато участникът е избрал формата на парична сума: банкова сметка: IBAN: BG29 BNBG 9661 3300 1342 01, банков идентификационен код: BNBGBGSD, банка: БНБ. Гаранцията за участие се освобождава при условията на чл. 62 от ЗОП, а гаранцията за изпълнение - при условията, индивидуализирани в съответния договор за изпълнение, сключен въз основа на Рамково споразумение, който е съставна част от документацията за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от държавния бюджет, чрез бюджета на АСП за текущи и капиталови разходи. Прогнозната максимална финансова рамка на обществената поръчка за целия предмет и за целия срок на изпълнение, която не може да бъде надвишавана е до 1 000 000.00 лв. /един милион лева/ без включен ДДС, при съобразяване на реалните бюджетни възможности на възложителя и неговите потребности. Редът и условията за плащане на възнаграждението на конкретен изпълнител на СМР са определени в индивидуалния договор за възлагане, а именно: - Авансово плащане, в размер до 20% /двадесет процента/ от стойността на съответен индивидуален договора за възлагане на обществена поръчка, дължимо в срок до 7 /седем/ календарни дни от сключването на договора за обществена поръчка; - Окончателно плащане - останалата част до пълния размер на стойността на съответния индивидуален договор – в срок до 20 (двадесет) календарни дни след приключване на цялостното изпълнение на договора, подписан приемно-предавателен протокол и др. приложими удостоверителни документи за приемане на извършените СМР. Окончателното плащане се извършва на база на реално извършени СМР по съответните КСС, срещу оригинал на фактура от страна на Изпълнителя, придружен с всички приложими документи за извършени и актувани работи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, към офертата се прилага оригинал или нотариално заверен договор за учредяване и документ по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП за всяко от лицата-участници в обединението. В договора за учредяване трябва да се посочи лице, което ще представлява обединението. Неперсонифицираните дружества - участници в обединението - следва да представят копие на документ за регистрация, съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ (ЗРБ). В случай на възлагане на поръчката, Възложителят не дефинира изискване обединението да се регистрира като ЮЛ преди сключването на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В обявената процедура могат да участват всички лица – български и чуждестранни, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие, и за които не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а-д вкл. , т.т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т.1, и по чл. 47, ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). При наличие на обстоятелството по чл. 47, ал. 2, т. 1 от ЗОП участникът ще бъде отстранен от процедурата. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. За доказване съответствие с изискванията за участие и критериите за подбор на Възложителя, участниците в процедурата следва да представят: 1.Оферта по приложен в документацията образец. 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 3. Документи, удостоверяващи правосубектност, съгласно посочените в документацията изисквания; 4. Удостоверение за единен идентификационен код (ЕИК).Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 5. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо); 6.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 7.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (в приложимите лучаи); 8.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 9. Декларация за приемане условията в проекта на рамковото споразумение и в проекта на договора; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Списък на подизпълнителите, ако се предвиждат такива, както и съответните изискуеми документи от подизпълнителите, описани детайлно в документацията; 12. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация; 13. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 14. Декларация за неразгласяване на информация и по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 15. Декларация за спазване минимална цена на труда в строителството; 16. Дeкларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари; 17. Административни сведения за участника. Условията, на които трябва да отговарят участниците в процедурата, както и съответните документи и информация, с които се доказва съответствие с тях, са детайлно разписани в документацията на обществената поръчка.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно ЗИД ЗОП, ДВ, бр. 40/13.05.2014 г., Възложителят не дефинирана такива изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът представя застрахователен договор за валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ или еквивалентен издаден от органи установени в други държави членки, съгласно националното им законодателство. 2. Участниците представят списък на строителството /приложение към настоящата документация/, изпълнено през последните 5 /пет/ години, придружен най-малко с едни от следните доказателства: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Забележка: За целите на тази обществена поръчка под „договори с еднакъв или сходен предмет“ следва да се разбират договори, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет включва изпълнение на ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или вътрешни преустройства и/или текущ ремонт на административни или обществени сгради, вкл. ремонт на покриви и покривни конструкции, инсталации в сгради. 3. Участниците представят сертификати EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, и EN ISO 14001 или еквивалентен , както и другите доказателства за еквивалентни мерки. 4.Участниците представят заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с валиден четлив талон към него. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ за доказване на регистрацията им в професионален регистър на държавата, в която са установени. 5.Участниците представят Списък-декларация за техническото оборудване, съобразено с предмета на поръчката и видовете СМР, включени в нея /по образец/, с което участникът ще разполага за изпълнение на обществената поръчка при съответно конкретно възлагане на СМР за определен обект. 6. Участниците представят Списък на квалифицирания персонал/ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на поръчката - попълнен по образец, придружен с доказателства за образователен ценз и професионален опит и квалификация. Документи за доказване на професионалната квалификация и опита на ключовите експерти : -Автобиография (съгласно приложен Образец към документацията), съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по обществената поръчка /представя се само за техническия ръководител, за лицето за контрол върху качеството и за координатора по безопасност и здраве в строителството/; -Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност /сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; -Доказателства, че ключовите експерти се намират на разположение на участника за срока на изпълнение на предмета на обществената поръчка /копия от сключени трудови/граждански договори с ключовите експерти/. - Доказателства, че ключовите експерти притежават изискуемия се минимален професионален опит – заверени копия на трудова/служебна/ осигурителна книжка и/или референции и др. удостоверителни документи за притежаване на релевантен професионален опит.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по чл.171 от ЗУТ или еквивалентен издаден от органи установени в други държави членки, съгласно националното им законодателство. 2. Участниците следва да са изпълнили успешно минимум 3 (три) договора за СМР през последните 5/пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка. 3. Участниците следва да притежават внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалентен; и внедрена система за управление на околната среда EN ISO 14001 или еквивалентен; както и други доказателства за еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 4. Участниците следва да докажат, че са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи от І група, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), четвърта категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС – по отношение на българските юридически лица. 5.Участниците следва да докажат наличието на собствена или наета механизация/оборудване от специализиран и общ характер за изпълнение на СМР. 6. Участниците следва да осигурят за изпълнението на поръчката персонал /ключови експерти/, който да отговаря на изискванията на Възложителя, както следва: 6.1. Технически ръководител на обекта – да отговаря на условията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ и да има минимум 3 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник; 6.2.Лице за контрол върху качеството за изпълнение на строителството, за съответствието на влаганите в строежа строителни продукти - да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството и да има минимум 2 години професионален опит; 6.3. Координатор по ЗБУТ – сертифициран специалист - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и да има минимум 2 години професионален опит като координатор по безопасност и здраве в строителството. 6.4. Минимален средносписъчен състав на собствени или наети технически лица, които участникът ще исползва за извършване на СМР при изпълнение на един индивидуален договор, който ще бъде сключен въз основа на рамковото споразумение: - Електротехник – минимум 1 /един/ специалист; - Монтажист – минимум 1 /един/ специалист; - Мазач – минимум 2 /двама/; - Шпакловчик – минимум 2 /двама/; - Бояджия – минимум 2 /двама/; - Работник облицовки и настилки – минимум 1 /един/; - Работник В и К – минимум 1 /един/; - Работник по монтаж на вентилационна и климатична техника – минимум 1 /един/; - Общи рабитници в строителството– минимум 4 /четирима/.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 038 - 064247 от 24.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

Административна сграда на ЦУ на АСП - гр. София, ул. "Триадица" №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за тази обществена поръчка е безплатна за участниците и подлежи на публикуване на интернет-страницата на възложителя www.asp.government.bg - в електронното досие на поръчката в раздел "Профил на купувача", при условията на чл.64, ал.3 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ