Версия за печат

00246-2015-0083

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: по технически въпроси - Боян Бойчев - агент, снабдяване при ОМТС ; по документацията - инж. Петя Събчева - специалист търговия ТО, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662596;042 662544, E-mail: p.sabcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: ОМТС, Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.tpp2.com/invitation/view/id/757.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: инж. Петя Събчева, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662544, E-mail: p.sabcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ Регистратура за обществени поръчки, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура за обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tpp2.com.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на електроматериали ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД, с.Ковачево, обл.Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Доставка на електроматериали ”, по спецификация в три обособени позиции: -Първа обособена позиция:”Доставка на електроинсталационни материали и прибори за автоматичен контрол” - съгласно спецификация Приложение 1 от документацията към поръчката; -Втора обособена позиция:”Доставка на комплекти за свързване на кабели”- съгласно спецификация Приложение 2 от документацията към поръчката; -Трета обособена позиция:”Доставка на електроизолационни материали”- съгласно спецификация Приложение 3 от документацията към поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31210000, 31224800, 44111530

Описание:

Електрически уреди за комутиране или предпазване на електрически вериги
Комплекти за свързване на кабели
Принадлежности за електрическа изолация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
320000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на: По Първа обособена позиция:1900.00лв. /хиляда и деветстотин лева и 00ст./; По Втора обособена позиция: 650.00лв. /шестстотин и петдесет лева и 00ст./; По Трета обособена позиция: 650.00лв. /шестстотин и петдесет лева и 00ст./ 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 24 /двадесет и четири/ месеца от датата на сключване на договора, при липса на забележки от страна на Възложителя и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя). Гаранцията е в размер на 5 % от стойността на договора, закръглена на лев. Тази гаранция обезпечава и гаранционната отговорност на Изпълнителя за 12 месеца от гаранционния период и се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: BG22TTBB94001526680953, BIC: TTBBBG22, при при „SG ЕКСПРЕСБАНК” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, се представят по представените в документацията образци със срок на валидност, съответно за участие 180 дни от датата на отваряне на офертата, а за изпълнение на договора -25 /двадесет и пет/ месеца от датата на сключване на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: Плащането се извършва до 60 (шестдесет) дни от датата на извършена доставка, удостоверено с подписан от страните по договора приемо-предавателен протокол и фактура-оригинал, издадена съгласно разпоредбите на чл. 113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Приемо-предавателния протокол се подписва при изпълнена доставка, след представени от Изпълнителя: •сертификат/декларация от производителя за съответствие и ЕО Декларация за съответствие съгласно директиви 2006/42/ЕС; 2006/95/ЕС; 2004/108/EC; •след извършване на входящ контрол /визуален/ от Възложителя. Всички документи трябва да бъдат на български език. Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не. Преди подписване на договора представя документите посочени в чл. 49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Срока за изпълнение на поръчката:до 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на сумата по договора, което от двете събития настъпи първо. 2.Офертата на Участника да е в български лева. Цената да е DDP “ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, съгласно INCOTERMS 2010 и включва всички разходи за изпълнението на поръчката. 3.Предлаганите електроматериали трябва да отговарят на всички технически изисквания в приложените към поръчката спецификации или еквивалентно. 4.В случай че участниците предлагат еквивалентни на посочените в спецификацията изделия трябва да докажат еквивалентността съобразно чл.33,ал.3 от ЗОП. 5.Доставените изделия по трите обособени позиции трябва да са с гаранция най-малко 24 месеца от датата на доставка. 6.Особености относно начина на приемане на доставката: 6.1.Доставките ще се извършват до 10 дни след заявки, съобразно нуждите на Купувача. 6.2.Заявките не е задължително да покрият прогнозните количества, посочени в Приложение №13. При необходимост могат да се направят заявки, надхвърлящи прогнозните количества по някой от артикулите, без при това да се надхвърля максималната стойност на договора. 7.Участниците могат да дадат оферта за една или няколко обособени позиции, но задължително трябва да подадат оферта по пълния обем на обособените позиции 8.Съгл. чл.118 от ЗОП - Възложителя ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в съответната обособена позиция на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т. 1,2,4 и 5 от ЗОП, се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите си възможности и квалификация, всеки участник представя в офертата си: - Съгл. чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (по образец от документацията за участие).; - Съгл. чл.51, ал.1, т.13 от ЗОП - Валиден сертификат на участника за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалент. Представя се заверено от участника и преведено на български език копие; - Участникът да декларира производителя и страна на произход на предлаганите от тях материали; При непредставяне на някой от горепосочените документи, участникът се отстранява.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

15085

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.06.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.07.2015 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN: BG22TTBB94001526680953, BIC: TTBBBG22, при при „SG ЕКСПРЕСБАНК” гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на електроинсталационни материали и прибори за автоматичен контрол”
1) Кратко описание

”Доставка на електроинсталационни материали и прибори за автоматичен контрол” - съгласно спецификация Приложение 1 от документацията на поръчката.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31210000

Описание:

Електрически уреди за комутиране или предпазване на електрически вериги

3) Количество или обем

Съгласно документацията на поръчката

Прогнозна стойност, без ДДС
190000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

1.Срока за изпълнение на поръчката е до 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на сумата по договора, което от двете събития настъпи първо. 2. Съгл. чл.118 от ЗОП - Възложителя ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ”Доставка на комплекти за свързване на кабели”
1) Кратко описание

”Доставка на комплекти за свързване на кабели”- съгласно спецификация Приложение 2 от документацията на поръчката

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31224800

Описание:

Комплекти за свързване на кабели

3) Количество или обем

съгласно документацията на поръчката

Прогнозна стойност, без ДДС
65000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

1.Срока за изпълнение на поръчката е до 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на сумата по договора, което от двете събития настъпи първо. 2. Съгл. чл.118 от ЗОП - Възложителя ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ”Доставка на електроизолационни материали”
1) Кратко описание

”Доставка на електроизолационни материали”- съгласно спецификация Приложение 3 от документацията на поръчката

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44111530

Описание:

Принадлежности за електрическа изолация

3) Количество или обем

съгласно документацията на поръчката

Прогнозна стойност, без ДДС
65000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

1.Срока за изпълнение на поръчката е до 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на сумата по договора, което от двете събития настъпи първо. 2. Съгл. чл.118 от ЗОП - Възложителя ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея.