00246-2015-0083
Технически редакции | ||
27.05.2015 09:51 ч. : | 27/05/2015 09:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.05.2015 09:51 ч. : | 27/05/2015 09:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Ковачево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: по технически въпроси - Боян Бойчев - агент, снабдяване при ОМТС ; по документацията - инж. Петя Събчева - специалист търговия ТО, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662596;042 662544, E-mail: p.sabcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: ОМТС, Търговски отделИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.tpp2.com/invitation/view/id/757.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: инж. Петя Събчева, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662544, E-mail: p.sabcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Търговски отделАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ Регистратура за обществени поръчки, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662507
Място/места за контакт: Регистратура за обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.tpp2.com.
Електрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставка на електроматериали ”
Възлагане на обществена поръчка
“Доставка на електроматериали ”, по спецификация в три обособени позиции: -Първа обособена позиция:”Доставка на електроинсталационни материали и прибори за автоматичен контрол” - съгласно спецификация Приложение 1 от документацията към поръчката; -Втора обособена позиция:”Доставка на комплекти за свързване на кабели”- съгласно спецификация Приложение 2 от документацията към поръчката; -Трета обособена позиция:”Доставка на електроизолационни материали”- съгласно спецификация Приложение 3 от документацията към поръчката.
31210000, 31224800, 44111530
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно документацията на поръчката.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на: По Първа обособена позиция:1900.00лв. /хиляда и деветстотин лева и 00ст./; По Втора обособена позиция: 650.00лв. /шестстотин и петдесет лева и 00ст./; По Трета обособена позиция: 650.00лв. /шестстотин и петдесет лева и 00ст./ 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 24 /двадесет и четири/ месеца от датата на сключване на договора, при липса на забележки от страна на Възложителя и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя). Гаранцията е в размер на 5 % от стойността на договора, закръглена на лев. Тази гаранция обезпечава и гаранционната отговорност на Изпълнителя за 12 месеца от гаранционния период и се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: BG22TTBB94001526680953, BIC: TTBBBG22, при при „SG ЕКСПРЕСБАНК” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, се представят по представените в документацията образци със срок на валидност, съответно за участие 180 дни от датата на отваряне на офертата, а за изпълнение на договора -25 /двадесет и пет/ месеца от датата на сключване на договор.
1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: Плащането се извършва до 60 (шестдесет) дни от датата на извършена доставка, удостоверено с подписан от страните по договора приемо-предавателен протокол и фактура-оригинал, издадена съгласно разпоредбите на чл. 113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Приемо-предавателния протокол се подписва при изпълнена доставка, след представени от Изпълнителя: •сертификат/декларация от производителя за съответствие и ЕО Декларация за съответствие съгласно директиви 2006/42/ЕС; 2006/95/ЕС; 2004/108/EC; •след извършване на входящ контрол /визуален/ от Възложителя. Всички документи трябва да бъдат на български език. Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ.
Не. Преди подписване на договора представя документите посочени в чл. 49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).
1.Срока за изпълнение на поръчката:до 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на сумата по договора, което от двете събития настъпи първо. 2.Офертата на Участника да е в български лева. Цената да е DDP “ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, съгласно INCOTERMS 2010 и включва всички разходи за изпълнението на поръчката. 3.Предлаганите електроматериали трябва да отговарят на всички технически изисквания в приложените към поръчката спецификации или еквивалентно. 4.В случай че участниците предлагат еквивалентни на посочените в спецификацията изделия трябва да докажат еквивалентността съобразно чл.33,ал.3 от ЗОП. 5.Доставените изделия по трите обособени позиции трябва да са с гаранция най-малко 24 месеца от датата на доставка. 6.Особености относно начина на приемане на доставката: 6.1.Доставките ще се извършват до 10 дни след заявки, съобразно нуждите на Купувача. 6.2.Заявките не е задължително да покрият прогнозните количества, посочени в Приложение №13. При необходимост могат да се направят заявки, надхвърлящи прогнозните количества по някой от артикулите, без при това да се надхвърля максималната стойност на договора. 7.Участниците могат да дадат оферта за една или няколко обособени позиции, но задължително трябва да подадат оферта по пълния обем на обособените позиции 8.Съгл. чл.118 от ЗОП - Възложителя ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в съответната обособена позиция на обществената поръчка.
Не се изискват.
За доказване на техническите си възможности и квалификация, всеки участник представя в офертата си: - Съгл. чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (по образец от документацията за участие).; - Съгл. чл.51, ал.1, т.13 от ЗОП - Валиден сертификат на участника за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалент. Представя се заверено от участника и преведено на български език копие; - Участникът да декларира производителя и страна на произход на предлаганите от тях материали; При непредставяне на някой от горепосочените документи, участникът се отстранява.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
15085
НЕ
НЕ
Български
150
Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN: BG22TTBB94001526680953, BIC: TTBBBG22, при при „SG ЕКСПРЕСБАНК” гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
27.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
”Доставка на електроинсталационни материали и прибори за автоматичен контрол” - съгласно спецификация Приложение 1 от документацията на поръчката.
31210000
Описание:
Съгласно документацията на поръчката
1.Срока за изпълнение на поръчката е до 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на сумата по договора, което от двете събития настъпи първо. 2. Съгл. чл.118 от ЗОП - Възложителя ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея.
”Доставка на комплекти за свързване на кабели”- съгласно спецификация Приложение 2 от документацията на поръчката
31224800
Описание:
съгласно документацията на поръчката
1.Срока за изпълнение на поръчката е до 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на сумата по договора, което от двете събития настъпи първо. 2. Съгл. чл.118 от ЗОП - Възложителя ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея.
”Доставка на електроизолационни материали”- съгласно спецификация Приложение 3 от документацията на поръчката
44111530
Описание:
съгласно документацията на поръчката
1.Срока за изпълнение на поръчката е до 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на сумата по договора, което от двете събития настъпи първо. 2. Съгл. чл.118 от ЗОП - Възложителя ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея.